- 89dam
- OP
- 1,152 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2006 z16xep
- Brasov
89dam
- Mesaje scrise: 1,152
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut colegi!
Fac apel la cei care au Astra H motorizare Z16XEP pentru a ma ajuta. Am montat un BID si CD30mp3 pe masina pt ca inainte aveam TID si CC20. Problema este ca ma cam minte la BC in privinta consumurilor (instantaneu, mediu, litri consumati de la utima resetare, range), deoarece am niste consumuri de invidiat de cei cu diesel Exemplu am media de 5,4 la suta iar calculul facut la pompa cu 3 simpla a iesit de 6,4 - 6.5 ma fura cam cu 1 litru si ceva la suta.
Ce as vrea este sa imi spuneti exact ce cod index aveti!
Pentru a afla se tine butonul "settings" al CD layerului masinii apasat 10 secunde pana se aude un beep in boxe, apoi se defileaza cu butonul BC prin meniul ascuns, si unde scrie "code: 006 01" (asa scrie la mine) sa imi ziceti la voi ce cod e!
Multumesc pentru ajutor si astep postarile voastre!
Fac apel la cei care au Astra H motorizare Z16XEP pentru a ma ajuta. Am montat un BID si CD30mp3 pe masina pt ca inainte aveam TID si CC20. Problema este ca ma cam minte la BC in privinta consumurilor (instantaneu, mediu, litri consumati de la utima resetare, range), deoarece am niste consumuri de invidiat de cei cu diesel Exemplu am media de 5,4 la suta iar calculul facut la pompa cu 3 simpla a iesit de 6,4 - 6.5 ma fura cam cu 1 litru si ceva la suta.
Ce as vrea este sa imi spuneti exact ce cod index aveti!
Pentru a afla se tine butonul "settings" al CD layerului masinii apasat 10 secunde pana se aude un beep in boxe, apoi se defileaza cu butonul BC prin meniul ascuns, si unde scrie "code: 006 01" (asa scrie la mine) sa imi ziceti la voi ce cod e!
Multumesc pentru ajutor si astep postarile voastre!
lillejhon
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2009
- Mesaj Privat
Salut, am acelasi motor si ti am facut un filmulet cu meniurile ascunse din comp de bord.
http://www.youtube.com/watch?v=yNSvAsCL8fQ
http://www.youtube.com/watch?v=yNSvAsCL8fQ
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
code 002/02
Identifier: 0x1000
VIN: W0L0AHL3552042821
System name: BCM/KOMBI-A3300
Part Number:13172010
Software version number: 4.405 11/04
Programming Date: 00000000
Hardware key number: 0000000000
System description: SIEM 0400
Alpha code: RA
Manufacturing date: 20041006
Code Index and version: 002 02
! nu am prea mare incredere in BC . la drum intins spune adevarul dar in oras ma prosteste pe fata cu niste cifre astronomice. eu oricum is dus in eroare si de gaz . eu daca merg pe gaz el tot scade din range ! numai bine
Identifier: 0x1000
VIN: W0L0AHL3552042821
System name: BCM/KOMBI-A3300
Part Number:13172010
Software version number: 4.405 11/04
Programming Date: 00000000
Hardware key number: 0000000000
System description: SIEM 0400
Alpha code: RA
Manufacturing date: 20041006
Code Index and version: 002 02
! nu am prea mare incredere in BC . la drum intins spune adevarul dar in oras ma prosteste pe fata cu niste cifre astronomice. eu oricum is dus in eroare si de gaz . eu daca merg pe gaz el tot scade din range ! numai bine
- 89dam
- OP
- 1,152 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2006 z16xep
- Brasov
89dam
- Mesaje scrise: 1,152
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut!
Multumesc baieti pentru cele scrise dar ma intreb de ce @corbu are code index diferit fata de @lillejohn; corbu are 002 02 ia lillejohn 006 03.
Eu la fel am avut 006 03 dar aveam consum la drum intins daca mergeam frumos 0 frumos cam 5.4 5.5 dar consumul real a fost de 6,5.
Multumesc inca o data si astept pareri si de la alti colegi.
Repet code index pentru Z16XEP
Multumesc baieti pentru cele scrise dar ma intreb de ce @corbu are code index diferit fata de @lillejohn; corbu are 002 02 ia lillejohn 006 03.
Eu la fel am avut 006 03 dar aveam consum la drum intins daca mergeam frumos 0 frumos cam 5.4 5.5 dar consumul real a fost de 6,5.
Multumesc inca o data si astept pareri si de la alti colegi.
Repet code index pentru Z16XEP
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
@CristianTM, in acest caz, eu am tinut locul lui Badea Gheorghe si din 006 am pus 008. La montajul initial, aceasta programare 006 a fost facuta de alti meseriasi(pe care ii cunosti), probabil pe aceiasi intuitie ca si a mea("Habar nu am").
Dupa ce am rascolit prin acele "cercuri" de care povesteai cu alte ocazii, am ajuns la concluzia ca nu are decat sa incerce decat toate codurile Index pe care le stie OPcom.
Sau sa caute Part Number pe dosul BID si se rezolva mai usor.
Problema e ca memoria din BID a fost programata cu cine stie ce alt Part Number
LE: Fi bun te rog Cristi si spune-ne daca mai exista si alte Part Number in afara de cele afisate de tine.(Din ce am vazut, mai sunt...)
LEE: am tinut locul lui Badea Gheorghe in mod neconditionat, si asta procedez in general, colegul Dam poate sa confirme.
LEEE: DAM. Part number din el e o mixtura de mai multe BID, dupa cate retin, cred ca e conceputa de Cristi si poate o mai are prin arhiva.
Dupa ce am rascolit prin acele "cercuri" de care povesteai cu alte ocazii, am ajuns la concluzia ca nu are decat sa incerce decat toate codurile Index pe care le stie OPcom.
Sau sa caute Part Number pe dosul BID si se rezolva mai usor.
Problema e ca memoria din BID a fost programata cu cine stie ce alt Part Number
LE: Fi bun te rog Cristi si spune-ne daca mai exista si alte Part Number in afara de cele afisate de tine.(Din ce am vazut, mai sunt...)
LEE: am tinut locul lui Badea Gheorghe in mod neconditionat, si asta procedez in general, colegul Dam poate sa confirme.
LEEE: DAM. Part number din el e o mixtura de mai multe BID, dupa cate retin, cred ca e conceputa de Cristi si poate o mai are prin arhiva.
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- 89dam
- OP
- 1,152 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2006 z16xep
- Brasov
89dam
- Mesaje scrise: 1,152
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- 89dam
- OP
- 1,152 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2006 z16xep
- Brasov
89dam
- Mesaje scrise: 1,152
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- 89dam
- OP
- 1,152 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2006 z16xep
- Brasov
89dam
- Mesaje scrise: 1,152
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- 89dam
- OP
- 1,152 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2006 z16xep
- Brasov
89dam
- Mesaje scrise: 1,152
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
NU am rezolvat pana acum nimic! Am schimbat vre-o 3 code index corespunzatoare dar... toate minteau plus de asta Range-ul parca innebunise. Intradevar am conteaza tipul senzor de la rezervor daca nu pui ce trebuie arata si mai eronat, asa ca am revenit la codul de baza! Am sa merg cu el sa il rescrie un code index cu un tech2 la cineva priceput, adica sa ii rescrie softul cum sa faca el innmultirile acolo, mai pe romaneste!
Toate bune si am sa revin cu amanunte dupa ce am sa fac operatiunea!
Toate bune si am sa revin cu amanunte dupa ce am sa fac operatiunea!
- bame
- **
- 345 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
bame
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Probabil ca masina este facuta inainte de 2007 si ai sonda litrometrica tip A (linear resistance) iar BID-ul este dupa 2007 si stie doar de sonda tip B (linear voltage).
Din part no 13172010 (IPC), pentru astra H code index pe IPC trebuie sa fie 001 (pentru sonda Linear Voltage, Type B) sau 005 (pentru sonda Linear Voltage, Type B). Tu de ce ai code index 002?
Code index-ul pentru DIS trebuie sa fie conform tabelului scos din TIS de CristianTM.
Din part no 13172010 (IPC), pentru astra H code index pe IPC trebuie sa fie 001 (pentru sonda Linear Voltage, Type B) sau 005 (pentru sonda Linear Voltage, Type B). Tu de ce ai code index 002?
Code index-ul pentru DIS trebuie sa fie conform tabelului scos din TIS de CristianTM.
- 89dam
- OP
- 1,152 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2006 z16xep
- Brasov
89dam
- Mesaje scrise: 1,152
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
Masina este 2006, BIDul este 2006 dar de pe o Zafira B. Acum am vechiul cod care care ma minte dar nu asa rau ca astealalte puse pana acum. Codul este 006 01 momentan. Sonda este litrometrica tip A. Am abandonat cautarile pentru ca am aflat ca se face dar cu tech2, deci si cu banisori mai multi! Bani in asta nu bag, sau cel putin nu acum!
Toate bune!
Toate bune!
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- bame
- **
- 345 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
bame
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
89dam a scris:Sonda este litrometrica tip A. Am abandonat cautarile pentru ca am aflat ca se face dar cu tech2
Se poate face si cu OP-COM 08/2010. Eu am gasit la dezmembrari o sonda litrometrica tip B de pe o masina pe motorina. Nu e nici o diferenta intre sondele pentru benzina sau cele pentru motorina. Cred ca m-a costat vreo 100 ron.
Apoi poti schimba din OP-COM code indexul IPC-ului in 5 si code indexul BID-ului corespunzator.
- 89dam
- OP
- 1,152 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2006 z16xep
- Brasov
89dam
- Mesaje scrise: 1,152
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- bame
- **
- 345 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
bame
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Daca BID-ul este facut pentru sonda tip B nu stiu ce ai putea rezolva cu Tech2 fara schimbarea sondei.
Cu Tech 2 poti face update de firmware la ultima varianta de soft care probabil stie de sonda tip A. Nu stiu sa poti face downgrade la o versiune de soft cu Tech 2 pentru BID care sa stie de sonda tip A.
Eu cand am avut aproximativ aceeasi problema (GID care stia de sonda tip B si in rezervor aveam sonda tip A), am incercat sa modific code indexul IPC-ului aferent sondei tip B in 5, dar imi dadea eroare si nu imi afisa nici un mesaj de eroare. Am reusit cu un Tech2 (dupa mai multe incercari) dar imi afisa eronat nivelul combustibilului si la IPC si la DIS. Asa ca am schimbat sonda, in ciuda recomandarii initiale a electricianului, anume sa gasesc un GID mai vechi care sa mearga cu sonda tip A.
Cu Tech 2 poti face update de firmware la ultima varianta de soft care probabil stie de sonda tip A. Nu stiu sa poti face downgrade la o versiune de soft cu Tech 2 pentru BID care sa stie de sonda tip A.
Eu cand am avut aproximativ aceeasi problema (GID care stia de sonda tip B si in rezervor aveam sonda tip A), am incercat sa modific code indexul IPC-ului aferent sondei tip B in 5, dar imi dadea eroare si nu imi afisa nici un mesaj de eroare. Am reusit cu un Tech2 (dupa mai multe incercari) dar imi afisa eronat nivelul combustibilului si la IPC si la DIS. Asa ca am schimbat sonda, in ciuda recomandarii initiale a electricianului, anume sa gasesc un GID mai vechi care sa mearga cu sonda tip A.
canti
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 1.4XEP 16V 90CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
salut. scuze e undeva o documentatie unde sa ma lamuresc cum functioneaza CAN-ul si cum se conecteaza componentele intre ele? Si de ce are fiecare componenta (prin OPCOM) HICAN,MIDCAN, LOWCAN. Am plecat de la ideea ca prin opcom nu ma pot conecta la DIS, incerca sa se conectezeprin MIDCAN, dar as putea sa ma conectez prin LOWCAN?
In fine ceva documentatie?
In fine ceva documentatie?
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Dupa cate descri, interfata nu-i buna...
Rectific ca sunt tras de maneca!
HS, MS, SW, CH sunt protocoale de counicatie specifice CAN. Dupa cate descri, la tine, vinovata de lipsa de comunicatie pare interfata. Un protocol este specific ECU motor, altul instrumente, s.a.m.d
La scanare totala de erori, interfata se conecteaza pe fiecare modul? Sau pe unele da lipsa comunicatie?
Cat despre documentatie CAN si principiile de comunicatie ale acestui protocol, nu cred sa gasesti asa ceva si ma indoiesc ca un om nepregatit ar pricepe. Si eu am cautat astfel de raspunsuri, iar in masura sa mi le ofere a fost colegul MisuB , insa cu toata bunavointa sa, nu s-a lipit de mine nimic.
@DAM, e mai bine asa bre?
LE si mai edit! @DAM solutia pentru tine este ajustarea consum si o poti face cu Opcom.
Rectific ca sunt tras de maneca!
HS, MS, SW, CH sunt protocoale de counicatie specifice CAN. Dupa cate descri, la tine, vinovata de lipsa de comunicatie pare interfata. Un protocol este specific ECU motor, altul instrumente, s.a.m.d
La scanare totala de erori, interfata se conecteaza pe fiecare modul? Sau pe unele da lipsa comunicatie?
Cat despre documentatie CAN si principiile de comunicatie ale acestui protocol, nu cred sa gasesti asa ceva si ma indoiesc ca un om nepregatit ar pricepe. Si eu am cautat astfel de raspunsuri, iar in masura sa mi le ofere a fost colegul MisuB , insa cu toata bunavointa sa, nu s-a lipit de mine nimic.
@DAM, e mai bine asa bre?
LE si mai edit! @DAM solutia pentru tine este ajustarea consum si o poti face cu Opcom.