wigit
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
salutare tuturor!sunt nou pe aici si am sa incep prin a spune cate ceva despre masinuta mea
corsa A din '88 motor 1.3 cdti in 4/5 usi
o masina veche intradevar dar cu valoare sentimentala.
intrebarile sunt urmatoarele:
1. probleme cu caroseria..rugina..mari pete pe aripi si usi fata.am cautat foarte mult piese de schimb pentru caroserie si nu am gasit pentru acest model,asa ca am incercat pe internet dar fara rezultat.
intrebarea mea este urmatoarea:ce parti componente de caroserie sar potrivi cu aceasta masina?de la alte masini sau chiar corsa stil mai nou?
reparatiile ar fi putin costisitoare si sa dau o groaza de bani pentru vopsele,grund,manopera,etc nu are rost deoarece am 2 gauri maricele in caroserie.ce propuneti?
2. vreau sa pun la punct partea tehnica a masini si anume:directie,frane,discuri,saboti,cabluri,etc...chiar si partea electrica dupa firele vechi.
am inteles gresit sau chiar asa este?am ramas putin socat oricum in legatura cu omologarea artizanala...se face chiar si la suspensi?sau 2 culori ale masini pe 2 noante deschis/inchis?daca stie cineva ceva despre asta ii multumesc anticipat!
corsa A din '88 motor 1.3 cdti in 4/5 usi
o masina veche intradevar dar cu valoare sentimentala.
intrebarile sunt urmatoarele:
1. probleme cu caroseria..rugina..mari pete pe aripi si usi fata.am cautat foarte mult piese de schimb pentru caroserie si nu am gasit pentru acest model,asa ca am incercat pe internet dar fara rezultat.
intrebarea mea este urmatoarea:ce parti componente de caroserie sar potrivi cu aceasta masina?de la alte masini sau chiar corsa stil mai nou?
reparatiile ar fi putin costisitoare si sa dau o groaza de bani pentru vopsele,grund,manopera,etc nu are rost deoarece am 2 gauri maricele in caroserie.ce propuneti?
2. vreau sa pun la punct partea tehnica a masini si anume:directie,frane,discuri,saboti,cabluri,etc...chiar si partea electrica dupa firele vechi.
am inteles gresit sau chiar asa este?am ramas putin socat oricum in legatura cu omologarea artizanala...se face chiar si la suspensi?sau 2 culori ale masini pe 2 noante deschis/inchis?daca stie cineva ceva despre asta ii multumesc anticipat!
- Vinti
- ***
- 886 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Bucuresti
Vinti
- Mesaje scrise: 886
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
wigit
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
- Vinti
- ***
- 886 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Bucuresti
Vinti
- Mesaje scrise: 886
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
wigit
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
wigit
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
gabrield a scris:Indiferent ce motor ar avea, tabla e aceeasi.
Problemele cu rugina sint mari, si eu caut sa rezolv cumva treaba asta.
Am gasit la cineva pe forum un atelier, dar 500 ron pentru reparat aripile din spate nu am in perioada asta.
Problemele cu rugina sint mari, si eu caut sa rezolv cumva treaba asta.
Am gasit la cineva pe forum un atelier, dar 500 ron pentru reparat aripile din spate nu am in perioada asta.
500 ron nu ar fi mult dar cand ne gandim ca am investi in jur de 200-300 ron max in cazul in care am face toata operatia pe cont propriu am iesi mult mai ieftin...am scuti un full sau cateva piese schimbate pe la masina.operatia nu este grea si depinde de starea caroseriei + timpul acordat acesteia.
am ajuns totusi la concluzia ca ma voi echipa cu cele necesare:compresor,pistol de vopsit,material fibra de sticla,chit,grund,vopsea,etc si ma apuk de treaba.filmulete ajutatoare le gasesc pe youtube deci nu ar fi o problema.riscul de esec e mare dar in situatii de criza ne adaptam
wigit
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
Vinti a scris:motoarele cdti sunt de prin 2002 -2003 si pe Corsa A cred ca e 1.5 daca e diesel [ nu stiu exact, dar parca doar un singur tip de motor diesel a fost pe Corsa A ]
am fost la un service auto de curand si spre surprinderea mea la mai multe intrebari si rugaminti de a imi raspunde am aflat ca de fapt motorul este un 1.3 i
in talon avand 1.3 cdti si insigna aceasi pe masina
o alta surpriza a fost acea de a afla ca seria motor se potriveste perfect cu talonul...am ramas socat
singurul raspuns ar fi ca atunci cand sa facut rar-ul sa fi gresit...este posibil?
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
wigit
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
wigit
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
- adrian-ar
- **
- 178 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Arad
adrian-ar
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
wigit
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
adrian-ar a scris:...sau il poti lasa asa si ulterior poti incerca sa pui un motor 1.3 cdti pe masina...euro4 parca sunt astea ... avantajul tau in cazul in care schimba astia normele de impozitare la masini...
din pacate ar fi prea frumos sa fie adevarat....motor cumparat=bani,talon schimbat=bani si ajung sa imi pun eticheta pe usa cu textul:"loc de dat cu capul"...nu locuim prin alte tari ca o modificare sa te coste un fleac si politia sati admire interesul sau pasiunea de a schimba ceva sau a adauga ceva la masina...
in schimb mam dus sa remediez situatia si culmea mau lasat fara cuvinte....:"cu asemenea probleme vi la noi?este seria motor corecta si trecuta in talon?nu'l intereseaza pe nimeni ce motor ai!si chiar din contra,in caz de accident ti se va pune un motor 1.3i"
si cu asta miam luat coada intre picioare si roiu' acasa
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
wigit
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
wigit
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
gabrield a scris:wigit, am o aripa fata dreapta de la hatchback cu 2 usi.
Daca o doresti, trebuie doar vopsita.
Nu te costa decit drumul.
Daca o doresti, trebuie doar vopsita.
Nu te costa decit drumul.
mersi mult dar am in 4 usi din pacate:((...pana la urma numi ramane decat sa o repar....daca nu ar fi avut consumul mic si o valoare sentimentala,ar fi fost de mult dusa la remat...nu vreau sa bag o groaza de bani in ea deoarece pentru mine conteaza mai mult partea mecanica decat estetica iar o aripa fata sa ma coste 450 ron mi se pare chiar mult.
sorin666 a scris:Aripile di, fata se potrivesc "fizic" dar au alta forma exterioara, alt "stil" sa zicem, deci trebuie schimbate amandoua...
in cazul in care le schimb amandoua,voi avea probleme in legatura cu asta?nu de alta dar in ultimul timp se pune mare accent pe tot cea ce tine de originalitate.
Folositi va rog frumos butonul 'EDITEZA' este activ timp de 120 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
08.05.2011 14:36:15
opelSTT
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat