FRIFORIU
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2007 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2010
- Mesaj Privat
De vreo luna incoace mi-a facut probleme la pornire, acum cand incerc sa pornesc dor face un tzac si atat, nimic altceva.
Inainte, incercam de cateva ori, facea lafel dar pana la urma pornea, acum nu mai vrea deloc.
Am incercat s-o pornesc tractata, a pornit din primul shut fara probleme, cand am oprit motorul si am incercat din nou iar , doar un tzac si atat.
S-a mai lovit cineva de aceasta problema ?
Aveti ideie despre ce este vorba, mai ales ca este totusi o masina din 2007, destul de ingrijita ?
Multumesc anticipat !
Inainte, incercam de cateva ori, facea lafel dar pana la urma pornea, acum nu mai vrea deloc.
Am incercat s-o pornesc tractata, a pornit din primul shut fara probleme, cand am oprit motorul si am incercat din nou iar , doar un tzac si atat.
S-a mai lovit cineva de aceasta problema ?
Aveti ideie despre ce este vorba, mai ales ca este totusi o masina din 2007, destul de ingrijita ?
Multumesc anticipat !
- d1nutzuu
- ***
- 582 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Astra 2007 Z16XEP/Z14XEP
- Calarasi
d1nutzuu
- Mesaje scrise: 582
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2007 Z16XEP/Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
FRIFORIU
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2007 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2010
- Mesaj Privat
Desi nu am experienta, personal am aceeasi parere, singurul dubiu pe care il am este ca totusi este o masina din 2007 destul de ingrijita cu care nu s-a mers decat in week-end in Romania in afara bucurestiului si cateva iesiri pe afara, cu motorina cea mai buna de pe piata.
Aveti ideie un eventual schimb al electromotorului ar fi o problema gara intr-un service din Bucuresti ?!
Aveti ideie un eventual schimb al electromotorului ar fi o problema gara intr-un service din Bucuresti ?!
- d1nutzuu
- ***
- 582 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Astra 2007 Z16XEP/Z14XEP
- Calarasi
d1nutzuu
- Mesaje scrise: 582
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2007 Z16XEP/Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
FRIFORIU
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2007 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2010
- Mesaj Privat
FRIFORIU
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2007 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2010
- Mesaj Privat
- d1nutzuu
- ***
- 582 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Astra 2007 Z16XEP/Z14XEP
- Calarasi
d1nutzuu
- Mesaje scrise: 582
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2007 Z16XEP/Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
FRIFORIU
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2007 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2010
- Mesaj Privat
- rstefan
- **
- 456 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
rstefan
- Mesaje scrise: 456
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
Eu mi-am reparat electromotorul in alta parte in Bucuresti (trimis de Maiandrei acolo). A fost foarte ieftin si am fost foarte multumit. Se repara pe loc, au pe stoc orice piesa pentru electromotoare si alternatoare.
Service-ul este in zona Baicului, iar pe patron il cheama Uncas Nicu. Gasesti pe google toate informatiile necesare. Daca nu te descurci da-mi un PM sa iti dau adresa. Nu o pun aici sa nu se considere reclama.
Service-ul este in zona Baicului, iar pe patron il cheama Uncas Nicu. Gasesti pe google toate informatiile necesare. Daca nu te descurci da-mi un PM sa iti dau adresa. Nu o pun aici sa nu se considere reclama.
FRIFORIU
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2007 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2010
- Mesaj Privat
FRIFORIU
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2007 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2010
- Mesaj Privat
S-a rezolvat !
In primul rand va multumesc inca o data, lui "d1nutzuu" si "rstefan" care mi-au fost de un real folos, dar si celor care au fost cu gandul la problema mea
Am scapat ieftin, era doar cablul de alimentare (+) al electromotorului slabit.
Singurul inconvenient este ca a trebuit sa desfaca toata grila fata ca sa aiba acces la electromotor, o data schimbata si stransa piulita se manifesta ca o masina "nemtzeasca" din 2007 cu abia implinitii 100.000 Kmla bord.Kiar ma miram sa fie electromotorul defect, asa de repede in conditiile in care masina este ca si noua.
Despre service ?!
Am sunat initial la "maiandrei", destul de recetivi la problema mea, au confirmat si ei sursa problemei (electromotorul) dar din pacate m-au programat Luni pe la pranz, azi fiind abia Miercuri, drept pentru care presat fiind sa rezolv problema am apelat la a doua varianta "Uncas Nicu".M-au chemat dupapranz, m-am dus, in 10 min s-au apucat de problema si am fost placut surprins, desi arata a o improvizatie de garaj treaba chiar era organizata, doi baieti tineri si "cooperanti" s-au apucat de desfacut urmand ca dupa oeventuala demontare a electromotorului acesta sa fie preluat la reparatie si cosmetizare de doi "profesionisti" mai in varsta dintr-un atelier si numai asta faceau.Norocul meu a fost ca au constatat ca era doar contactul slabit, au schimbat piulita deoarece aceasta suferise din cauza contactului imperfect, au strans, au ansamblat totul la loc ca la carte si treba a fost gata.
Recomand cu placere "Uncas Nicu" pentru orice problema de electrica, tipii chiar sunt dotati si treaba este chiar organizata.
Mai rar asa ceva.
PS: uitasem sa precizez ca tot deranjul a costat 100 lei, cu factura cu tot (de retinut ca mai mult le-a luat sa demonteze toata grila fata, ca sa aiba acces)
In primul rand va multumesc inca o data, lui "d1nutzuu" si "rstefan" care mi-au fost de un real folos, dar si celor care au fost cu gandul la problema mea
Am scapat ieftin, era doar cablul de alimentare (+) al electromotorului slabit.
Singurul inconvenient este ca a trebuit sa desfaca toata grila fata ca sa aiba acces la electromotor, o data schimbata si stransa piulita se manifesta ca o masina "nemtzeasca" din 2007 cu abia implinitii 100.000 Kmla bord.Kiar ma miram sa fie electromotorul defect, asa de repede in conditiile in care masina este ca si noua.
Despre service ?!
Am sunat initial la "maiandrei", destul de recetivi la problema mea, au confirmat si ei sursa problemei (electromotorul) dar din pacate m-au programat Luni pe la pranz, azi fiind abia Miercuri, drept pentru care presat fiind sa rezolv problema am apelat la a doua varianta "Uncas Nicu".M-au chemat dupapranz, m-am dus, in 10 min s-au apucat de problema si am fost placut surprins, desi arata a o improvizatie de garaj treaba chiar era organizata, doi baieti tineri si "cooperanti" s-au apucat de desfacut urmand ca dupa oeventuala demontare a electromotorului acesta sa fie preluat la reparatie si cosmetizare de doi "profesionisti" mai in varsta dintr-un atelier si numai asta faceau.Norocul meu a fost ca au constatat ca era doar contactul slabit, au schimbat piulita deoarece aceasta suferise din cauza contactului imperfect, au strans, au ansamblat totul la loc ca la carte si treba a fost gata.
Recomand cu placere "Uncas Nicu" pentru orice problema de electrica, tipii chiar sunt dotati si treaba este chiar organizata.
Mai rar asa ceva.
PS: uitasem sa precizez ca tot deranjul a costat 100 lei, cu factura cu tot (de retinut ca mai mult le-a luat sa demonteze toata grila fata, ca sa aiba acces)
- rstefan
- **
- 456 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
rstefan
- Mesaje scrise: 456
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat