Bl@ckice
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2006
- Mesaj Privat
- 16V
- **
- 151 mesaje
- din 04 Apr 2006
- Astra 2000
- Arad
16V
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2006
- Mesaj Privat
Bl@ckice
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2006
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Octav
- **
- 245 mesaje
- din 05 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Octav
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca e vorba de masina din garajul tau (y17dt), atunci nu e foarte complicat dar e mai mult de munca.
1. se desfac aparatorile de noroi ale rotilor fata
2. se da jos scutul motorului ( tot, nu numai cel pentru schimbul de ulei)
3. se slabeste rola presoare a culelei de transmisie
4. se scoate cureaua de transmisie
5. se desface borna de minus
6. se scot furtunasele de ulei si vacum de pe alternator
7. se desfac prezoanele de fixare ale alternatorului
8. se desfac legaturile electrice ale alternatorului
9. se scoate alternatorul impingandu-l spre roata din dreapta
Cred ca astia sunt pasii. Alternatorul este destul de inghesuit. Nu mai stiu foarte sigur daca mai trebuia desfacut ceva din partea dreapta (vreo bara de fixare). Oricum pasii astia trebuie sigur respectati. E destul de munca, dar nu e foarte complicat.
Tinem legatura.
Bafta!
1. se desfac aparatorile de noroi ale rotilor fata
2. se da jos scutul motorului ( tot, nu numai cel pentru schimbul de ulei)
3. se slabeste rola presoare a culelei de transmisie
4. se scoate cureaua de transmisie
5. se desface borna de minus
6. se scot furtunasele de ulei si vacum de pe alternator
7. se desfac prezoanele de fixare ale alternatorului
8. se desfac legaturile electrice ale alternatorului
9. se scoate alternatorul impingandu-l spre roata din dreapta
Cred ca astia sunt pasii. Alternatorul este destul de inghesuit. Nu mai stiu foarte sigur daca mai trebuia desfacut ceva din partea dreapta (vreo bara de fixare). Oricum pasii astia trebuie sigur respectati. E destul de munca, dar nu e foarte complicat.
Tinem legatura.
Bafta!
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
Bl@ckice
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2006
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Octav
- **
- 245 mesaje
- din 05 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Octav
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
Octav a scris:Recunosc, recunosc, nu aruncati cu pietre..............
N-am fost atent.........
Oricum trebuie sa apreciati......
Daca trebuie sa demontati alternatorul aveti detalii
N-am fost atent.........
Oricum trebuie sa apreciati......
Daca trebuie sa demontati alternatorul aveti detalii
Eee...hai ca nu dadea nimeni...da' nu ne-am putut abtine.
De apreciat apreciem. Sau cel putin eu unul apreciez!!!
Ultima modificare făcută de ovidium la Joi 27 Jul, 2006 5:49 pm
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Octav
- **
- 245 mesaje
- din 05 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Octav
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
ollync
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2006
- Mesaj Privat
Este o treaba nasoala, trebuie dat jos scutul de la motor, conducte, furtune de la turbo compresor, este si un modul electronic pe acolo prin spate, asa ca mare grija. Un surub il poti scoate de pe sub masina si pentru celelalt dai jos roata stanga si cu niste prelungitoare lungi reusesti sa-l desfaci si pe ala. ( mai sunt pe acolo ceva aparatori , tablite, oricum nu le mai tin minte.)
Oricum eu zic ca ai nevoie de un elevator sau de un saht pentru ca altfel o sa te chinui.
PS: nu uita sa dai jos o borna de la baterie.
Oricum eu zic ca ai nevoie de un elevator sau de un saht pentru ca altfel o sa te chinui.
PS: nu uita sa dai jos o borna de la baterie.
Bl@ckice
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2006
- Mesaj Privat
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
cri5ti
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2006
- Mesaj Privat
Am pus mana pe un manual de reparatie, (pentru vectra din pacate):
Demarorul este montat in partea posterioara a blocului motor si se demonteaza prin partea inferioara
-. Se deconecteaza borna de masa de la baterie
-. Motor 1.8, 2.0L: se demonteaza suportul colectorului de aspiratie de la colector si de la blocul motor
-. Se deconecteaza cablul de la clema -1- si de la clema -2- a bobinei electromagnetice
-. Motor 1.6L: se demonteaza cablul de masa -4-. Se demonteaza demarorul, prin demontarea suruburilor -3- si -5-.
-. Motor 1.8L / 2.0L: se demonteaza demarorul prin demontarea suruburilor -1- si suportul, prin demontarea suruburilor -2-. (din cauza lungimilor diferite a suruburilor este recomandabila notarea pozitiilor de montare a lor)
-. Motor Diesel: se demonteaza demarorul prin demontarea suruburilor -1-.
Demarorul este montat in partea posterioara a blocului motor si se demonteaza prin partea inferioara
-. Se deconecteaza borna de masa de la baterie
-. Motor 1.8, 2.0L: se demonteaza suportul colectorului de aspiratie de la colector si de la blocul motor
-. Se deconecteaza cablul de la clema -1- si de la clema -2- a bobinei electromagnetice
-. Motor 1.6L: se demonteaza cablul de masa -4-. Se demonteaza demarorul, prin demontarea suruburilor -3- si -5-.
-. Motor 1.8L / 2.0L: se demonteaza demarorul prin demontarea suruburilor -1- si suportul, prin demontarea suruburilor -2-. (din cauza lungimilor diferite a suruburilor este recomandabila notarea pozitiilor de montare a lor)
-. Motor Diesel: se demonteaza demarorul prin demontarea suruburilor -1-.
- maryo fast
- *
- 1 mesaje
- din 23 Feb 2009
- Vectra 2004 gts
- Mehedinti
maryo fast
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2004 gts
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2009
- Mesaj Privat