caffea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2011
- Mesaj Privat
am un omega din 1997 2.0i Si nu functioneaza computeru de bord deoarece radioul masini este legat la computer.....astfel ca si radioul se reseteaza dupa fiecare oprire a motorului...
a doua problema este ca am inchidere centralizata din telecomanda, dar masina nu raspunde la semnal.....telecomanda este functionala.... stie cineva unde gasesc defectiunea?
a doua problema este ca am inchidere centralizata din telecomanda, dar masina nu raspunde la semnal.....telecomanda este functionala.... stie cineva unde gasesc defectiunea?
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
nu ai lamurit mai nimic , ce computer de bord ai MID sau TID ,ce anume se reseteaza , dispare data si ora , daca ai MID merge BC ul , CE HU unit ai original sau aftermarket ,a umblat cineva la mufele CD ului ,nu cumva ai incurcat firul rosu cu cel portocaliu , iar telecomanda de unde stii ca merge , daca se aprind ledurile nu inseamna ca este OK , ai desfacut o .ai verificat lipiturile la borna bateriei ,ai incercat sa o sincronizezi cu masina ? Daca nu dai mai multe detalii sau daca nu stiii ce vrei ,cauta subiectele de pe forum si sigur vei gasi raspunsul
caffea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2011
- Mesaj Privat
cata a scris:nu ai lamurit mai nimic , ce computer de bord ai MID sau TID ,ce anume se reseteaza , dispare data si ora , daca ai MID merge BC ul , CE HU unit ai original sau aftermarket ,a umblat cineva la mufele CD ului ,nu cumva ai incurcat firul rosu cu cel portocaliu , iar telecomanda de unde stii ca merge , daca se aprind ledurile nu inseamna ca este OK , ai desfacut o .ai verificat lipiturile la borna bateriei ,ai incercat sa o sincronizezi cu masina ? Daca nu dai mai multe detalii sau daca nu stiii ce vrei ,cauta subiectele de pe forum si sigur vei gasi raspunsul
imi cer scuze ca nu am dat mai multe detalii.......masina tocmai am cumparat-o de o saptamana.
Nu stiu ce inseamna "MID" sau "TID" ,asa ca va rog sa vorbiti si pe intelesul meu . Eu ma refer la computeru acela cu ceas, temp si data.Acela este conectat (asa mi a spus fostu proprietar) la radioul masini (care este aftermarket un SONY) , se aprinde si imi arata niste linii.atat.Cand sting sau detasez panoul frontal al radioului se stinge si el. Tot computeru asta cu ceas,temp si data nu raspunde nici la butoanele alea 2 de deasupra lui.
Habar nu am daca masina mai are si computer de bord dinacela care iti arata consumu s.a.m.d.
Cat despre telecomanda de inchidere centralizata stiu doar ca se aprind ledurile (am 2 telecomenzi) la amandoua.Nu stiu cum sa o sincronizez cu masina sau alte chestii , deci VA ROG cei care puteti sa ma ajutati ar fi minunat sa o luam cu inceputul. daca ma aveti nevoie de detalii intrebati-ma.
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
Deci exista 2 tipuri de display ,unul care arata doar temperatura ,ora data si posturile de radio TID , iar celalalt care arata tot ce arata primul ,iar in plus controleaza functiile masinii ,cu ar fi consum instant mediu ,becuri arse si multe alte minuni .Diferenta se vede imediat dupa aspect TID ul are display doar in partea de sus a ecranului ,deci se aprinde doar jumatate din marimea afisajului ,iar MID este de 2 ori mai mare ,si in plus ca sa fie activ trebuie sa ai pe maneta de la stergatoare 2 butoane de control . Primul lucru pe care trebuie sa l faci este sa dai jos cd ul Sony jos de pe masina si sa vezi daca poti comanda afisajul fara el .daca da atunci cd ul nu este perfect compatibil la mufe cu masina ,si trebuie sa anulezi firele de comunicatie , si sa folosesti doar pinii de alimentare si de difuzoare . In mod sigur la tine ai incurcat firul de + memorie cu cel de + pe contact , cel care l a montat ar fi trebuit sa stie ca la Opel de obicei sint inversate cele doua . In legatura cu telecomenzile ar fi bine sa le desfaca cineva si sa verifice daca pinii ce fac legatura intre contactele bateriei si cablajul imprimat nu sint dezlipiti ( atentie mare ,chiar si o fisura infima la mlocul lipiturii poate duce la nefunctionare sau desincronizare).Daca totul este OK deschizi masina din cheie ,pornesti motorul ,si cu motorul pornit apesi pe butonul de inchis si pe cel de deschis si ai sa vezi ca masina se va inchide si se va deschide singura .Repeta operatia cu cea dea doua telecomanda si vei avea acum cheile sincronizate Ceea ce am scris eu acum puteai gasi si singur dar ma rog , cu timpul te vei obisnui
caffea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2011
- Mesaj Privat
cata a scris:Deci exista 2 tipuri de display ,unul care arata doar temperatura ,ora data si posturile de radio TID , iar celalalt care arata tot ce arata primul ,iar in plus controleaza functiile masinii ,cu ar fi consum instant mediu ,becuri arse si multe alte minuni .Diferenta se vede imediat dupa aspect TID ul are display doar in partea de sus a ecranului ,deci se aprinde doar jumatate din marimea afisajului ,iar MID este de 2 ori mai mare ,si in plus ca sa fie activ trebuie sa ai pe maneta de la stergatoare 2 butoane de control . Primul lucru pe care trebuie sa l faci este sa dai jos cd ul Sony jos de pe masina si sa vezi daca poti comanda afisajul fara el .daca da atunci cd ul nu este perfect compatibil la mufe cu masina ,si trebuie sa anulezi firele de comunicatie , si sa folosesti doar pinii de alimentare si de difuzoare . In mod sigur la tine ai incurcat firul de + memorie cu cel de + pe contact , cel care l a montat ar fi trebuit sa stie ca la Opel de obicei sint inversate cele doua . In legatura cu telecomenzile ar fi bine sa le desfaca cineva si sa verifice daca pinii ce fac legatura intre contactele bateriei si cablajul imprimat nu sint dezlipiti ( atentie mare ,chiar si o fisura infima la mlocul lipiturii poate duce la nefunctionare sau desincronizare).Daca totul este OK deschizi masina din cheie ,pornesti motorul ,si cu motorul pornit apesi pe butonul de inchis si pe cel de deschis si ai sa vezi ca masina se va inchide si se va deschide singura .Repeta operatia cu cea dea doua telecomanda si vei avea acum cheile sincronizate Ceea ce am scris eu acum puteai gasi si singur dar ma rog , cu timpul te vei obisnui
OK.iti multumesc pt sfaturi.
caffea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2011
- Mesaj Privat
caffea a scris:
am revenit...cu vesti proaste insa.. am deconectat radioul, iar computeru nu se schimba de loc ...(adica este la fel ca la inceput aceleasi linii, nu pot sa il controlez din butoane...nimic)
cata a scris:Deci exista 2 tipuri de display ,unul care arata doar temperatura ,ora data si posturile de radio TID , iar celalalt care arata tot ce arata primul ,iar in plus controleaza functiile masinii ,cu ar fi consum instant mediu ,becuri arse si multe alte minuni .Diferenta se vede imediat dupa aspect TID ul are display doar in partea de sus a ecranului ,deci se aprinde doar jumatate din marimea afisajului ,iar MID este de 2 ori mai mare ,si in plus ca sa fie activ trebuie sa ai pe maneta de la stergatoare 2 butoane de control . Primul lucru pe care trebuie sa l faci este sa dai jos cd ul Sony jos de pe masina si sa vezi daca poti comanda afisajul fara el .daca da atunci cd ul nu este perfect compatibil la mufe cu masina ,si trebuie sa anulezi firele de comunicatie , si sa folosesti doar pinii de alimentare si de difuzoare . In mod sigur la tine ai incurcat firul de + memorie cu cel de + pe contact , cel care l a montat ar fi trebuit sa stie ca la Opel de obicei sint inversate cele doua . In legatura cu telecomenzile ar fi bine sa le desfaca cineva si sa verifice daca pinii ce fac legatura intre contactele bateriei si cablajul imprimat nu sint dezlipiti ( atentie mare ,chiar si o fisura infima la mlocul lipiturii poate duce la nefunctionare sau desincronizare).Daca totul este OK deschizi masina din cheie ,pornesti motorul ,si cu motorul pornit apesi pe butonul de inchis si pe cel de deschis si ai sa vezi ca masina se va inchide si se va deschide singura .Repeta operatia cu cea dea doua telecomanda si vei avea acum cheile sincronizate Ceea ce am scris eu acum puteai gasi si singur dar ma rog , cu timpul te vei obisnui
OK.iti multumesc pt sfaturi.cat despre telecomenzi nu merg sincronizate cu masina si cred ca am omis ceva...masina are contactu schimbat si nu pot porni masina cu cheia originala opel (pt ca este mai groasa fata de cea cu care pot porni masina,deci am 2 chei:una opel cu care descui masina, si una cu care o pornesc).Cheia nu sta fixa in contact si o pot scoate in orice pozitie chiar si cand masina este pornita.Am reusit sa invart contactu cu alta cheie dar nu a pornit.Are careva solutii? daca mai aveti nevoie de detalii intrebati ma
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
deci sa o luam pe rind .nu ai lamurit ce display ai Mare sau Mic ,deci TID sau MID ,presupun ca daca ai liniute pe el si nici nu poate fi controlat este MID care se defecteaza mult mai frecvent si nici nu poate fi reparat ,deci trebuie inlocuit . Este intre 150 250 lei depinde de unde il iei .La contact s a umblat sigur si presupun ca ai o cheie cu amprenta si una normala cu dinti . Cea care nu pornreste masina sigur nu are cipul pe ea . La tine este mai complicat pt ca nu stii daca telecomenzile au mers vreodata pe aceasta masina ,si ar putea sa aiba alta freventa si te chinui de pomana .De asemenea ai putea sa ai probleme cu receptorul de telecomanda care se afla sub bord ,parca in stilpul di stinga .Daca a umblat vreun " meserias " slabe sperante sa o scoti la capat . Cel mai bine cumpara o telecomanda aftermarket pe care o conectezi la inchidereea masinii si ai scapat de durei de cap .Oricum ar trebui sa iti faci o copie dupa cipul din cheia cu care pornesti motorul pentru orice eventualitate . La cd ul Sony ia un bec de control si vezi unde ai tot timpul plus fir pe care il conectezi la firul memory al cd ului ,de obicei galben sau portocaliu , iar plus pe contact de pe masina il conectezi la firul rosu in cazul in care vrei sa se opreasca cd ul cind iei contactul , in cazul in care vrei sa mearga si cu contactul luat legi firul de memory impreuna cu cel de alimentare de la cd si le conectezi impreuna la plus permanent al masinii
caffea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2011
- Mesaj Privat
cata a scris:deci sa o luam pe rind .nu ai lamurit ce display ai Mare sau Mic ,deci TID sau MID ,presupun ca daca ai liniute pe el si nici nu poate fi controlat este MID care se defecteaza mult mai frecvent si nici nu poate fi reparat ,deci trebuie inlocuit . Este intre 150 250 lei depinde de unde il iei .La contact s a umblat sigur si presupun ca ai o cheie cu amprenta si una normala cu dinti . Cea care nu pornreste masina sigur nu are cipul pe ea . La tine este mai complicat pt ca nu stii daca telecomenzile au mers vreodata pe aceasta masina ,si ar putea sa aiba alta freventa si te chinui de pomana .De asemenea ai putea sa ai probleme cu receptorul de telecomanda care se afla sub bord ,parca in stilpul di stinga .Daca a umblat vreun " meserias " slabe sperante sa o scoti la capat . Cel mai bine cumpara o telecomanda aftermarket pe care o conectezi la inchidereea masinii si ai scapat de durei de cap .Oricum ar trebui sa iti faci o copie dupa cipul din cheia cu care pornesti motorul pentru orice eventualitate . La cd ul Sony ia un bec de control si vezi unde ai tot timpul plus fir pe care il conectezi la firul memory al cd ului ,de obicei galben sau portocaliu , iar plus pe contact de pe masina il conectezi la firul rosu in cazul in care vrei sa se opreasca cd ul cind iei contactul , in cazul in care vrei sa mearga si cu contactul luat legi firul de memory impreuna cu cel de alimentare de la cd si le conectezi impreuna la plus permanent al masinii
am TID(display cu ecran mic),iar o telecomanda are semne de uzura ,deci a fost folosita... in stalpu din fata sau cel de la jumate??unde gasesc receptoru?
caffea
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2011
- Mesaj Privat
[quote="caffea"]
E mult mai complicat decat m am asteptat cred ca o sa o las balta:((
cata a scris:deci sa o luam pe rind .nu ai lamurit ce display ai Mare sau Mic ,deci TID sau MID ,presupun ca daca ai liniute pe el si nici nu poate fi controlat este MID care se defecteaza mult mai frecvent si nici nu poate fi reparat ,deci trebuie inlocuit . Este intre 150 250 lei depinde de unde il iei .La contact s a umblat sigur si presupun ca ai o cheie cu amprenta si una normala cu dinti . Cea care nu pornreste masina sigur nu are cipul pe ea . La tine este mai complicat pt ca nu stii daca telecomenzile au mers vreodata pe aceasta masina ,si ar putea sa aiba alta freventa si te chinui de pomana .De asemenea ai putea sa ai probleme cu receptorul de telecomanda care se afla sub bord ,parca in stilpul di stinga .Daca a umblat vreun " meserias " slabe sperante sa o scoti la capat . Cel mai bine cumpara o telecomanda aftermarket pe care o conectezi la inchidereea masinii si ai scapat de durei de cap .Oricum ar trebui sa iti faci o copie dupa cipul din cheia cu care pornesti motorul pentru orice eventualitate . La cd ul Sony ia un bec de control si vezi unde ai tot timpul plus fir pe care il conectezi la firul memory al cd ului ,de obicei galben sau portocaliu , iar plus pe contact de pe masina il conectezi la firul rosu in cazul in care vrei sa se opreasca cd ul cind iei contactul , in cazul in care vrei sa mearga si cu contactul luat legi firul de memory impreuna cu cel de alimentare de la cd si le conectezi impreuna la plus permanent al masinii
am TID(display cu ecran mic),iar o telecomanda are semne de uzura ,deci a fost folosita...si ce unde pot cumpara o telecomanda care sa fie pe aceeasi frecventa?
E mult mai complicat decat m am asteptat cred ca o sa o las balta:((