ZuuM
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2003 ZI8XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2010
- Mesaj Privat
salut ... am facut testul agrafa si am obtinut erorile 2103 0100 0110 , ceva ceva am gasit . cica as avea o problema ba la debitmetru , ba la EGR , ba la u senzor de la pedala de acceleratie . As dori daca ma poate ajuta cineva un sfat pt problemele astea , de exemplu cum sa curat debitmetru , egr-ul si unde il gasesc pe masina mea si pt. senzorul de la pedala de acceleratie ceva cu throttle pedal . majina mea se comporta in felul urmator , cand doresc sa fac o depasire nu ma ajuta deloc apas acceleratia pana la fund si degeaba abia se misca , trebuie sa ma joc cu acceleratia sa apas de vreo 2-3 ori ca sa inceapa sa se miste sau atunci cand sunt in treapta a 2-a ji apas brus pedala de acceleratie pare in prima faza ca vrea sa plece dar apoi scade din acceleratie si creste foarte lent. azi am shimbat filtrele, inclusiv cel de aer care am crezut ca e de vina, si uleiul maine sau poimaine urmand sa schimb si distributia cu ocazia asta intreb daca stie cineva un service bun cu preturi mai decente la piese si manopera , eu am intrebat la un service kiltec , aproape de ANL-uri si imi cerea pe un kit 550 ron plus manopera in jur de 300 ron si asta fara pompa de apa . multam pt cei ce isi ofera ajutorul .
ZuuM
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2003 ZI8XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2010
- Mesaj Privat
CristiAM
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2010
- Mesaj Privat
Din cate stiu debitmetrul nu poate fi curata,se schimba.Daca nu esti sigur ce are de ce nu mergi sa faci un tester la reprezentanta?Nici eu nu ii agreez pe cei de la G&P insa dupa multi senzori schimbati,multe pareri de la diferiti mecanici nici unul nu i-a dat de cap masinii iar ultimul mecanic m-a sfatuit sa fac un test la G&P,nu ca nu am pus-o si la el pe tester,in fine...Astia de la reprezentanta mi-au zis ca e de la debitmetru(fluctuatii relanti,consum marit).
Asa ca fa un test adevarat si vezi ce are.
Asa ca fa un test adevarat si vezi ce are.
ZuuM
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2003 ZI8XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2010
- Mesaj Privat
- dr_seby2000
- **
- 145 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Bihor
dr_seby2000
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
CristiAM
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2010
- Mesaj Privat
dr_seby2000 a scris:parerea mea e sa faci un test cu tech 2 sau cu op-com si vei sti exact ce trebuie sa inlocuiesti.bafta
alfel dai banii degeaba pe piese,ca nu sti care trebuie schimbata.Un test e cam 50 de ron .
alfel dai banii degeaba pe piese,ca nu sti care trebuie schimbata.Un test e cam 50 de ron .
Astfel de teste am facut si eu...adunate in 3 luni cam 4 milioane pe la diverse service-uri.Mecanicul care iti face testul trebuie sa stie sa il faca nu doar sa citeasca erorile de pe Tech sau Op-com si sa-ti zica ca aia nu comunica cu ailalta.La diagnoza din cate stiu si am vazut se pare ca mecanicul respectiv trebuie sa citeasca niste parametri sa faca niste masuratori sa compare valorile etc...Banuiesc ca sunt si baieti care stiu sa lucreze cu tech si op-com insa eu am dat numai peste specialisti care imi spuneau--las ca stiu eu--.
Sper sa te fi ajutat cat de cat iar daca gresesc sa fiu corectat de ceilalti colegi,nu sunt vreun specialist vorbesc doar din experientele care le-am trait eu si ce am mai citit pe net.