KTALINBZ
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua de curand am achzitionat un Ople Astra H , cod motor Z16XEP si la scurt timp dupa am observat ca nivelul de ulei scade foarte repede ca exemplu la un drum Bucuresti- Busteni si retur m-a "racorit" ca de vreo 350-400ml ulei. Mentionez ca masina nu consuma ulei cel putin asa cred pentru ca nu scoate pic de fum, dar in schimb motorul este plin de ulei. Am observat insa ca am ulei in incinta capacului de la culbutori pe unde se schimba bujiile , unde se afla bobina destul de mult si nu stiu daca este normal si in plus am gasit si ulei pe traseul de la filtrul de aer care intrarea in admisie
Am atasat imaginea ca sa faceti o idee pe unde am vazut eu ca intra ulei in spatiul acesta
Multumesc anticipat!
Am atasat imaginea ca sa faceti o idee pe unde am vazut eu ca intra ulei in spatiul acesta
Multumesc anticipat!
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Dupa cum spui ca ai gasit ulei in compartimentul bobinei de aprindere cel mai probabil pe la garnitura ce etanseaza capacul de culbutori . Ori s-au slabit suruburile ce tin capacul , ori garnitura este coapta si trebuie inlocuita.
O alta posibilitate mai nasoala e sa absoarba ulei in admisie , se intampla cand se strica supap de vacuum.
Da o cautare pe forum dupa : rocker cover, supapa de vacuum, oprire motor in mers la z16xep si te vei lamuri.
Uite : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=91082
O alta posibilitate mai nasoala e sa absoarba ulei in admisie , se intampla cand se strica supap de vacuum.
Da o cautare pe forum dupa : rocker cover, supapa de vacuum, oprire motor in mers la z16xep si te vei lamuri.
Uite : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=91082
KTALINBZ
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2013
- Mesaj Privat
multumesc mult. asta am banuit si eu. Supapa de vacuum e cea integrata in capacul de culbutori nu?
Problema la mine este ca nu face vacuum. Daca scot capacul pe unde bag ulei si joja de la ulei scoate aburi pe acolo si stiu ca nu este de bine. o sa atasez niste poze sa va faceti o idee mai buna asupra problemei
Problema la mine este ca nu face vacuum. Daca scot capacul pe unde bag ulei si joja de la ulei scoate aburi pe acolo si stiu ca nu este de bine. o sa atasez niste poze sa va faceti o idee mai buna asupra problemei
KTALINBZ
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2013
- Mesaj Privat
Eu cred ca un nea "Caisa" si a batut joc rau de tot de masina ca din cate am vazut pe alte topicuri furtunul acela nu intra sus in epurator, ci se duce jos in galeria de admisie si eu chiar am verificat si am vazut ca acolo unde intra in admisie este astupat cu un surub. problema e alta, ca nu stiu daca mai exista pe furtunul original vreo supapa care sa impiedice sa traga ulei pe acolo ca la cum e acum uleiul imi ajumge pe traseul de la filtru de aer si nu e ok. Multumesc care ati avut rabdare sa cititi si astept vreo sugestie sau raspuns
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Aburii aceia sunt vapori de gaze de carter care se vad mai ales cand este frig afara.
Intr-adevar nu vad de ce a gaurit rezonatorul . O explicatie ar fi ca inainte de throttle este un vacuum mai mic si astfel nu se creaza vacuum asa puternic in capacul de la culbutori . Deci asta ar sugera totusi o problema de genul celor descrise in forum cu supapa de vacuum.Barem nu i-a facut si el o etansare mai buna sa nu aspire toate mizeriile pe gaura aia.
Intr-adevar nu vad de ce a gaurit rezonatorul . O explicatie ar fi ca inainte de throttle este un vacuum mai mic si astfel nu se creaza vacuum asa puternic in capacul de la culbutori . Deci asta ar sugera totusi o problema de genul celor descrise in forum cu supapa de vacuum.Barem nu i-a facut si el o etansare mai buna sa nu aspire toate mizeriile pe gaura aia.
KTALINBZ
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2013
- Mesaj Privat
Eu cred ca un nea "Caisa" si a batut joc rau de tot de masina ca din cate am vazut pe alte topicuri furtunul acela nu intra sus in epurator, ci se duce jos in galeria de admisie si eu chiar am verificat si am vazut ca acolo unde intra in admisie este astupat cu un surub. problema e alta, ca nu stiu daca mai exista pe furtunul original vreo supapa care sa impiedice sa traga ulei pe acolo ca la cum e acum uleiul imi ajumge pe traseul de la filtru de aer si nu e ok. Multumesc care ati avut rabdare sa cititi si astept vreo sugestie sau raspuns
KTALINBZ
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2013
- Mesaj Privat
ddf a scris:Aburii aceia sunt vapori de gaze de carter care se vad mai ales cand este frig afara.
Intr-adevar nu vad de ce a gaurit rezonatorul . O explicatie ar fi ca inainte de throttle este un vacuum mai mic si astfel nu se creaza vacuum asa puternic in capacul de la culbutori . Deci asta ar sugera totusi o problema de genul celor descrise in forum cu supapa de vacuum.Barem nu i-a facut si el o etansare mai buna sa nu aspire toate mizeriile pe gaura aia.
Intr-adevar nu vad de ce a gaurit rezonatorul . O explicatie ar fi ca inainte de throttle este un vacuum mai mic si astfel nu se creaza vacuum asa puternic in capacul de la culbutori . Deci asta ar sugera totusi o problema de genul celor descrise in forum cu supapa de vacuum.Barem nu i-a facut si el o etansare mai buna sa nu aspire toate mizeriile pe gaura aia.
Am dus masina la mecanic si mi a zis ca normal nu trebuie sa iasa fum pe la joja la ulei cand o scot si ca ar fi semn de uzura al segmentilor. dar totusi masina nu scoate fum ca normal stiam ca atunci cand papa ulei scoate fum
Ultima modificare făcută de KTALINBZ la Mar 14 Jan, 2014 5:59 pm
KTALINBZ
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2013
- Mesaj Privat
Am mai gasit un topic in care un coleg a pus o moneda de 5 bani gaurita si un burete mai rar ca sa nu mai traga ulei asa mult dar eu cred ca ma paste o schimabare de capac din pacate dar insa as vrea sa bag fiurtunul acela prin care elimina gazele la locul lui ca nu mi se pare ok unde este ca imi murdareste mereu debitmetrul de aer
KTALINBZ
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2013
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
KTALINBZ
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2013
- Mesaj Privat
am facut diagnoza si mai inainte de asta si testul agrafa si apar vreo 16-17 erori( stiu sunt foarte multe) de egr de sonda lambda 1 si 2 si altele nu stiu sigur daca va ajuta pot sa le aflu. ideea este ca au incercat sa le stearga de vreo 3 ori si au aparut imediat . Egr l -am verificat si e ok . Cineva mi- a spus ca ar fi de la sondele lambda de obicei ele cauzeaza o reactie in lant si stocheaza alte erori
LMarc
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2018
- Mesaj Privat
amopel astra h 1.6 benzina din 2004 twinport...
am constatat ca consuma mult ulei si dupa un drum mai lung miroase a ulei ars... sub masina in partea stanga cum te uiti din fata se vede cum s-a scurs ulei si aruncat pe teava de esapament...cat sta pe loc nu picura gram de ulei..
o sa atasez niste poze...
am constatat ca consuma mult ulei si dupa un drum mai lung miroase a ulei ars... sub masina in partea stanga cum te uiti din fata se vede cum s-a scurs ulei si aruncat pe teava de esapament...cat sta pe loc nu picura gram de ulei..
o sa atasez niste poze...
- NDaniel817
- *
- 3 mesaje
- din 02 Dec 2022
NDaniel817
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2022
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Bun venit pe CO!
Odatã ce nu știm cu precizie ce ai schimbat(a ieșit „fum din cablajul de la sistemul de alimentare” și ai „inlocuit sistemul de alimentare”) e foarte greu de zis, la modul serios, ce ar trebui fãcut în continuare...Nu știm exact ce motor ai...Adresarea cãtre un tehnician ar fi recomandatã la modul înțelept.
Odatã ce nu știm cu precizie ce ai schimbat(a ieșit „fum din cablajul de la sistemul de alimentare” și ai „inlocuit sistemul de alimentare”) e foarte greu de zis, la modul serios, ce ar trebui fãcut în continuare...Nu știm exact ce motor ai...Adresarea cãtre un tehnician ar fi recomandatã la modul înțelept.