Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • corsiknul

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Sant disperat de problema mai sus amintita ... schimbat pompa de inalta presiune , doua injectoare , electromotor , mai naiba mai stie cate-am tot schimbat ca efect al dat-ului excesiv la contact ; citind forumul am tot inteles si n-am inteles, de fapt ar fi de vina si aici e nedumerirea senzorul de presiune de pe rampa comuna sau supapa de presiune de pe acceasi rampa.
Intrebare : unde gasesc aceasta piesa ,separat de rampa care noua costa undeva la peste 25 de mil.
  • danywhy

  • Mesaje scrise: 476
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
De la dezmembrari. Cumperi rampa cu tot cu senzor...e cam 400-500 ron.
  • BOEING747

  • Mesaje scrise: 348
  • Locatie: ORADEA
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Supapa de presiune de pe rail se gaseste si separat, pot sa iti confirm 100%, si-a schimbat-o colegul nostru @Afganul, i-o cumparase din Ungaria un meserias care i-a si schimbat-o, daca esti interesat ma pot interesa mai exact, costuri, etc.
  • marius_902002

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Senzorul de presiune din rampa comuna l-am schimbat eu vara trecuta, deci si ala se poate schimba separat. la mine nu a mai functionat, citea prost presiunea, nu deschidea iesirea, s-a creat prea multa presiune si a cedat pe la pompa de inalta presiune.
pompa de inalta presiune a avut parte de reconditionare, senzor nou si acum porneste foarte usor la rece.

problema mea este ca porneste inca greu la cald... chiar greu, chiar destul de greu, chiar nu-mi place...

dar eu mai am un simptom: niciodata la drum lung nu-mi sta acum de temperatura la 90... ci pe la 83, 84...
si dupa ce opresc masina, daca o las chiar si 20 minute, imi arata ca a scazut foarte putin temperatura... eu zic ca in 20 min se raceste destul de mult... de la 80 ar trebui sa fie pe la 50, 60...
si atunci teoria mea e urmatoarea: am inteles ca in harta motorului, pornirea se face in functie de temperatura motorului: daca e cald ii da mai putina motorina, daca e rece mai multa. pornirea la rece e ok, nu ma deranjeaza, doar asta la cald.
Deci daca senzorul meu de temperatura ar fi stricat si ar citi o valoarea mai mare decat are motorul, atunci ii da mai putina motorina cand motorul nu mai e cald si atunci de-asta porneste greu...

Daca are cineva posibilitatea sa verifice ipoteza asta... sa ne zica si noua rezultatul. senzorul de temperatura e ieftin, vreo 30 lei, dar poate aveti careva de unde sa luati de pe alta corsa
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR