Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am plecat de ieri spre mare, am luat motorina de la Rompetrol dieseleuro4(de 3.14), am inoptat la Brasov la niste rude. Azi dimineata cand reiau parcursul la urcusul pe serpentinele spre Sinaia simpt la un moment dat ca motorul o lasa mai moale ca apoi sa-si revina imediat. Zic ca poate mi s-a parut dar mai tarziu pierde din nou putere si se aprinde martorul cu masina si cheie care apoi se stinge. Dupa catva timp revine din nou motorul ca mai apoi sa se aprinda din nou acel martor si abia mai puteam urca. Am oprit m-am uitat la motor, evident nu se vedea nimic, dar la relanti motorul mergea cu trepidatii, ca si cum ar fi mers in trei cilindrii. Am continuat drumul, nu s-a mai aprins beculetul in bord si am remarcat ca de la 2000 de ture in sus mergea motorul rotund, sub aceasta turatie suna ca un tractor, cu un fel de tacanit. Am mai oprit pe parcurs masina, pt nevoile copiilor si pt o gustare si parca isi revenise motorul, mergea la relantii mai bine, cand si cand dadea rateuri. Pe autostrada am mers bine, 120-140 dar uneori aveam impresia ca nu trage uniform ca si cum ar fi rafale de vant din fata. Catre Cernavoda insa s-a aprins din nou acel martor iar motorul abia tragea, nu puteam face nici un fel de depasire. Noroc ca traficul era aglomerat si am mers cu 80 in a 4-a in spatele unui tir. Am oprit undeva din nou ca sa se stinga beculetul. Acum motorul incepea sa traga abia de la 2500-2700 rot iar relantiul era din nou instabil. Am luat din Constanta motorina de la Mol, zicand ca poata toata distractia o fi de la motorina si in final am ajuns in statiune la Jupiter. Ce sa fac, stie careva unde sa ma duc la un service sa-mi curete injectoarele, cred ca de acolo provine problema. Poate cinva sa ma ajute. sa-mi recomande o solutie? Mi-e groaza sa stiu ca trebuie sa ma intorc in aceleasi conditii. Precizez ca filtrul de motorina a fost schimbat in mai anul trecut, Mann.

Titlu editat de Iulian(daca gasesti altul pls schimba-l)


Ultima modificare făcută de BAC la Dum 12 Aug, 2007 10:20 pm, modificat de 2 ori în total
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Mentionez ca filtrul de motorina a fost schimbat in mai anul trecut Laughing . Super tare ! Dar tu , la motorina din Romania , stii ca se schimba filtrul la 2 ani ? Macar daca era de benzina ca nu era asa petentios .
Primul pas : incepi prin a schimba filtrul ! Poate nu mai ajunge motorina la injectoare .
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Trebuie sa rectific, am luat motorina de la Petrom nu Rompetrol.
  • gokey

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
s-a imbacsit filtrul de motorina si nu mai ajunge debit normal la injectoare
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am fost la service Opel in Constanta, Kansas SRL, n-au gasit nimic sa-i faca. Cu toate ca vorbisem inainte si au spus ca la oara 13.30 sa fiu acolo, abia la 14.30 au bagat masina in service si dupa alta ora au inceput sa se ocupe de ea. Au citit codul de eroare, care spunea ca sunt probleme pe partea de vacuum si au masurat depresiunea pe circuitele de vacuum. Cum totul era OK au schimbat debimetrul si mi-au dat-o sa fac un test. Cum m-am suit mi-am dat seama ca relantiul este toto asa, ca la accelerare sub 2000 de rotatii motorul bate. Au pus inapoi debimetrul origonal si la 17.30 mi-au dat masina inapoi. Nu m-au taxat dar mau rugat sa vin ziua urmatoare la 8.30 pt ca e de cercetat la masina. Daca erau parolisti puteau sa se ocupe de la inceput de ea si s-i curete injectoarele asa cum le-am propus eu. Mecanicul care se ocupa de masina mea, un baiat tanar, am vazut ca tot sarea de la o masina la alta si facea pauze dese stand de vorba cu colegii. Ma steptam la mai mult profesionalism si la mai multa solicitudine, fiind un turist care a dat de necaz.
Ca o paranteza, pe timpul vijeliei care s-a abatu aici, unul din catargele cu steagul Opel din fata reprezentantei, s-a rupt si a cazut pe un Astra H venit si el la service. Teava catargului a cazut pe capota din fata lasand o adancitura.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic sa schimbi tu filtrul de motorina, cel de aer si sa o iei un pic la incins vreo 10-15 min cu schimbare la 3500-4000 ture si dupa aia sa mai vezi care e situata. Tind sa cred ca ti s-a infundat catalizatorul, si ai filtrele inbacsite. Bafta.
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
In afara de filtrul de motorina, totul e schimbat anul acesta. Cand am venit de la service din Constanta, parea ca-si revine. La iesire din soseaua principala pe varianta de intrare in Jupiter, am zgaltait-o putin stanga-dreapta si am accelerat pana la 3500, atunci a cazut din nou motorul, in a 3-a cu pedala la fund nu se accelera iar relantiul a revenit la momentele sale proaste in care scutura masina, iar motorul pare ca imdediat se rupe din suporti..
  • gokey

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
faptul ca nu se tureaza si relantiul nu este bun trebuie sa fie o problema de alimentare
sau nu are aer suficient si merge innecat
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Cum nu mai am cand sa o repar pe aici, mai e luni si marti ma intorc acasa, colegii din Mures si Cluj pot sa-mi recomande un service unde sa fac o curatare de injectoare?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ciudata logica,testerul spune ceva despre vacuum,si se schimba debitmetrul ;in sfarsit bine ca l-au pus la loc pe cel care nu avea nici o vina.Problema la Opel e faptul ca actionarea byass-ului de la turbina se face vacuumatic,deci orice problema la electrovalvele racordurile sau pompa de vacuum uzata ....primul simptom nu trage si urmeaza aprinderea martorului in bord.
Verifica fiecare electrovalva ,racord si furtun de vacuum,sa nu fie sarit de la locul lui.....si mare atentie lipsa uleiului in motor determina ungerea proasta a pompei de vacuum deci probleme la depresiune.Uita-te si la nivelul uleiului.Astea ar fi cele mai la indemana omului plecat in concediu pe care fierul tine cu tot dinadinsul sa il strice.
Putina rabdare si atentie la ce ti-am spus...si eu ati urez un concediu placut.
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nivelul uleiului e bun, am verificat inainte de a porni la drum si la sosire. Turbina se aude cand intra in functie, acel suierat specific. La service au masurat cu manometru daca scapa si daca nivelul de depresiune e bun. Pt mine ramane relantiul instabil, zgomotul sacadat pana in 2000 de ture . Peste 2000 nu se mai aude asa dar la anumite regimuri reprizele sunt slabe, de ex in a 5-a de la 90 la ora, creste mai bine viteza daca nu apas pedala pana la capat.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca spui ca totul e ok la capitolul vacuum,mai ramane doar de iesit cu masina la drum cu laptopul conectat si luata la puricat,vin multe Opeluri cu problema asta si ultimul DTH facea niste ciudatenii de genul asta din cauza electrovalvei care comanda vacuumul turbinei,mai ales ca ba mergea ba nu mergea.N-am dibuit-o decat cum ti-am scris si cu o jumatate de zi de masuratori si teste.Cam dificil sistemul asta de la turbodiesel,care face multe probleme unele din ele neiesind la testare ca fiind eroare dar pot fi depistate doar in mers.
Astept un raspuns de la ce a fost problema ...poate ma intalnesc si eu cu ea,sau alt membru al clubului.
Multumesc
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 1,016
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2006

  • Mesaj Privat
BAC a scris:In afara de filtrul de motorina, totul e schimbat anul acesta. Cand am venit de la service din Constanta, parea ca-si revine. La iesire din soseaua principala pe varianta de intrare in Jupiter, am zgaltait-o putin stanga-dreapta si am accelerat pana la 3500, atunci a cazut din nou motorul, in a 3-a cu pedala la fund nu se accelera iar relantiul a revenit la momentele sale proaste in care scutura masina, iar motorul pare ca imdediat se rupe din suporti..

Pana la urma ai schimbat si filtrul sau esti tot cu cel vechi?
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am ajuns ieri acasa. Pe drum am mai bagat motorina de la MOL. Am constatat urmatoarele: motorul are o lipsa de reactie, depasirele trebuiau luate foarte larg, abia dupa secunde bune incepea sa accelereze; daca fortam un pic motorul, depasire in viteza a 4-a peste 100km/h, se aprindea martorul cu masinuta si cheie si nu mai aveam putere; depasirile le incepeam in a 4-a ca apoi sa schimb rapid in a 5-a; ca si "sound" motorul si-a mai revenit, relantiul mai rotund dar nu cum era inainte; catre finalul drumului, chiar intre Mures si Reghin parca motorul si-a recapatat promptitudinea la accelerare. Azi am sa schimb filtrul de motorina si am sa vad ce face, o testez la drum, forja pina la 3500-4000 rot.
mecaNIK, inclin sa cred ca e vorba de actionarea vacuumatica a turbinei in ceea ce priveste proptitudinea acceleratiei, mai ramane de vazut mersul sacadat al motorului. Cat costa acea electrovalva?


Ultima modificare făcută de BAC la Mie 11 Jul, 2007 10:01 am
  • gokey

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
bie ca ai ajuns cu bine acasa !
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Deci, ieri am schimbat filtrul de motorina, partea de jos, reprezentand 20-25% din lungimea cartusului, era inegrita. Am golit tot continutul de motorina din carcasa filtrului si am umplut cu solutie Wynn's. Azi am fost la reparat la Mures. Urmatoarele coduri de eroare erau stocate: P1100, P0105, P1125. S-au uitat baietii in TIS, rezolavarea era la punctul B018 (daca nu ma insel) adica problema la valva care comanda turbo. Totul parea sigur si simplu. Au adus valva noua si au masurat din nou depresiunea. La pornire avea -0.7 bari dupa care revenea la 0. Au mai incercat alta, la fel. Atunci au luat in considerare faptul ca actionarea electrica a valvei lasa de dorit. Au mers pe fir pana la calculator, l-au demontat, verificat si au ajuns in cele din urma la senzorul de presiune de pe galeria de admisie. 385 roni senzorul, cu restul manoperei 515. Am facut testare, am dus-o in a 3-a pana in 4000 si in a 4-a pana la 120 km adica ceva mai mult de 3000 rot, nu s-a mai aprins becul. Am intrebat mecanicul daca mersul neregulat poate fi de la injectoare, mi-a spus ca la modelul asta nu stie sa se fi infundat vreo data injectoarele, dar s-ar putea sa vina problema de la furtunele de retur, pe care eu le-am schimbat. A spus ca in comert se gasesc furtune cu interior de 3,4 mm iar ei pun original de 3,2 mm care costa metrul 100 ron!
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
te rog schimba titlul topicului !
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am schimbat si furtunele de retur, ceea ce avem pe masina erau Gates de 3.2 cu insertie textila. Acum am pus tot Gates de 3.2 dar cu manta externa textila. Pornirea s-a imbunatatit dar scoate la inceput fum alb si merge neregulat, apoi isi revine. Pornirea cu problema e doar daca sta mai mult timp, peste 12-16 ore. Ce sa fie?
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
nu te supara,probl. nu e de furtune,eu le-am sch. cu furtun din targ,simplu,14 ron metrul,cu diam int ceva mai mare probabil de 3,4,dar interventia a avut loc in 02-2006 si nu am mai avut alte probl.-chiar daca a stat nepornita 2 saptamani,cu botul in sus...Eu lucrez ca sofer si stiu o vorba veche,sofereasca:daca da fum negru-motorina nearsa,fum albastru-consuma ulei,fum alb-injectie si avans aiurea...Ca o concl. a mea,injectia iti face figuri,porneste neregulat deoarece se dezamorseaza si,combinat cu un avans inadegvat rezulta simpt. tale. Bafta si sa ne tii la curent.
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Azi am avut ceva drumuri de facut. La prima pornire parca da rateuri. Cam dupa 500 de metri am efectuat o depasire in panta, am tras un pic de motor si am vazut in spate cum scoate fum alb. Apoi s-a linistit si nu a mai facut probleme. Dupa masa am mers 30+30 km si n-am avut nimic de reprosat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR