Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 338
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat


Am desenat cu sagetile verzi pe unde intra aeru dupa filtru si se duce catre turbina, pana aici bine, cu sageata rosie am desenat pe unde cred ca se intoarce aerul cu presiune.Aici problema Acel tub iese din radiator e un pic uleios si are si o crapatura pe care am "carpito" cu banda izolatoare. intrebarea pe acolo se intoarce aerul cu presiune sau ma insel? daca nu pe acolo at pe unde si ce rol are acel tub/furtun daca nu?
O alta dilema e ce rol are acel tun subtire colorat cu albastru? asta informativ

Daca am desenat gresit ceva rog sa ma corectati
Skip ads

  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
desenul e corect, acel furtun aduce aerul din intercooler in admisie, e de preferat sa il schimbi deoarece din cauza presiunii nu prea merge cu carpeli; furtunul marcat cu albastru e pentru epurarea gazelor
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 338
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Deci pe acolo vine aerul cu presiune de 0,4-0,8 bari, atunci cand turbina intra in functiune? Si e normal sa fie ulei pe interiorul lui si sa se prelinga pe radiator?
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
teoretic nu; practic intotdeauna o sa ai eva ulei acolo pentru ca labirintii de etansare a lagarelor turbinei nu vor reusi niciodata sa fie perfecti; acum depinde de ce cantitate de ulei vorbim
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 338
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Este foarte mica avand in vedere ca nivelu de ulei nu scade.Pe interiorul furtunului daca dai cu degetu ramane uleios iar pe radiator banuiesc ca in timp sa faormat acea prelingere de ulei am sa il curat bine sa vad daca mai apare. Atat vrioam sa stiu daca e nromal
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
daca e conform la ceea ce spui, e normal
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 338
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Prin furtunul acela marcat cu albastru intra ulei in traseul aerului si de acolo si uleiul din turbina si de pe toate tevile, am anulat acel furtunas adica i-am scos capatul care intra in furtunu mai gros, i-am pus un filtru improvizat si gaura din furtunul gros am astupato acum nici urma de ulei la turbina sau intercooler.Acum pe furtunasi cel mic cand motorul merge sufla aer e normal?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR