- cont-sters-13103
- OP
- 114 mesaje
- din 19 Dec 2007
cont-sters-13103
- Mesaje scrise: 114
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salutare.Am o Astra G Y20DTH,2002 si am ceva ,,probleme'' cu ea de ceva timp.
1.Dimineata sau daca nu pornesc masina cateva ore masina porneste ,,mai greu'' sau chiar la a 2-a cheie.in acelasi timp ceasurile din bord o iau razna,adica scad la zero(turometru,nivel motorina) si ledul de abs se aprinde(cateodata) .astea se intampla cand dau la demaror,apoi cand porneste masina isi revin.Bateria este cea originala din fabrica,dar este pe verde.
2.Pe la supapa EGR imi tot da ulei,asta nu se intampla pana acum ceva timp.am curatat egr-ul nu are membrana sparta(am facut testul cu ,limba:D:'').azi am desfacut furtunul dintre intercooler si turbina(ca sa pot da jos bateria sa o curat) si am observat pe acel furtun, teava de la turbina si cel de intrare in intercooler, ca am ulei.
--Ce pot face ca sa remediez problemele si daca se poate sa ma indrumati catre un service bun.De ce imi da ulei pe acolo? posibile cauze.
--Sa schimb bateria?Luminile din bord palpaie pret de fro 5 min de la pornire.iar lumina farurilor este galbena.ce becuri imi recomandati sa pun la faruri?
Masina nu scoate fum negru in mers,doar dimineatza pana se incalzeste e ceva mai alb.merg normal,din cand in cand putina talpa(maxim 3500 rotatii/min)cand plec de la semafoare sau schimb banda.Viteza maxima 130 km/h,masina merge,zic eu OK.
Va multumesc si va rog sa ma ajutati.
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
11.03.2011 00:00:03
1.Dimineata sau daca nu pornesc masina cateva ore masina porneste ,,mai greu'' sau chiar la a 2-a cheie.in acelasi timp ceasurile din bord o iau razna,adica scad la zero(turometru,nivel motorina) si ledul de abs se aprinde(cateodata) .astea se intampla cand dau la demaror,apoi cand porneste masina isi revin.Bateria este cea originala din fabrica,dar este pe verde.
2.Pe la supapa EGR imi tot da ulei,asta nu se intampla pana acum ceva timp.am curatat egr-ul nu are membrana sparta(am facut testul cu ,limba:D:'').azi am desfacut furtunul dintre intercooler si turbina(ca sa pot da jos bateria sa o curat) si am observat pe acel furtun, teava de la turbina si cel de intrare in intercooler, ca am ulei.
--Ce pot face ca sa remediez problemele si daca se poate sa ma indrumati catre un service bun.De ce imi da ulei pe acolo? posibile cauze.
--Sa schimb bateria?Luminile din bord palpaie pret de fro 5 min de la pornire.iar lumina farurilor este galbena.ce becuri imi recomandati sa pun la faruri?
Masina nu scoate fum negru in mers,doar dimineatza pana se incalzeste e ceva mai alb.merg normal,din cand in cand putina talpa(maxim 3500 rotatii/min)cand plec de la semafoare sau schimb banda.Viteza maxima 130 km/h,masina merge,zic eu OK.
Va multumesc si va rog sa ma ajutati.
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
11.03.2011 00:00:03
- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Florian S
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2008
- Mesaj Privat
Probleme cu bateria am avut si eu chiar daca a fost originala opel. Ar putea fi o cauza ca si mie imi faceau la fel la pornire ceasurile din bord pina cind am schimbat-o , dar nu e rau sa verifici inainte si contactele la bornele bateriei sa nu fie oxidate, iar bornele sa fie bine strinse. Daca ai posibilitatea fa un test cu o baterie imprumutata dar sa fie cu curent de pornire mare(pentru diesel)
Florian S
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2008
- Mesaj Privat
Si apropo, bateria originala opel mi s-a prapadit fiindca sub autocolantul ala frumos cu opel sunt doar 5 capace (nu 6) adica la un element nu ai posibilitatea sa completezi chiar daca pe scrie ca e fara intretinere. Eu am desfacut capacele dar din pacate prea tirziu si am constatat ca nivelul electrolitului era scazut cu mult sub nivelul normal
- cont-sters-13103
- OP
- 114 mesaje
- din 19 Dec 2007
cont-sters-13103
- Mesaje scrise: 114
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
- stiuca
- **
- 104 mesaje
- din 06 Jul 2008
- Astra 2000 y17dti
- Prahova
stiuca
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2008
- Mesaj Privat
Dorin.Opel- Suspendat
- 89 mesaje
- din 19 Oct 2008
- Alta tara
Dorin.Opel- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mascatu
- **
- 204 mesaje
- din 18 Aug 2007
- Astra 2000 1,7DTI
- Prahova
mascatu
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat
Alex 25
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
aceasi problema am si eu cu uleiul acela pe langa admisie si egr. Masina merge bine, nu cred ca a pierdut compresie din moment ce ajunge la viteza maxima 188 km/h. Si a mea e din 2000. Plus km multi 217 mii.
Desigur un ulei mai gros bagat in ea 10w40 si mers mai temperat. Eu daca schimb normal : adica 2500 2900 nu se "manjeste " de ulei, ce ii dau peste, se vede ulei pe la admisie, mai precis intre galeria de admisie si motor. Nu am desfacut inca furtunul dintre intercooler si turbina dar sunt convins ca este ulei pe acolo. Mai o chestie, turbina se aude ok, nu "suiera" nu scoate nici un zgomot. Nu stiu la ce lucrari de intretinere sa ma astept si cam cat m-ar costa.
Desigur un ulei mai gros bagat in ea 10w40 si mers mai temperat. Eu daca schimb normal : adica 2500 2900 nu se "manjeste " de ulei, ce ii dau peste, se vede ulei pe la admisie, mai precis intre galeria de admisie si motor. Nu am desfacut inca furtunul dintre intercooler si turbina dar sunt convins ca este ulei pe acolo. Mai o chestie, turbina se aude ok, nu "suiera" nu scoate nici un zgomot. Nu stiu la ce lucrari de intretinere sa ma astept si cam cat m-ar costa.
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Nu va speriati cu uleiul de la turbo! E normal sa mai apara prelingeri de ulei, turbo are ungerea cu ulei si e posibil sa mai scape la la lagarele ei, dar daca pe furtunele de la turbo si chiar in intercooler apar urme de ulei nu va ganditi ca turbo e gata! Asa ma bagat si pe mine in boale unu, si am facut de atunci 35k km si tot mai apare ulei! Daca apare ulei mult, de se vede si pe joja atunci e nasoala treaba! Ce se poate face - o recenoditionare la turbina, curatit furtunele, o curatire la egr! Bafta!