Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • costiconstantin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salut tuturor! sunt nou pe forum si am venit cu o problema la un vectra a din 93 motor 2.0 benzina cod motor c20ne cu ac . problema consta in pornire grea la cald adica porneste la prima cheie dar trebuie "omorata bateria " vreo 6-7 secunde dupa care porneste si face foarte urat de parca ar merge in 3 pistoane dupa care merge rotund un timp iar dupa incep fluctuatiile si "cutremurele" trepideaza din cauza turatiei scazute la relanti. nu stiu sigur ce poate avea am inteles ca ar putea fi senzorul de la volanta sau ceva de genu. daca a mai intalnit cineva problema asta as fi recunoscator pt putin ajutor.
  • ferdys_77

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut costiconstantin si bine ai intrat. Problema la masina ta este urmatoarea:cauta sa verifici tot ce inseamna aprindere. De la bujii, fise, delcou ,bobina de inductie ,clapeta de acceleratie,furtunase de vacum si mai vorbim
  • costiconstantin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2011

  • Mesaj Privat
sistemul de aprindere sa schimbat tot cap coada acum 1 sapt si nimic dar intre timp am pus masina si pe un tester si raspunsul a fost senzorul de la volanta si atat insa am vorbit cu altcineva care a intalnit problema la un hyunday coupe motor 2.0 si a trebuit si sonda lambda odata cu senzorul de la volanta. ramane de vazut acum. cand si daca o sa rezolv problema am sa postez solutia. oricum multumesc f mult pt sfat apreciez.stima
  • ferdys_77

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut costiconstantin! Ca sa vezi daca este vinovata sonda lamda scoate mufa de la sonda cu motorul oprit,cu motorul incalzit,dupa care pornesti.Daca este vinovata sonda lambda o sa ai o imbunatatire semnificativa in mersul motorului.Fa asta si mai vorbim.Bafta!
  • katalinmilu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salut.aceeasi problema am avuto si eu,pornea greu dimineata,am schimbat toata aprinderea si degeaba,din intamplare am achizitionat o masina pt.dezmembrat si am schimbat rampa de injectoare acum porneste la sfert,sfat:incearca sa dai jos injectoarele,asta dupa ce masina a fost oprita de ceva timp eventula cam dupa o zi si vezi daca sunt capetele injectoare umede.la mine erau 2 injectoare umede,asta insemna ca nu mai inchid bine si nu ai benzina pe rampa.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR