- BV19MAX
- OP
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Mod de postare:
Masina: Astra G
Motor: Y17DT
Km: 123456
Piesa defectata: Calculator injectie
Sa incep eu:
Masina: Astra G
Motor: Y17DT
Km: ~110.000
Piesa defectata: Calculator injectie
Km: ~110.500 (dupa o saptamana)
Piesa defectata: Arbore cotit rupt in 2 + una bucata biela stramba
Km: ~6.500
Piesa defectata: Termostat (cu urmari)
Km: ~6.900
Piesa defectata: Pompa de frana
Km: ~7.200
Piesa defectata: Garnitura Chiulasa (cu antecedente din vara si fatalitate de la termostatul blocat pe inchis )
Km: ~7.300
Piesa defectata: Turbina
Sa speram ca nu se mai duce naibii nimic La voi ce s-a mai defectat?
Masina: Astra G
Motor: Y17DT
Km: 123456
Piesa defectata: Calculator injectie
Sa incep eu:
Masina: Astra G
Motor: Y17DT
Km: ~110.000
Piesa defectata: Calculator injectie
Km: ~110.500 (dupa o saptamana)
Piesa defectata: Arbore cotit rupt in 2 + una bucata biela stramba
Km: ~6.500
Piesa defectata: Termostat (cu urmari)
Km: ~6.900
Piesa defectata: Pompa de frana
Km: ~7.200
Piesa defectata: Garnitura Chiulasa (cu antecedente din vara si fatalitate de la termostatul blocat pe inchis )
Km: ~7.300
Piesa defectata: Turbina
Sa speram ca nu se mai duce naibii nimic La voi ce s-a mai defectat?
eagle
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 YI7DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Masina: Astra G 2001
Motor: Y17DT
Km: 135000
Piesa defectata: Turbina
Pret noua 600 euro - pret total cu manopera, schimb ulei , filtre si termostat -3500 ron.
Toate celelalte mici nimicuri de pana acum (punte diode,bucse electromotor) palesc...
A... si daca nu te supara @BV19MAX cred ca la la mod de postare ar putea apare si un pret estimativ de remediere al respectivei ''stricaciuni''
Masina: Astra G 2001
Motor: Y17DT
Km: 135000
Piesa defectata: Turbina
Pret noua 600 euro - pret total cu manopera, schimb ulei , filtre si termostat -3500 ron.
Toate celelalte mici nimicuri de pana acum (punte diode,bucse electromotor) palesc...
A... si daca nu te supara @BV19MAX cred ca la la mod de postare ar putea apare si un pret estimativ de remediere al respectivei ''stricaciuni''
- BV19MAX
- OP
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Da, nu vroiam sa supar pe nimeni cerand si pretul, insa cine doreste este liber sa il scrie.
Eu am luat arborele cu 1000 RON Sh, era 7000 RON nou.
Cu totul m-a costat 3200 RON (piese + manopera).
Am uitat de cutia de viteze care am schimbat-o odata cu arborele pentru ca un dobitoc a verificat de 3 ori uleiul in cutie si a zis ca e bun, asa ca m-am luat dupa el si am schimbat kit-ul de ambreiaj.
Termostat - 50 RON
Garnitura chiulasa + suruburi chiulasa + oringuri injectoare + rectificat chiulasa/supape ~ 900 RON (Manopera 0 pentru ca m-am ocupat eu cu putin ajutor din partea unui prieten).
Pompa de frana - 0 RON (o aveam pe cea de pe motorul de 1.8, Manopera si de data asta 0).
Turbina: 1600 RON + TVA (~1920 RON, manopera 0 )
Eu am luat arborele cu 1000 RON Sh, era 7000 RON nou.
Cu totul m-a costat 3200 RON (piese + manopera).
Am uitat de cutia de viteze care am schimbat-o odata cu arborele pentru ca un dobitoc a verificat de 3 ori uleiul in cutie si a zis ca e bun, asa ca m-am luat dupa el si am schimbat kit-ul de ambreiaj.
Termostat - 50 RON
Garnitura chiulasa + suruburi chiulasa + oringuri injectoare + rectificat chiulasa/supape ~ 900 RON (Manopera 0 pentru ca m-am ocupat eu cu putin ajutor din partea unui prieten).
Pompa de frana - 0 RON (o aveam pe cea de pe motorul de 1.8, Manopera si de data asta 0).
Turbina: 1600 RON + TVA (~1920 RON, manopera 0 )
- alynutzu_cvm
- **
- 305 mesaje
- din 26 Feb 2007
- Astra 2006 Z17DTR
- Iasi
alynutzu_cvm
- Mesaje scrise: 305
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2007
- Mesaj Privat
[quote="BV19MAX"]Mod de postare:
Km: ~110.500 (dupa o saptamana)
Piesa defectata: Arbore cotit rupt in 2 + una bucata biela stramba
Km: ~7.200
Piesa defectata: Garnitura Chiulasa (cu antecedente din vara si fatalitate de la termostatul blocat pe inchis )
Am si eu 2 intrebari legate de problemele care le-ai avut si ce ti-au zis mecanicii despre ele :
1.Care a fost cauza ruperii in 2 a arborelui cotit ?
2.Ce efecte neplacute aduce termostatul garniturii de chiulasa?
Km: ~110.500 (dupa o saptamana)
Piesa defectata: Arbore cotit rupt in 2 + una bucata biela stramba
Km: ~7.200
Piesa defectata: Garnitura Chiulasa (cu antecedente din vara si fatalitate de la termostatul blocat pe inchis )
Am si eu 2 intrebari legate de problemele care le-ai avut si ce ti-au zis mecanicii despre ele :
1.Care a fost cauza ruperii in 2 a arborelui cotit ?
2.Ce efecte neplacute aduce termostatul garniturii de chiulasa?
- BV19MAX
- OP
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
1. Ulei prost neschimbat la timp si pompa de ulei uzata a dus la uzura prematura a cuzinetilor care mai departe au facut jocuri in lagare si din cauza fortelor create acolo a cedat arborele.
2. Termostatul blocat pe inchis duce la fierberea motorului, care mai departe poate duce la arderea garniturii de chiulasa sau mai rau, deformarea chiulasei.
2. Termostatul blocat pe inchis duce la fierberea motorului, care mai departe poate duce la arderea garniturii de chiulasa sau mai rau, deformarea chiulasei.
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
La fostul astra g y17 dt ,an 2000, km 135000 pe bord(reali batea la 300000)
1.Calculatorul de injectie.
2.Termostat.
3.Radiator spart( atingea de radiatorul de ac si s-a spart). lipit
4.Senzor de turatie( cranckshaft).
5.Calculator de injectie (a 2 a oara).
6.Rulment spate ( vine cu tot cu fuzeta si senzor)
7.Rulment fata (vine cu tot cu fuzeta si senzor).
8.Turbina avea joc in ax destul de mare.
9.Rulment de presiune
10. Volanta suspecta.
11. Actuator turbosuflanta (chestia care comanda turbo) lista continua dar nu mi le mai amintesc...
Cam jumatate din defecte nu au apucat sa fie remediate pentru ca m-am saturat de ea si am vandut-o .Astea s-au intamplat in 2 ani si 60 000 km cat am tinut-o.
Ce ma deranja cel mai tare era ca dupa ce ca avea 75 de cai se mai aprindea si check engine la 110 km/h si dupa tragea de zici care are 50 de cai si aia lesinati.
1.Calculatorul de injectie.
2.Termostat.
3.Radiator spart( atingea de radiatorul de ac si s-a spart). lipit
4.Senzor de turatie( cranckshaft).
5.Calculator de injectie (a 2 a oara).
6.Rulment spate ( vine cu tot cu fuzeta si senzor)
7.Rulment fata (vine cu tot cu fuzeta si senzor).
8.Turbina avea joc in ax destul de mare.
9.Rulment de presiune
10. Volanta suspecta.
11. Actuator turbosuflanta (chestia care comanda turbo) lista continua dar nu mi le mai amintesc...
Cam jumatate din defecte nu au apucat sa fie remediate pentru ca m-am saturat de ea si am vandut-o .Astea s-au intamplat in 2 ani si 60 000 km cat am tinut-o.
Ce ma deranja cel mai tare era ca dupa ce ca avea 75 de cai se mai aprindea si check engine la 110 km/h si dupa tragea de zici care are 50 de cai si aia lesinati.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Si va iau eu pe toti la costuri:
Astra G, Y 20 DTH
incepand de la 147k km la 194 k km am schimbat :
discuri+placute fata
termostat
capete de bara
2 arcuri fata sh
radiator AC 700 RON cu manopera
pompa injectie +patina distrib _ oringuri inject+ capac filtru motorina =6000 ROn
oringuri calorifer interior
baterie
In total cam 2000 EUR in 4 ani si aproape 50 k km
Nu e asa ca sunt tare ?
Ultima modificare făcută de Drogas la Mar 19 Jan, 2010 9:59 am
Astra G, Y 20 DTH
incepand de la 147k km la 194 k km am schimbat :
discuri+placute fata
termostat
capete de bara
2 arcuri fata sh
radiator AC 700 RON cu manopera
pompa injectie +patina distrib _ oringuri inject+ capac filtru motorina =6000 ROn
oringuri calorifer interior
baterie
In total cam 2000 EUR in 4 ani si aproape 50 k km
Nu e asa ca sunt tare ?
Ultima modificare făcută de Drogas la Mar 19 Jan, 2010 9:59 am
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
Astra F Caravan, C14NZ
Ca numar de kilometri nu stiu mai ales ca la un moment dat am schimbat ceasurile bord. Dar in cei doi ani de cand o am am schimbat:
- ceasuri bord - moft, am vrut cu turometru - 100 lei.
- 2008 toamna kit ambreiaj - undeva la 600 lei cu tot cu montaj in service.
- 2009 primavara amortizoare + flanse + rulmenti fata - cam 600 lei cu tot cu montaj in service.
- in 2008 in duminica pastelui in urma unei intalniri cu o caprioara - grila fata SH 100 lei, far + semnalizator dreapta SH 100 lei, radiator SH 100 lei, manopera 0 - am reparat eu.
- asta toamna radiatorul SH m-a lasat, cumparat unu nou - 230 lei, manopera 0.
- in 2008 pompa apa. Din vina mea. Dupa intalnirea cu caprioara am pus apa nu antigel. La vreo 2 luni s-a stricat pompa.
- acum 2 saptamani schimbat termostatul 35 lei + manopera 0.
Ca numar de kilometri nu stiu mai ales ca la un moment dat am schimbat ceasurile bord. Dar in cei doi ani de cand o am am schimbat:
- ceasuri bord - moft, am vrut cu turometru - 100 lei.
- 2008 toamna kit ambreiaj - undeva la 600 lei cu tot cu montaj in service.
- 2009 primavara amortizoare + flanse + rulmenti fata - cam 600 lei cu tot cu montaj in service.
- in 2008 in duminica pastelui in urma unei intalniri cu o caprioara - grila fata SH 100 lei, far + semnalizator dreapta SH 100 lei, radiator SH 100 lei, manopera 0 - am reparat eu.
- asta toamna radiatorul SH m-a lasat, cumparat unu nou - 230 lei, manopera 0.
- in 2008 pompa apa. Din vina mea. Dupa intalnirea cu caprioara am pus apa nu antigel. La vreo 2 luni s-a stricat pompa.
- acum 2 saptamani schimbat termostatul 35 lei + manopera 0.
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Astra g 2004, e la mine de 43 000km.
Am schimbat:
distributie - 650 lei
placute frana de 2 ori - 250lei
discuri frana - 140 lei
ulei cutie viteze - 100 lei
sonda marsarier - 40 lei
furtunase tur-retur termoflot - 100 lei( am pus de dacie ca daca nu erau 300 )
Mofturi: folie 300 lei, xenon 350 lei, pleoape 100 lei, statie+subwoofer 600lei, remapare EDS 1070 lei.
Ar trebui sa ma consider norocos nu? in 21 de luni n-am schimbat mare lucru.
Am schimbat:
distributie - 650 lei
placute frana de 2 ori - 250lei
discuri frana - 140 lei
ulei cutie viteze - 100 lei
sonda marsarier - 40 lei
furtunase tur-retur termoflot - 100 lei( am pus de dacie ca daca nu erau 300 )
Mofturi: folie 300 lei, xenon 350 lei, pleoape 100 lei, statie+subwoofer 600lei, remapare EDS 1070 lei.
Ar trebui sa ma consider norocos nu? in 21 de luni n-am schimbat mare lucru.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Agila 1,0 2001
Z10XE
cumparata pe la 80,000 acum peste 130,000km
-la 90,0000km pica senzorul presiune ulei, pina il schimb averea de 25lei de lene pun ulei de 50lei, destept foc ce sa zic, pe urma apare informare service in TIS ca sunt prosti si se pune modelul cu sita
-la 100,000km pica debitmetrul, nu am citit in TIS ca se pune un cheder de 30lei ca modificare asa ca am dat 650lei, prostul evident eu am fost ca nu citesc
-la 101500 schimb distributia, deh consumabil dar nu si pompa apa si rulmentul intinzator il gresez doar
-la 104,000 evident ca pica pompa apa, prostul daca nu a schimbat-o atunci mai munceste odata dar ii vine mintea la cap de schimba rola intinzatoare si curea
-pe la 108,000 pica senzor vibrochen, in sfirsit o a doua piesa picata din cauze "naturale", ca restul le consider consumabile
-pe la 120,000 nu mai statea acul la 88-90grdC, era pe undeva pe la 82, cumpar termostat cu tot cu corp Behr de toti banii, pun si la fel sta acul, pun testerul si el da corect 88-90, pun acul unde trebuie si ramin cu termostat schimbat degeaba, cine-i prostul ? Tot eu !
Deci masina buna cu numai doi senzori picati, restul consumabile si faptul ca nu am citit la timp TIS
Agila 1,2 2001
Z12XE
cumparata la 140 acum are cam 150,000km
-din prima schimb distributie, ma uit la pompa apa perfecta deci nu o schimb ca era pacat, nu pun toate clipsurile ca erau vai de mama lor de obosite dar nici suruburile la aparatori noroi roata si ma duc sus sa aduc noi, sunt luat ca nu e bagajul gata bla bla si uit
-a doua zi o aparatoare se desprinde, o calc si tandari se face, cealalta roasa ca vai de ea, deci prostul in loc sa termine de montat pune botic la ce spune sotia
-zilele trecute vad in vas cam putin antigel, schimb pompa apa dar nu mai uit la ea, cind o studiez (evident dupa ce pun pe aia noua) vad ca nu are urme de scurgeri si imi aduc aminte ca dupa inlocuire distributie si scurta aerisire nu am mai completat, deci teapa, schimbat pompa degeaba dar o trecem la profilactice.
Ma duc sa cumpar un WD40 ca iar am uitat sa pun la incuietori si dimineata abia mergeau.
Z10XE
cumparata pe la 80,000 acum peste 130,000km
-la 90,0000km pica senzorul presiune ulei, pina il schimb averea de 25lei de lene pun ulei de 50lei, destept foc ce sa zic, pe urma apare informare service in TIS ca sunt prosti si se pune modelul cu sita
-la 100,000km pica debitmetrul, nu am citit in TIS ca se pune un cheder de 30lei ca modificare asa ca am dat 650lei, prostul evident eu am fost ca nu citesc
-la 101500 schimb distributia, deh consumabil dar nu si pompa apa si rulmentul intinzator il gresez doar
-la 104,000 evident ca pica pompa apa, prostul daca nu a schimbat-o atunci mai munceste odata dar ii vine mintea la cap de schimba rola intinzatoare si curea
-pe la 108,000 pica senzor vibrochen, in sfirsit o a doua piesa picata din cauze "naturale", ca restul le consider consumabile
-pe la 120,000 nu mai statea acul la 88-90grdC, era pe undeva pe la 82, cumpar termostat cu tot cu corp Behr de toti banii, pun si la fel sta acul, pun testerul si el da corect 88-90, pun acul unde trebuie si ramin cu termostat schimbat degeaba, cine-i prostul ? Tot eu !
Deci masina buna cu numai doi senzori picati, restul consumabile si faptul ca nu am citit la timp TIS
Agila 1,2 2001
Z12XE
cumparata la 140 acum are cam 150,000km
-din prima schimb distributie, ma uit la pompa apa perfecta deci nu o schimb ca era pacat, nu pun toate clipsurile ca erau vai de mama lor de obosite dar nici suruburile la aparatori noroi roata si ma duc sus sa aduc noi, sunt luat ca nu e bagajul gata bla bla si uit
-a doua zi o aparatoare se desprinde, o calc si tandari se face, cealalta roasa ca vai de ea, deci prostul in loc sa termine de montat pune botic la ce spune sotia
-zilele trecute vad in vas cam putin antigel, schimb pompa apa dar nu mai uit la ea, cind o studiez (evident dupa ce pun pe aia noua) vad ca nu are urme de scurgeri si imi aduc aminte ca dupa inlocuire distributie si scurta aerisire nu am mai completat, deci teapa, schimbat pompa degeaba dar o trecem la profilactice.
Ma duc sa cumpar un WD40 ca iar am uitat sa pun la incuietori si dimineata abia mergeau.
valicu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
Opel Astra G 1,6 16v, Z16XE, 2002
- 149 500 KM - lipituri din ECU distruse (cel mai probabil din cauza caldurii ptr ca ECU e pus pe motor), m-a lasat (nu mai pornea, dezlipit firul ce comanda releul de pe pompa de benzina) pe drumul dintre Timisoara - Tg-Jiu. Am facut 11 ore aproape Cu ocazia asta am schimbat pompa de benzina. (250 ron)
- 150 100 KM - bobina de inductie stricata pe cilindrul 1 => mers in 3 pistoane, tot pe drum s-a intamplat. Schimbat bobina de inductie (600 RON) si cu ocazia asta am schimbat si bujiile (50 RON)
- 149 500 KM - lipituri din ECU distruse (cel mai probabil din cauza caldurii ptr ca ECU e pus pe motor), m-a lasat (nu mai pornea, dezlipit firul ce comanda releul de pe pompa de benzina) pe drumul dintre Timisoara - Tg-Jiu. Am facut 11 ore aproape Cu ocazia asta am schimbat pompa de benzina. (250 ron)
- 150 100 KM - bobina de inductie stricata pe cilindrul 1 => mers in 3 pistoane, tot pe drum s-a intamplat. Schimbat bobina de inductie (600 RON) si cu ocazia asta am schimbat si bujiile (50 RON)
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
De ce nu va faceti un cont pe www.spritmonitor.de (sau poate stie cineva un alt site mai bun) si dati doar link-ul catre masina voastra
Aici sunt cheltuielile cu a mea, inclusiv benzina: http://www.spritmonitor.de/...etail/361979.html
Aici sunt cheltuielile cu a mea, inclusiv benzina: http://www.spritmonitor.de/...etail/361979.html
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Topicul se refera conform titlu la ce a mai picat sau picat in timp la masina ta. Ca sa le amestecam cu carburant, cauciucuri, placute frina, distributie toate shimbate in 'termen' etc. adica consumabile normale picam la costuri intretinere care e alta mincare de peste.
Daca treceam si eu discuri fata la 122,000km era o catastrofa ? Cit draci sa tina ? Ca la 100,000km am cumparat cauciucuri iarna ? Pe urma in vara ?
Discutia dupa cit am inteles eu este pentru componente care nu intra in plan revizii sau consum pe km.
Pina acum cistigator este Y17DT, cunosc si altele dar sa vedem ce iese la urma ...
Daca treceam si eu discuri fata la 122,000km era o catastrofa ? Cit draci sa tina ? Ca la 100,000km am cumparat cauciucuri iarna ? Pe urma in vara ?
Discutia dupa cit am inteles eu este pentru componente care nu intra in plan revizii sau consum pe km.
Pina acum cistigator este Y17DT, cunosc si altele dar sa vedem ce iese la urma ...
- BV19MAX
- OP
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- denisCT
- ****
- 1,407 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
Masina: Astra G
Motor: Z16SE
Km: 109.xxx - 137.000
O singura problema am avut, masina mergea in 3 pistoane din cauza unui injector infundat. S-a rezolvat dupa 30min si 110lei mai tarziu (demontat toate 4 injectoare si puse pe standul de curatare cu ultrasunete). In rest doar consumabile: ulei filtre distributie bujii anvelope toba bielete
LE: Am uitat de problema cu butucul de la contact, comuna la majoritatea astrelor indiferent de motorizare. Rezolvata cu 50lei.
Motor: Z16SE
Km: 109.xxx - 137.000
O singura problema am avut, masina mergea in 3 pistoane din cauza unui injector infundat. S-a rezolvat dupa 30min si 110lei mai tarziu (demontat toate 4 injectoare si puse pe standul de curatare cu ultrasunete). In rest doar consumabile: ulei filtre distributie bujii anvelope toba bielete
LE: Am uitat de problema cu butucul de la contact, comuna la majoritatea astrelor indiferent de motorizare. Rezolvata cu 50lei.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
1. Model : Bertone Z18XE ; 2001
Achizitionat : 70.000 km ( cum sa nu ! )
80.000 km - amortizoare + arcuri spate + termostat + becuri faza scurta ( ambele insantaneu ) + diversi pivoti + gume iarna cu jante + pompa ulei + senzor ulei
100.000 km - motor nou , poveste veche , cu arbore cu cu tot
110.000 km - tobe noi , de la catalizator pana-n spate , borla , ca ruginesera cele originale
150.000 km - vanduta , nu s-a mai stricat nimic
2. Model : Astra Twintop Z20LEL , 2007
Achizitionat : 6.000 km
Schimbat pe garantie :
15.000 km - motoras cu flaps sistem decapotare
25.000 km - schimbat CIM , schimbat ventilator
3. Model : Signum Z20NET , 2003
Achizitionata : 220.000 km ( completat freon )
250.000 km - discuri + placute spate , kit reparare etrier spate
In rest : NIMIC .
Achizitionat : 70.000 km ( cum sa nu ! )
80.000 km - amortizoare + arcuri spate + termostat + becuri faza scurta ( ambele insantaneu ) + diversi pivoti + gume iarna cu jante + pompa ulei + senzor ulei
100.000 km - motor nou , poveste veche , cu arbore cu cu tot
110.000 km - tobe noi , de la catalizator pana-n spate , borla , ca ruginesera cele originale
150.000 km - vanduta , nu s-a mai stricat nimic
2. Model : Astra Twintop Z20LEL , 2007
Achizitionat : 6.000 km
Schimbat pe garantie :
15.000 km - motoras cu flaps sistem decapotare
25.000 km - schimbat CIM , schimbat ventilator
3. Model : Signum Z20NET , 2003
Achizitionata : 220.000 km ( completat freon )
250.000 km - discuri + placute spate , kit reparare etrier spate
In rest : NIMIC .
- criss_slc
- **
- 316 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
criss_slc
- Mesaje scrise: 316
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
Model: Astra G
Motor: Y17DT
Am luat-o la 83.xxx. In prezent 135.000.
Calculator injectie: 6.000 lei la reprezentanta; 500 Euro la mana a doua; rezolvat muuuult mai ieftin cu sprijinul ClubOpel
Electromotor: 200 lei (piese + manopera) intr-un service "amical"
Rulmenti fata: 250 lei/bucata + 100 lei manopera.
Motor: Y17DT
Am luat-o la 83.xxx. In prezent 135.000.
Calculator injectie: 6.000 lei la reprezentanta; 500 Euro la mana a doua; rezolvat muuuult mai ieftin cu sprijinul ClubOpel
Electromotor: 200 lei (piese + manopera) intr-un service "amical"
Rulmenti fata: 250 lei/bucata + 100 lei manopera.
- ExpressVectra
- ***
- 597 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ExpressVectra
- Mesaje scrise: 597
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Andrei_11_dny
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jun 2007
- Astra 2001 z16xe
- Brasov
Andrei_11_dny
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
model astra G
motor z16xe
achizitionat 100xxx km
116000 km schimbat distributia(1000 ron )
117000 km schimbat filtru condensor si radiator A.C.(1000 ron )
120000 km schimbat amortizoarele fatza(1100 ron)
121000 km schimbat bujiile(50 ron )
126000 km schimbat compresor A.C. + freon (1500 ron)
imi cam ajunge sper sa mai pice ceva in rest totul e ok
Aaa mofturile mele nu le mai pun ( folie fatza spate 560 ron,pleoape 100 ron,grila fara emblema 120 ron,alarma cu pager 750 ron,leduri sub scaune 200 ron,boxe hayon 300 ron,toba finala inox 100% 200 ron,vopsire plastice interior 100 ron )
motor z16xe
achizitionat 100xxx km
116000 km schimbat distributia(1000 ron )
117000 km schimbat filtru condensor si radiator A.C.(1000 ron )
120000 km schimbat amortizoarele fatza(1100 ron)
121000 km schimbat bujiile(50 ron )
126000 km schimbat compresor A.C. + freon (1500 ron)
imi cam ajunge sper sa mai pice ceva in rest totul e ok
Aaa mofturile mele nu le mai pun ( folie fatza spate 560 ron,pleoape 100 ron,grila fara emblema 120 ron,alarma cu pager 750 ron,leduri sub scaune 200 ron,boxe hayon 300 ron,toba finala inox 100% 200 ron,vopsire plastice interior 100 ron )
- BV19MAX
- OP
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat