- deleted-46863
- OP
- 437 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 437
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
- aflorii nicusor
- ***
- 715 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=45734
Gasesti aici discutia. S-ar putea sa fie slabit colierul. Trage putin de furtun si vezi daca nu misca.
Gasesti aici discutia. S-ar putea sa fie slabit colierul. Trage putin de furtun si vezi daca nu misca.
- deleted-46863
- OP
- 437 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 437
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
- aflorii nicusor
- ***
- 715 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- OP
- 437 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 437
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
multumesc Nicusor, azi de dimineata m-am uitat din nou de unde ar putea proveni acel ulei mentionez ca la schimbul de ulei nu mi-a curs pe langa buson , si cred ca de la acel furtun care iese din capacul de la culbutori si intra in conducta de plastic a fitrului de aer spre suflanta acum nu-mi dau seama cat de mult ulei poate arunca pe acolo ca am 4000 km. cu acest ulei si nu mi-a scazut nici un pic nivelul am studiat principiul de functionare al turbosuflantei si-mi dau seama ca acel ulei îl arunca spre interculer si apoi in admisie asta nu-mi dau seama cat de grav este? m- am uitat in scut dupa ce l-am dat jos si nu este decat o pata mica de ulei l- am sters si o sa urmaresc daca si in cat timp se mai umezeste.Masina nu-mi da niciun pi de fum nici la accelarare nici la regenerare ,cred ca este de bine nu? Am vazut ca esti electrician si te-as intrba ceva daca si la tine este la fel dupa ce spal masina curge apa si se stropeste o parte din mufele electrice ieri am vazut apa pe mufa de la pompa de servo care este chiar jos sub grila, cred ca si de la ploi se poate stropi , ma gandesc sa-i pun o aparatoare deasupra dar la ploaie se uda de jos , crezi ca sunt bine ermetizate acele mufe ?
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
@daniel, nu ai mentionat cel mai important lucru: cati km are masina? Daca are sub 200k km nu cred ca are rost sa te ingrijorezi...de la un "anumit" numar de km se "umezeste"acel furtun
In privinta mufelor stai linistit..nu intra apa acolo..sunt foarte bine etansate. Nu ai nevoie de aparatoare acolo.
Succes.
In privinta mufelor stai linistit..nu intra apa acolo..sunt foarte bine etansate. Nu ai nevoie de aparatoare acolo.
Succes.
- deleted-46863
- OP
- 437 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 437
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
- aflorii nicusor
- ***
- 715 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
Edwin a scris:@daniel, nu ai mentionat cel mai important lucru: cati km are masina? Daca are sub 200k km nu cred ca are rost sa te ingrijorezi...de la un "anumit" numar de km se "umezeste"acel furtun
In privinta mufelor stai linistit..nu intra apa acolo..sunt foarte bine etansate. Nu ai nevoie de aparatoare acolo.
Succes.
In privinta mufelor stai linistit..nu intra apa acolo..sunt foarte bine etansate. Nu ai nevoie de aparatoare acolo.
Succes.
Asa-i cum zice Edwin. Nr. de Km ii poti vedea cu OP COM-ul cel mai sigur. Cat despre mufe, intradevar nu-i nici o problema. Mufele au o garnitura de cauciuc si nu intra umezeala la ele. Stai linistit. Cu uleiul de sub masina, este sansa sa arunce pe langa bujii sau injectoare (asa am gasit la mine). Am scuimbat bujiile si la fel facea bule de ulei pe langa una cu motorul pornit, si am pus teflon sanitar(banda) pe bujie si nu mai am probleme.
PS: electrician sunt de Inalta Tensiune, da ma mai incurc si cu cea de 12 V.
Numai bine.
- deleted-46863
- OP
- 437 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 437
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Diferenta este simpla si "mare": Tech 2 este testerul original GM. Op-com, folosite la noi sunt ( 99% din cazuri ) clone. Testerul Bosch este produs de firma "marshal" si pare ok, dar pentru Opel tot Tech 2 este cel mai performant. Intr-adevar km indicati de tester par reali, dar stii cum e: orice e posibil