Pentru a realiza acest lucru, EDS Fahrzeugtechnik a adus o serie de modificari motorului precum o turbina Garrett GT28, o admisie GH Motorsport, un cooler pe aer de performanta, injectoare mai mari, plus alte optimizari.
De asemenea, EDS Fahrzeugtechnik Opel Astra J Turbo a primit si un sistem de evacuare din otel inoxidabil cu tevi de esapament de 70 mm si catalizator sport, un ambreiaj EDS Sport de 240 mm si un diferential blocabil Quaife.
Dupa cum am mentionat deja, EDS Fahrzeugtechnik Opel Astra J Turbo dispune acum de 360 cai putere si un cuplu de 480 Nm in loc de 180 cai putere de care se bucura modelul de serie si, dupa cum va imaginati, dublarea puterii a impus si inlocuirea sistemului de franare cu unul cu discuri perforate 365 x 32 mm cu etriere cu 8 pistoane.
EDS Fahrzeugtechnik Opel Astra J Turbo a primit si un set de jante Schmidt de 20 inch imbracate in anvelope Pirelli P.Zero.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Ultima modificare făcută de 34KLA la Joi 24 Feb, 2011 4:51 pm