albert_hd
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2012
- Mesaj Privat
am si eu o problema : din cand in cand se intampla ca toate acele din bord turatii kilometraj temperatura sa o ia razna adica incep sa tremure si sa coboare ,se stinge ora si data si temperatura exterioara ,apoi isi revine singur ,doar ca kilometrajul secundar se pune la 0 ,data si ora la fel se reseteaza ,si de cateva zile a mai facut si alte minuni : cand am deschis masina nu sa-u mai aprins semnalizarile ca de obicei in acelasi timp lumina din plafon era foarte slaba galbena ,am bagat cheia in contact si nu sa aprins nimic in bord nici kilometraj nici nimic ,masina a pornit la sfert, apoi am semnalizat dreapta si si -au revenit toate ,bineinteles km 0 data din 1999.... pe drum am semnalizat dreapta si au inceput acele sa o ia razna apoi sau stins luminile din bord si se auzea pe la sigurante ca un zzzzzzzzzzz cand am oprit semnalizarea si a revenit , am ajuns acasa si am apasat sa incui masina ....nu sa-u aprins semnalizarile ,am bagat cheia in incuietoarea de la portiera si am inchis din nou ,apoi am incercat din nou cu telecomanda si a functionat perfect, astazi nu a mai facut asa . Alta nedumerire daca tin mult piciorul pe frana in timp ce stationez se aprinde ABS si dupa aceea chek engine ,opresc motorul si totul revine la normal. La toate acestea adaug ca nu am atins nimic adica nu mi-am bagat mainile nu am avut nici o problema cu masina si schimburile le-am facut in atelier Opel. Masina este Opel vectra 2.0 DTI 16 v din 1999 motor x20dth. ps bateria este de 1 an ,astept commentarii si raspunsuri
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
verifica incarcarea bateriei, apoi verifica in caseta de sigurante ca toate sigurantele sa fie bune si sa fie bine asezate in soclu. Apoi toate relele de acolo sa fie asezate bine si la final daca totul este OK ai mai putea verifica bordul daca este bine asezat in locasul lui. Poate a fost schimbat in el vreun bec si nu a fost bine asezat in mufa si soclul lui...
- john3976
- **
- 132 mesaje
- din 23 Jun 2011
- Vectra 1997 x16xel
- Timis
john3976
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2011
- Mesaj Privat
verifca incarcarea sa ai peste 14 volti pe baterie cu motorul pornit si cu faza scurta aprinsa,daca e ok verifica contactele electrice eventual sacureti bornele bateriei cu spraycontact...undeva ai un contact imperfect si apar fluctuatii...sa inteleg ca nu face tot timpul asa. daca ar fi ceva permanent m-as concentra pe alternator
- petricavlad37
- ***
- 550 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 550
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
albert_hd
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1999 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2012
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
rodeo
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2009
- Mesaj Privat
va rog daca ma puteti ajuta cu urmatoarea problema: nu mi se acorda garantie la bateria nou cumparata varta black 56 A 480 VA pe motiv ca incarcarea imi este de 13,3 V
am masurat si eu direct pe surubul de + de pe alternator fata de borna - de pe baterie si am 13,3 V , iar pe surubul de excitatie de pe alternator si fata de borna - baterie am 14,4 V ; masuratorile sunt la relanti (daca aprind farurile, mai scad putin tensiunile cam cu 02 V)
oare ce ar putea fi defect ?
am masurat si eu direct pe surubul de + de pe alternator fata de borna - de pe baterie si am 13,3 V , iar pe surubul de excitatie de pe alternator si fata de borna - baterie am 14,4 V ; masuratorile sunt la relanti (daca aprind farurile, mai scad putin tensiunile cam cu 02 V)
oare ce ar putea fi defect ?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
rodeo
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat