Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • adrian79

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Frontera 2000 x22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
va salut, fronteristi! de azi m-am facut si eu membru desi demult citesc topicuri de pe acest forum. am si eu o frontera din 2000 diesel, cu motor x22dth limited, full. multi spun ca fronterele , printre jeepuri, sunt cele mai slabe. poate asa o fi, dar mie imi plac la nebunie. o am de aproape 2 ani si am cumparat-o cu problema asta care nu m-a speriat deloc, si anume, cand e in sarcina si o calc se aude un tiuit cam asurzitor pela 2400 de turatii si persista dupa aceea. cateodata, daca o mai si forjez se aprinde beculetul check engine si pierde din putere. atunci o opresc, iau contactul si o repornesc si-si revine dar tiuitul ramane. stie cineva ce ar putea fi? va multumesc
Skip ads

  • chybryt

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut, din cate spui tiuitul incepe dupa 2000 ture si asta ar coincide cu intrarea turbinei in functiune... inseamna ca palele din turbina ating de corpul acesteia cand depasesc o anumita turatiesi produc un fluierat, nu vreau sa te sperii dar cred ca turbina terbuie reconditionata dar nu inainte de o verificare la un specialist.
Bafta
  • adrian79

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Frontera 2000 x22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
chybryt a scris:Salut, din cate spui tiuitul incepe dupa 2000 ture si asta ar coincide cu intrarea turbinei in functiune... inseamna ca palele din turbina ating de corpul acesteia cand depasesc o anumita turatiesi produc un fluierat, nu vreau sa te sperii dar cred ca turbina terbuie reconditionata dar nu inainte de o verificare la un specialist.
Bafta
mesi mult, chybryt! nu ma asteptam sa primesc un raspuns asa de repede. ai fost foarte prompt. asa ziceam si eu ca ar fi turbina, dar ma gandeam ca poate e ceva din electonic, egr sau vreun vacuum ceva. ce zici o mai duc mult asa sau ma poate lasa in orice moment. mentionez ca eu locuiesc in irlanda si as veni cu ea acasa de Paste si sunt cam 2700 de km de parcurs, plus ca mai am si familia si ceva bagaj. mesi anticipat
  • chybryt

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cu placere adrian79, a fost un diagnostic online ca urmare a povestirii tale este posibil sa ma insel de aceea ti-am recomandat sa te duci la un mecanic si sa vada defectul live, eu unul nu as pleca cu masina spre tara cu defectul ala...am 2 veri in Dublin si stiu cat de lung este drumul si ti-as recomanda si un schimb de consumabile inainte de plecare, Drum bun si sa ajungi cu bine in tara.
  • adrian79

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Frontera 2000 x22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
chybryt a scris:Cu placere adrian79, a fost un diagnostic online ca urmare a povestirii tale este posibil sa ma insel de aceea ti-am recomandat sa te duci la un mecanic si sa vada defectul live, eu unul nu as pleca cu masina spre tara cu defectul ala...am 2 veri in Dublin si stiu cat de lung este drumul si ti-as recomanda si un schimb de consumabile inainte de plecare, Drum bun si sa ajungi cu bine in tara.
inca o data multumesc mult pentru promptitudine si pentru sfaturi. mai am o mica problema. acum cateva saptamani se infiebantau jantele pe spate. si cand am desfacut sa vad ce este, erau placutele uzate tare. am pus altele noi si o perioada a mers bine. de vreo doua zile am observat ca iar se infierbanta si iar e un pic infranata. e posibil sa fie pistonasele putin ruginite si necesita un pic sterse cu ceva hartie abraziva? ca altceva nu stiu ce sa-i mai fac. mentionez ca am mai umblat si la reglajele de la frana de mana
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Posibil pistonasele sa fie ruginite. Asa am patit si eu (am gasit protectia de cauciuc rupta si intrase apa) si le-am sters cu hartie abraziva de 600, apoi 1000 si 1200. Dar este posibil sa fie si de la cablul de la frana de mana. Daca incepe sa se gripeze, nu mai elibereaza sabotii si freaca pe tamburul discului.
  • chybryt

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
In legatura cu problema franelor pe spate este clar ca ele se incing deoarece placutele nu de departeaza de pe discuri atunci cand frana nu este actionata, posibile cauze:
1. cablul frana de mana s-a gripat si ramane tras chiar dupa ce ai eliberat frana de mana
2. pistoanele din etrier nu mai fac cursa corespunzatoare deci nu mai revin la punctul 0( nu iti recomand sa dai cu hartie abraziva deoarece ii modifici forma si apoi poti avea scurgeri, poti incerca sa freci cu o bucata de lemn pana se indeparteaza depunerile. )
3. daca ai umblat la reglajele de la frana de mana mai elibereazale putin poate le-ai strans prea mult
Cel mai bine suspendezi masina de spate si urmezi pasii pana rotile se invart liber
  • adrian79

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Frontera 2000 x22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
stelea a scris:Posibil pistonasele sa fie ruginite. Asa am patit si eu (am gasit protectia de cauciuc rupta si intrase apa) si le-am sters cu hartie abraziva de 600, apoi 1000 si 1200. Dar este posibil sa fie si de la cablul de la frana de mana. Daca incepe sa se gripeze, nu mai elibereaza sabotii si freaca pe tamburul discului.
multumesc stelea! ma bucur ca am avut onoarea sa primesc un raspuns de la dv. chiar din prima zi in care m-am facut membru al acestui club. din cate am observat sunteti unul din cei mai cunoscuti pe acest forum. voi incerca chiar astazi sa remediez problema. deci daca trag pistonasele afara, nu pierd lichid?
  • adrian79

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Frontera 2000 x22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
chybryt a scris:In legatura cu problema franelor pe spate este clar ca ele se incing deoarece placutele nu de departeaza de pe discuri atunci cand frana nu este actionata, posibile cauze:
1. cablul frana de mana s-a gripat si ramane tras chiar dupa ce ai eliberat frana de mana
2. pistoanele din etrier nu mai fac cursa corespunzatoare deci nu mai revin la punctul 0( nu iti recomand sa dai cu hartie abraziva deoarece ii modifici forma si apoi poti avea scurgeri, poti incerca sa freci cu o bucata de lemn pana se indeparteaza depunerile. )
3. daca ai umblat la reglajele de la frana de mana mai elibereazale putin poate le-ai strans prea mult
Cel mai bine suspendezi masina de spate si urmezi pasii pana rotile se invart liber
multumesc inca o data
  • chybryt

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa multumesti de fiecare data Smile ...referitor la intrebare normal ca o sa curga lichid daca scoti pistonasul, cel mai bine desfiletezi furtunul din etrier ii pui un capacel din cauciuc daca gasesti sau cioplesti o bucata de lemn si o infigi in gaura...apoi scoti etrierul si cureti pistonul si eventual schimbi garniturile daca sunt deteriorate, dupa operatiune trebuie completat lichid de frana in vas si facuta aerisire la etrier.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Important e sa ai tot timpul lichid in vas ca sa nu traga aer pompa.
Cand se schimba placutele si se impinge pistonul, e bine sa se desfaca aerisitorul ca sa nu se duca lichidul prin pompa in vas. Chiar e indicat sa se completeze cu lichid proaspat. Eu cand le schimb, las sa curga lichidul gravitational si il inlocuiesc. Am grija sa completez in permanenta vasul.
  • adrian79

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Frontera 2000 x22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
stelea a scris:Important e sa ai tot timpul lichid in vas ca sa nu traga aer pompa.
Cand se schimba placutele si se impinge pistonul, e bine sa se desfaca aerisitorul ca sa nu se duca lichidul prin pompa in vas. Chiar e indicat sa se completeze cu lichid proaspat. Eu cand le schimb, las sa curga lichidul gravitational si il inlocuiesc. Am grija sa completez in permanenta vasul.
am desfacut ieri o roata, cea care se infierbanta mai tare, cand am ridicat roata pe cric, nu o puteam invarti cu mana. am scos in cele din urma pistonul, l-am curatat cu un burete de acel de sarma de care se foloseste la bucatarie. parca avea ceva depuneri asa de o idee. l-am pus la loc, l-am impins la maxim, am completat cu lichid, am aerisit si parca se prezinta normal acum.totusi a mers cam greu inapoi. asa e normal sau trebuie sa culiseze usor? vad maine cand merg la servici daca se mai infierbanta. voi reveni maine seara cu rezultatul
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ai desfacut aerisitorul cand ai impins pistonul?
  • adrian79

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Frontera 2000 x22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
stelea a scris:Ai desfacut aerisitorul cand ai impins pistonul?
da. l-am slabit ca si cum as fi aerisit. oricum, am dat cateva ture si o simt ca merge mai libera ca inainte. inainte, cand o opream franand si cand luam piciorul de pe frana nu se mai arcuia asa un pic inapoi. acum sare ca o caprioara Very Happy
vad maine cand merg pe o distanta mai lunga.
  • adrian79

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Frontera 2000 x22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
adrian79 a scris:
stelea a scris:Important e sa ai tot timpul lichid in vas ca sa nu traga aer pompa.
Cand se schimba placutele si se impinge pistonul, e bine sa se desfaca aerisitorul ca sa nu se duca lichidul prin pompa in vas. Chiar e indicat sa se completeze cu lichid proaspat. Eu cand le schimb, las sa curga lichidul gravitational si il inlocuiesc. Am grija sa completez in permanenta vasul.
am desfacut ieri o roata, cea care se infierbanta mai tare, cand am ridicat roata pe cric, nu o puteam invarti cu mana. am scos in cele din urma pistonul, l-am curatat cu un burete de acel de sarma de care se foloseste la bucatarie. parca avea ceva depuneri asa de o idee. l-am pus la loc, l-am impins la maxim, am completat cu lichid, am aerisit si parca se prezinta normal acum.totusi a mers cam greu inapoi. asa e normal sau trebuie sa culiseze usor? vad maine cand merg la servici daca se mai infierbanta. voi reveni maine seara cu rezultatul
s-a rezolvat. nu se mai infierbanta janta.. mai ramane acum sa o rezolv si pe cealalta care nu se incalzea asa tare dar totusi era firbinte. voi face aceeasi chestie si la aceasta roata.
  • adrian79

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Frontera 2000 x22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
chybryt a scris:Salut, din cate spui tiuitul incepe dupa 2000 ture si asta ar coincide cu intrarea turbinei in functiune... inseamna ca palele din turbina ating de corpul acesteia cand depasesc o anumita turatiesi produc un fluierat, nu vreau sa te sperii dar cred ca turbina terbuie reconditionata dar nu inainte de o verificare la un specialist.
Bafta
am desfacut azi furtunul acela gros care vine de la filtrul de aer si care intra in turbina si am cautat cu degetele jocul acelui ax pe care se invart palele si este un pic de joc. e normal sa aiba joc sau trebuie sa stea fix?
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa aiba joc radial.
  • adrian79

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Frontera 2000 x22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2011

  • Mesaj Privat
stelea a scris:Nu trebuie sa aiba joc radial.
pai are joc in sus si injos , stanga-dreapta. deci e pe duca, nu?
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie reparata.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR