usy666
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2008
- Mesaj Privat
Am mai dezvoltat problema, care este una raspandita la acest model , a opririi la relanti a motorului la viteze de exterior.
Masina mea - z16xe 2001 - mai papa si ulei intr - un ritm de-a dreptul pervers drept pt care am ales (si nevoit fiind , deoarece in ultima vreme a mers mama mea cu masina fara ulei - nu intrebati - ) sa ii fac segmentare.Pe langa asta am schimbat si pistoanele deoarece ale mele erau intr-o stare jalnica , simeringuri supape, tachetii ca aveam cativa sparti kitul de distributie si alte mici piese.costul - undeva la 40 de milioane cu tot cu manopera.Speram sa se rezolve si problema opritului.
Greseala.Dar, macar incep sa ma duc intr - o directie. Anume am reusit sa identific valva egr (dupa un an si ceva de mers cu ea deconectata caci mi se oprea motorul foarte des cu ea conectata!) ca fiind perfect functionala.Deci nu asa de nefiabila.
Alta constatare facuta cu o testare in mers releva faptul ca sonda lambda indica niste valori mai mici decat in mod normal.Acea sonda fusese schimbata in urma cu un an ( 700 de lei).Merg acum cu ea deconectata si masina merge superb.Sa fie oare faimosul calculator de injectie?Mentionez ca acum aproape un an am fost cu ECU-ul la Mihai si dupa ce l-a desfacut mi-a spus ca nu are nimic.
Daca tot am dat atatia bani pana acum...ma gandesc ca o sa ma chinui , o sa mananc paine doua luni numai sa o vad ca merge.
Astfel va rog pentru cei care au avut probleme similare.unde se poate verifica calculatorul de injectie in bucuresti? Eventual pentru cine a trecut prin ce trec eu daca s-a rezolvat problema in acest fel, un mic tutorial.Va multumesc pentru rabdare si intelegere.
Mentionez ca in continuare nu stocheaza coduri de eroare.Iar problema nu se manifesta decat dupa o anumita viteza - 90-120 kmh-
Masina mea - z16xe 2001 - mai papa si ulei intr - un ritm de-a dreptul pervers drept pt care am ales (si nevoit fiind , deoarece in ultima vreme a mers mama mea cu masina fara ulei - nu intrebati - ) sa ii fac segmentare.Pe langa asta am schimbat si pistoanele deoarece ale mele erau intr-o stare jalnica , simeringuri supape, tachetii ca aveam cativa sparti kitul de distributie si alte mici piese.costul - undeva la 40 de milioane cu tot cu manopera.Speram sa se rezolve si problema opritului.
Greseala.Dar, macar incep sa ma duc intr - o directie. Anume am reusit sa identific valva egr (dupa un an si ceva de mers cu ea deconectata caci mi se oprea motorul foarte des cu ea conectata!) ca fiind perfect functionala.Deci nu asa de nefiabila.
Alta constatare facuta cu o testare in mers releva faptul ca sonda lambda indica niste valori mai mici decat in mod normal.Acea sonda fusese schimbata in urma cu un an ( 700 de lei).Merg acum cu ea deconectata si masina merge superb.Sa fie oare faimosul calculator de injectie?Mentionez ca acum aproape un an am fost cu ECU-ul la Mihai si dupa ce l-a desfacut mi-a spus ca nu are nimic.
Daca tot am dat atatia bani pana acum...ma gandesc ca o sa ma chinui , o sa mananc paine doua luni numai sa o vad ca merge.
Astfel va rog pentru cei care au avut probleme similare.unde se poate verifica calculatorul de injectie in bucuresti? Eventual pentru cine a trecut prin ce trec eu daca s-a rezolvat problema in acest fel, un mic tutorial.Va multumesc pentru rabdare si intelegere.
Mentionez ca in continuare nu stocheaza coduri de eroare.Iar problema nu se manifesta decat dupa o anumita viteza - 90-120 kmh-
- PAUL_BM
- **
- 258 mesaje
- din 25 Jan 2010
- Maramures
PAUL_BM
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Maramures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Intre ce valori iti lucreaza prima sonda lambda? la ce valoare iti sta a doua?
Un grafic ar fi indicat. De asemeena, daca ai acces la o interfata de diagnoza, ia un prieten la un test drive, unul conduce, celalalt sta cu laptop-ul in brate. Inregistrati toti parametrii din ECU.
Erori iti apar la diagnoza?
Un grafic ar fi indicat. De asemeena, daca ai acces la o interfata de diagnoza, ia un prieten la un test drive, unul conduce, celalalt sta cu laptop-ul in brate. Inregistrati toti parametrii din ECU.
Erori iti apar la diagnoza?
usy666
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2008
- Mesaj Privat
Nu mai am acum rezultatele testului dar pot spune ca nu imi afiseaza coduri de eroare. Informatii mai multe voi avea cand voi monta cealalta sonda lambda pe masina sa vad ce mai zice calculatorul.Eu imi indrept banuiala spre calculatorul de injectie din urmatoarea cauza : Masina functioneaza, nu stiu exact cum sa ma exprim....de parca ar fi curelele slabite in ea...smuceste cand iau piciorul de pe acceleratie si cand accelerez din nou.Nu tare...dar destul cat sa ma faca sa ma gandesc la un injector sau ceva in genul acesta.De parca nu si-ar gasi ritmul...de parca s-ar ineca.
Acestea zic eu ca ar fi simptomele cheie.Si nu au disparut odata cu aproape schimbarea setului motor.
Acestea zic eu ca ar fi simptomele cheie.Si nu au disparut odata cu aproape schimbarea setului motor.