Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • bliss21

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,

Este vorba de un Astra G 1.7 DTI 2001. Problema pe care o are este urmatoarea: in momentul in care ii pun contactul ambele ventilatoare ( racire si AC) pornesc la turatie maxima si in bord este aprins martorul cu steluta ( Engine cooling module fault) si cel din mijloc ( Diesel preheating). Prima data s-au aprins cand eram pe un drum mai "denivelat" (cu gropi) dar ramaneau doar pentru cateva secunde aprinse, dupa care nu s-au mai aprins cateva zile.. am observat ca la fel s-a intamplat cand am dat intr-o groapa...dar ultima data s-au aprins pentru 4-5 minute si apoi s-au stins iar. Masina a stat apoi in parcare si cand am vrut sa plec s-au aprins inca de la inceput si asa au ramas pana in prezent. Am verificat cu op-com si apare eraoarea p1540 - Air Conditioning Pressure Invalid. Mentionez faptul ca AC-ul nu functioneaza de un an de zile ( radiator fisurat) si este scoasa mufa de la compresor, ceea ce nu a influentat cu nimc pana acum.
Care ar putea fi cauza, ce si unde sa verific ? Smile
  • dixanu86

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
mufa care intra in senzorul de presiune AC a oxidat sau a iesit din soclu,o gasesti pe butelia aia mica prinsa pe radiatorul de AC
  • bliss21

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2011

  • Mesaj Privat
am rezolvat...era mufa de la HACM (presupun) care se afla sub farul din stanga -- o clema rupta si nu mai facea contact.

ms
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR