corsiknul
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2010
- Mesaj Privat
Sant disperat de problema mai sus amintita ... schimbat pompa de inalta presiune , doua injectoare , electromotor , mai naiba mai stie cate-am tot schimbat ca efect al dat-ului excesiv la contact ; citind forumul am tot inteles si n-am inteles, de fapt ar fi de vina si aici e nedumerirea senzorul de presiune de pe rampa comuna sau supapa de presiune de pe acceasi rampa.
Intrebare : unde gasesc aceasta piesa ,separat de rampa care noua costa undeva la peste 25 de mil.
Intrebare : unde gasesc aceasta piesa ,separat de rampa care noua costa undeva la peste 25 de mil.
- danywhy
- **
- 476 mesaje
- din 16 Oct 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Bucuresti
danywhy
- Mesaje scrise: 476
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2009
- Mesaj Privat
- BOEING747
- **
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
- marius_902002
- *
- 44 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bistrita-Nasaud
marius_902002
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
Senzorul de presiune din rampa comuna l-am schimbat eu vara trecuta, deci si ala se poate schimba separat. la mine nu a mai functionat, citea prost presiunea, nu deschidea iesirea, s-a creat prea multa presiune si a cedat pe la pompa de inalta presiune.
pompa de inalta presiune a avut parte de reconditionare, senzor nou si acum porneste foarte usor la rece.
problema mea este ca porneste inca greu la cald... chiar greu, chiar destul de greu, chiar nu-mi place...
dar eu mai am un simptom: niciodata la drum lung nu-mi sta acum de temperatura la 90... ci pe la 83, 84...
si dupa ce opresc masina, daca o las chiar si 20 minute, imi arata ca a scazut foarte putin temperatura... eu zic ca in 20 min se raceste destul de mult... de la 80 ar trebui sa fie pe la 50, 60...
si atunci teoria mea e urmatoarea: am inteles ca in harta motorului, pornirea se face in functie de temperatura motorului: daca e cald ii da mai putina motorina, daca e rece mai multa. pornirea la rece e ok, nu ma deranjeaza, doar asta la cald.
Deci daca senzorul meu de temperatura ar fi stricat si ar citi o valoarea mai mare decat are motorul, atunci ii da mai putina motorina cand motorul nu mai e cald si atunci de-asta porneste greu...
Daca are cineva posibilitatea sa verifice ipoteza asta... sa ne zica si noua rezultatul. senzorul de temperatura e ieftin, vreo 30 lei, dar poate aveti careva de unde sa luati de pe alta corsa
pompa de inalta presiune a avut parte de reconditionare, senzor nou si acum porneste foarte usor la rece.
problema mea este ca porneste inca greu la cald... chiar greu, chiar destul de greu, chiar nu-mi place...
dar eu mai am un simptom: niciodata la drum lung nu-mi sta acum de temperatura la 90... ci pe la 83, 84...
si dupa ce opresc masina, daca o las chiar si 20 minute, imi arata ca a scazut foarte putin temperatura... eu zic ca in 20 min se raceste destul de mult... de la 80 ar trebui sa fie pe la 50, 60...
si atunci teoria mea e urmatoarea: am inteles ca in harta motorului, pornirea se face in functie de temperatura motorului: daca e cald ii da mai putina motorina, daca e rece mai multa. pornirea la rece e ok, nu ma deranjeaza, doar asta la cald.
Deci daca senzorul meu de temperatura ar fi stricat si ar citi o valoarea mai mare decat are motorul, atunci ii da mai putina motorina cand motorul nu mai e cald si atunci de-asta porneste greu...
Daca are cineva posibilitatea sa verifice ipoteza asta... sa ne zica si noua rezultatul. senzorul de temperatura e ieftin, vreo 30 lei, dar poate aveti careva de unde sa luati de pe alta corsa