- costiconstantin
- OP
- 2 mesaje
- din 12 Feb 2011
- Vectra 1993 c20ne
- Olt
costiconstantin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2011
- Mesaj Privat
salut tuturor! sunt nou pe forum si am venit cu o problema la un vectra a din 93 motor 2.0 benzina cod motor c20ne cu ac . problema consta in pornire grea la cald adica porneste la prima cheie dar trebuie "omorata bateria " vreo 6-7 secunde dupa care porneste si face foarte urat de parca ar merge in 3 pistoane dupa care merge rotund un timp iar dupa incep fluctuatiile si "cutremurele" trepideaza din cauza turatiei scazute la relanti. nu stiu sigur ce poate avea am inteles ca ar putea fi senzorul de la volanta sau ceva de genu. daca a mai intalnit cineva problema asta as fi recunoscator pt putin ajutor.
ferdys_77
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2010
- Mesaj Privat
- costiconstantin
- OP
- 2 mesaje
- din 12 Feb 2011
- Vectra 1993 c20ne
- Olt
costiconstantin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2011
- Mesaj Privat
sistemul de aprindere sa schimbat tot cap coada acum 1 sapt si nimic dar intre timp am pus masina si pe un tester si raspunsul a fost senzorul de la volanta si atat insa am vorbit cu altcineva care a intalnit problema la un hyunday coupe motor 2.0 si a trebuit si sonda lambda odata cu senzorul de la volanta. ramane de vazut acum. cand si daca o sa rezolv problema am sa postez solutia. oricum multumesc f mult pt sfat apreciez.stima
ferdys_77
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2010
- Mesaj Privat
katalinmilu- Suspendat
- 29 mesaje
- din 06 Feb 2010
- Vectra 1993 c20ne
- Teleorman
katalinmilu- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2010
- Mesaj Privat
salut.aceeasi problema am avuto si eu,pornea greu dimineata,am schimbat toata aprinderea si degeaba,din intamplare am achizitionat o masina pt.dezmembrat si am schimbat rampa de injectoare acum porneste la sfert,sfat:incearca sa dai jos injectoarele,asta dupa ce masina a fost oprita de ceva timp eventula cam dupa o zi si vezi daca sunt capetele injectoare umede.la mine erau 2 injectoare umede,asta insemna ca nu mai inchid bine si nu ai benzina pe rampa.