YO2LOV2
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am cautat dar nu am gasit discutii despre acest tip de motor.
Totul a inceput acum 2 saptamani cand dupa mai multe drumuri prin oras dupa o oprire a pornit fff greu, ca prima precautie am schimbat bujiile si nu mi-a mai facut probleme asa mari pornea la a doua cheie dar pornea. Astazi dupa un drum de oras aceleasi simptome , pornire foarte grea , porneste la 3-400 turatii,scoate fum sta asa cca 30 sec.si se opreste.Dupa mai multe incercari reuseste sa porneasca iar de cateva ori cand a pornit a crescut turatia de relatiu la 3000 si am fost nevoit sa o opresc.
Nu am martorul aprins la bord .metoda 'agrafa' i-mi da numai cod 12.
Nu am reusit sa gasesc EGR-ul daca are cineva foto.........Opel astra '95 x16xel
Daca cineva stie sau a avut probleme aemanatore rog sa-mi dea un raspuns
Multumesc
Totul a inceput acum 2 saptamani cand dupa mai multe drumuri prin oras dupa o oprire a pornit fff greu, ca prima precautie am schimbat bujiile si nu mi-a mai facut probleme asa mari pornea la a doua cheie dar pornea. Astazi dupa un drum de oras aceleasi simptome , pornire foarte grea , porneste la 3-400 turatii,scoate fum sta asa cca 30 sec.si se opreste.Dupa mai multe incercari reuseste sa porneasca iar de cateva ori cand a pornit a crescut turatia de relatiu la 3000 si am fost nevoit sa o opresc.
Nu am martorul aprins la bord .metoda 'agrafa' i-mi da numai cod 12.
Nu am reusit sa gasesc EGR-ul daca are cineva foto.........Opel astra '95 x16xel
Daca cineva stie sau a avut probleme aemanatore rog sa-mi dea un raspuns
Multumesc
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
YO2LOV2
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am fost la diagnosticare - rezultat -nu are nici o problema cu toate ca la pornirea ei pentru a o diagnostica a pornit ff greu.Am mai discutat cu diversi mecanici iar concluzia finala este ....IAC motorasul pas cu pas. Pozitia acestuia la tipul meu de motor este foarte incomoda ,sper sa-mi fac timp zilele astea sa-l desfac.
Multumesc d-ui "Ingineru" pt sfaturi .
Va tin la curent .
Multumesc d-ui "Ingineru" pt sfaturi .
Va tin la curent .
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
YO2LOV2
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ilconteleone
- **
- 88 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Bucuresti
ilconteleone
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
salut vad o discutie interesanta aici 16 xel 16v vectra 96 are debitmetru de aer?dc da imi ziceti si mie unde ste pozitionat.io am curat iac egr erau curate si nici o diferebta dupa curatire,motorul tot ramane turat undeva la 1500 in trafic si bujiile mi le afuma sunt negre aer insuficient?amestec bogat?astept raspuns!
and3_4rod
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: constanta
- Masina: Astra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2006
- Mesaj Privat
Nu are debitmetru , x16xel are doi senzori situati pe furtunul de admisie , unul la vedere chiar dupa filtrul de aer si altul la vreo 30cm in spatele motorului . Daca zici ca ramane turata verifica si senzorul de relanti de pe pompa de apa . Cu motorul pornit , scoate mufa la fiecare in parte si vezi daca se schimba ceva in mersul motorului .
- ilconteleone
- **
- 88 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Bucuresti
ilconteleone
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
sal multumesc mult pt raspuns,am sa incerc sa scot mufa la cel de langa filtru de aer,cat despre ceilalti doi nu prea ii gasesc la pompa de apa am schimbat o de curand si nu are nici un senzor poate pe undeva la termostat,pompa de apa este in dreapta jos si are langa ea un senzor ceva gen senzor abs pus pe o roata dintata.chestia este ca dca ramane turat si il opresc, dupa care il repornesc isi revine.iar in momentul cand ramane turat nu mai are nici putere sa traga.
and3_4rod
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: constanta
- Masina: Astra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2006
- Mesaj Privat
Pompa de apa este sus in dreapta filtrului de aer si are o mufa care seamana cu cea de la becul de semnalizare .
La mine avea urmatoarele simptome : senzorul defect "vedea" apa tot timpul rece , motorul mergea inecat ca si cum nu s-ar incalzi , scotea fum si consuma mult , bujiile erau negre . Dupa ce ii scoteam mufa mai urca putin relantiul aproape de 2000 .
La mine avea urmatoarele simptome : senzorul defect "vedea" apa tot timpul rece , motorul mergea inecat ca si cum nu s-ar incalzi , scotea fum si consuma mult , bujiile erau negre . Dupa ce ii scoteam mufa mai urca putin relantiul aproape de 2000 .
- ilconteleone
- **
- 88 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Bucuresti
ilconteleone
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
salut am fost la un mecanic""""""" mi a luat 50 lei fara sa faca nimik cu fabulosul test"""am stat 3.5ore si nu a descoperit nmik cu interfata lui,am inceput sa misc io de senzori cabluri una alta ca la el in curte nu mai statea turat motorul,si in fine a ramas turat senzorul temperaturii de aer ori nu face contact ori este dus,i am scos mufa si ii arata omului -40grade celsius temperastura aerului dar culmea ca motorul mergea bine nu mai ramanea turat in schimb nu stiu cum o sa fie cu cosumul ca am venit cu el scos acasa cika o sa fie amestecul bogat.am vazut ca cineva l acuratat cu niste spirt incerc asta si mai verific contactele.pot sa spun ca a mers bine dar lipsa putere.si apropo de bujii cele vechi aveau 1.14distanta intre electrozi si din cate am citi in carte normal 0.8 0.9 ar trebui,cele noi pe care le am luat a zis el ca au 1.1mm ca asa vin din fabrica.senzorul de temperatura imi indica o temperatura mai mica cu 10 grade incepand de la 90 grade c in sus.Eroarea se numeste p01110, a snezorului de temperatura aer.
and3_4rod
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: constanta
- Masina: Astra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2006
- Mesaj Privat
- ilconteleone
- **
- 88 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Bucuresti
ilconteleone
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
ok,o bomba tare de la nemenicul de mecanic,cika bujiile tebuie reglate cu un dispozitiv special si ar fii cam 10 lei sa ti regleze si sa ti monteze bujiile! ca nu merge domle cu lera sa le strangi usor cu patentul ci doar cu ala.nu stiu dee unde scot nemernicii astia parati toate chestile astea,doar sa te jupoaie.
and3_4rod
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: constanta
- Masina: Astra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2006
- Mesaj Privat
asta-i tare ! si dispozitivul se numeste cleste ?!
Imi cer scuze ce am spus mai sus despre senzorul de pe pompa , nu stiu de ce mi-a ramas in minte ca e pe pompa , cand de fapt e mai sus de pompa pe furtunul dintre radiator si bloc . O sa scot bujiile mai tarziu , daca se opreste ploaia si iti spun care e distanta la mine .
LE: in manual zice ca pt motoarele dupa `96 distanta e intre 0,9-1,1mm. La mine e de 0,9 , masurat cu lera .
Imi cer scuze ce am spus mai sus despre senzorul de pe pompa , nu stiu de ce mi-a ramas in minte ca e pe pompa , cand de fapt e mai sus de pompa pe furtunul dintre radiator si bloc . O sa scot bujiile mai tarziu , daca se opreste ploaia si iti spun care e distanta la mine .
LE: in manual zice ca pt motoarele dupa `96 distanta e intre 0,9-1,1mm. La mine e de 0,9 , masurat cu lera .
- bobo_florin2007
- *
- 1 mesaje
- din 13 Jan 2009
- Astra 2000 x16xel
- Hunedoara
bobo_florin2007
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2000 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut.
Am si eu o probleme cu pornirea la un astra g 1.6 16v an 2000,x16xel.Nu vrea sa mai porneasca daca o opresc dupa ce a ajuns la o temperatura de la 60 grade in sus.Trebuie sa astept cam 3-4 ore ca sa pot sa o mai repornesc.Am fost la service Opel si mi-au spus ca am ECU defect si costa cam 1300 euro.Ce as-i mai putea verifica inainte sa dau atata pe el?
Am si eu o probleme cu pornirea la un astra g 1.6 16v an 2000,x16xel.Nu vrea sa mai porneasca daca o opresc dupa ce a ajuns la o temperatura de la 60 grade in sus.Trebuie sa astept cam 3-4 ore ca sa pot sa o mai repornesc.Am fost la service Opel si mi-au spus ca am ECU defect si costa cam 1300 euro.Ce as-i mai putea verifica inainte sa dau atata pe el?
Ehknaton
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2010
- Mesaj Privat
Ehknaton
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2010
- Mesaj Privat
- Alexia Pasat
- *
- 6 mesaje
- din 09 Oct 2010
- Astra 1994
- Caras-Severin
Alexia Pasat
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2010
- Mesaj Privat
YO2LOV2 a scris:Am fost la diagnosticare - rezultat -nu are nici o problema cu toate ca la pornirea ei pentru a o diagnostica a pornit ff greu.Am mai discutat cu diversi mecanici iar concluzia finala este ....IAC motorasul pas cu pas. Pozitia acestuia la tipul meu de motor este foarte incomoda ,sper sa-mi fac timp zilele astea sa-l desfac.
Multumesc d-ui "Ingineru" pt sfaturi .
Va tin la curent .
Multumesc d-ui "Ingineru" pt sfaturi .
Va tin la curent .
Nu stiu daca rezolvi ceva cu schimbarea IAC-ului o problema asemanatoare am si eu.....la rece porneste bine,iar la a doua a treia pornire nu mai porneste....o las 5-10 minute cu capota deschisa si apoi reusesc sa o pornesc folosindu-ma de acceleratie....i-am schimbat iac-ul,am schimbat injectorul,filtrul de benzina,bujiile......si se pare ca degeaba,uneori dupa ce reusesc s ao pornesc cu greu...dupa ce iau piciorul d epe acceleratie cand scad turaille moare si motorul....revin cu detalii
- Alexia Pasat
- *
- 6 mesaje
- din 09 Oct 2010
- Astra 1994
- Caras-Severin
Alexia Pasat
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2010
- Mesaj Privat
YO2LOV2 a scris:Am renuntat momentan la curatarea IAC-ului , mi-a dat un prieten o solutie de bagat in benzina pentru a curata injectia, parca e ceva mai bine acum dar nu stiu cat o tine.
nu o sa tina prea mult.....la mien a tinut o luna.....apoi parca a luat-o razna si mai rau.....am schimbat injector,IAC,bujii filtru de benzina si degeaba....inca mai caut solutii.....
- Alexia Pasat
- *
- 6 mesaje
- din 09 Oct 2010
- Astra 1994
- Caras-Severin
Alexia Pasat
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2010
- Mesaj Privat