Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
buna seara am schimbat pompa de injectie si acum cind am plecat cu ia se la viteza a 2 la 3000 ture se aprinde beculetu si nu trage las acceleratia se stinge imediat o accelerez din nou si tot asa am ajuns cu ia la 130 km /h va rog sa ma ajutati cu un sfat multumesc

Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

19.02.2011 23:38:49
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Asa face si a mea..un vectra 2.2 y22dtr..dar cineva mi-a zis sa verific sorbul..acum cum se incalzeste si il verific..Apare eroarea P1220...La tine ce eroare apare?
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
acum nu mai stiu ce eroare imi da inainte de a schimba pompa de injectie imi dadea mai multe p1631 p0105 p1630 p0115 p1651 p0110 p0100 acum imi porneste trasa si daca nu o fortez merge bine de la viteza 3 la 2500 ture se aprinde motoru las acceleratia se stinge miine ma duc cu ia la tester ma disperat nu stiu ce sa mai fac
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Cat ti-a luat ca tia facut pompa?Mie imi porneste bine n-am treaba ...nu scoate gram de fum..deaia ma si gandesc ca nu ii vine suficienta motorina si intra in stare de avarie...nush ce sa zic la tine..vezi pe tester ce da...dca ai si facut pompa e jale.
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
nu am reparato am luato sh 9 mil dar am luato de la un tip care ia masini la cheie din anglia nu stiu ce sa zic
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
stie cineva dupa ce schimbi pompa trebuie resetat calculatoru?motor x20dth
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa faci nimik daca e aceai serie pe ea....dar la 9 mil nush ce sa zic desprea ea..ai luat-o prea ieftina..ai probato pe un stand?
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
nu nu am testato
acum nici nu mai porneste daca o las citeva ore
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
verifica daca nu cumva se dezamorseaza instalatia de alimentare....daca nu atunci e pompa..pacat nu mai lua asa piese fara garantie sau proba.
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
da dar cum sa verific instalatia de alimentare?si eu mam gindit ca ar putea fii asta
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
trebuie pus un furtun transparent intre filtru si pompa sa vezi daca are bule de aer...Si vezi ca daca asta e problema nu o mai chinui trasa ca s-ar putea sa bulesti si cealalta pompa..ia neavand ungere.
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
ce ai facut ai rezolvat problema?
am puso pe tester si mi a dat p 1220 si p0400
tinema la curent eu vreau sai pun o supapa ca porneste decit cu spray
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Eu nimik..asa o las sau ii dau foc ca pompa no fac..ii dau pana in 3000mi si gata..mergem la consum si mai incet ca e plin de radare...la 140se opreste check engine..o las si nare nci pe draq...zici ca e limitata la 3000...dupa ce desfac si ii curat sorbul te anunt dca a fost de acolo...eu am bagat o data wins in motorina si mergea de o lua toti dracii pana pe rosu.
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
fii atent azi am scimbat de pe alta vectra filtru de motorina adica carcasa si toate alea de intra furtunasele de vacum nimic tot asa parca mai rau acum cind o accelerez pe liber pe la 4000 incepe sa dea fum alb ma disperat acum astept sa mi aduca o supapa de sens tu ai auzit de captor de temperatura pentru motorina?sau zimi si mie unde este vana aia egr ca ma dispera ca nu stiu care este motor x20dth uni imi zic una alti alta nu mai stiu si iar alceva unde este senzoru de turatii
mersi
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
valva egr e in fata pe admisie..nush sigur la motorul asta al tau x20dtl..senzotul de turatie poti sa il vezi de dedesupt putin peste baie in fata, la mijlocul motorului...daca scoate fum alb la tine e cu problema pompa sau posibila dezamorsare in timp ce merge sa traga aer fals...dar daca de fum albastru cam e cu bai.
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
scoate fum alb vana egr este una asa rotunda este prinsa pe admisie in 2 suruburi si vine un furtunasi de vacum in ia?

sa ti mai zic ceva eu cind am schimbat pompa mam pus sa curat si admisia si pe la clapetele alea mia cam cazut mizerie inauntru unde so fi dus crezi ca sa fie asta cauza sa nu traga si sa se aprinda beculetu?

Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

23.02.2011 20:14:41
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Si eu cand am curatat admisia a mai cazut inauntru negreala..asta merge in cilindru se arde si iese pe urma afara...nu e de la aia..verifica sa nu iti traga aer fals la motorina...P1220cica e de la pompa...draq in ea si eu o am dar imi porneste bine..nush ce sa mai zic.
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
alceva am obserbat ca un surub de la vana egr nu se mai strenge bine cred ca lam pus gresit si sa stricat filetu.crezi ca are ceva ?cum verific daca vana egr functioneaza?
  • virgil grigoras

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
@braiescu, 1220 e partea mecanica a pompei de injectie, deci, ai luat o pompa defecta, mai bine o repari pe a ta, dupa cate spui, adica codurile care ti le-a dat la a ta, indica un defect la partea electronica, sunt baieti aici pe forum care repara asa ceva, cauta bine si ai sa gasesti
daca mai ai pompa ta, incearca sa schimbi electronica de pe aia cumparata, la a ta, bineinteles, sa o faca cineva care se pricepe, cum am mai spus, cauta pe forum si sigur ai sa gasesti pe cineva care te poate ajuta
cat despre 0400, e undeva de la vacuum
de unde? incearca sa te duci la un mecanic care chiar se pricepe, daca nu, stai o zi pe forum, citeste cum e cu circuitul de vacuum si poate te descurci singur
si cu acel surub de la valva EGR, refa-i filetul cu un tarod si baga alt surub
intotdeauna, infileteaza surubul cu mana, dupa aia strangi cu cheia
  • braescu

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
multumesc de sfat
alceva am observat capacu de la admisie trebuie etans?la mine nu este cind am pornito cu spray am vazut ca se prelingea lichidu sa fie asta problema de la eroarea p0400?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR