bugscata
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salut baieti,
Am un signum Z19DTH , si la un test printre altele imi apare urmatorul cod de eroare : P0100 Mass air flow or (VAF) voume air flow sensor - circuit malfunction. Am vazut ca este un topic pt agila "cum sa cureti debitmetru" insa la mine debitmetrul este capsulat, nu am reusit sa scot senzorul sa il curat.
Problema reala este ca masina se accelereaza intarziat , in primele 2 minute dupa ce o pornesc intarzierea este mai mare, dupa ce se incalzeste putin motorul aceasta intarziere scade insa este suparatoare. Poate sa imi confirme cineva daca acest debitmetru este problema , si daca da de unde si cam cat m-ar costa unul nou ( sau daca pot sa il curat)?
*mentionez ca am curatat si EGR-ul, clapeta de acceleratie , boost pressure sensor-ul si ca tija swirl a fost reparata si montata la locul ei
Multumesc,
Catalin
Am un signum Z19DTH , si la un test printre altele imi apare urmatorul cod de eroare : P0100 Mass air flow or (VAF) voume air flow sensor - circuit malfunction. Am vazut ca este un topic pt agila "cum sa cureti debitmetru" insa la mine debitmetrul este capsulat, nu am reusit sa scot senzorul sa il curat.
Problema reala este ca masina se accelereaza intarziat , in primele 2 minute dupa ce o pornesc intarzierea este mai mare, dupa ce se incalzeste putin motorul aceasta intarziere scade insa este suparatoare. Poate sa imi confirme cineva daca acest debitmetru este problema , si daca da de unde si cam cat m-ar costa unul nou ( sau daca pot sa il curat)?
*mentionez ca am curatat si EGR-ul, clapeta de acceleratie , boost pressure sensor-ul si ca tija swirl a fost reparata si montata la locul ei
Multumesc,
Catalin
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
bugscata
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
contactele nu sunt oxidate,imi recomanzi pe cineva care sa ma ajute cu operatiunea asta? cam cat ar costa verificarea aceasta
pe de alta parte ma gandesc ca as putea sa imi iau eu un cablu daca poti sa ma indrumi catre unul (sunt foarte multe pe piata si variaza f mult pretul ) , nu stiu daca sa aleg unul mai ieftin pe care poate sa nu am la ce sa il folosesc.
pe de alta parte ma gandesc ca as putea sa imi iau eu un cablu daca poti sa ma indrumi catre unul (sunt foarte multe pe piata si variaza f mult pretul ) , nu stiu daca sa aleg unul mai ieftin pe care poate sa nu am la ce sa il folosesc.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Programeaza-te aici si garantat afli daca e debitmetrul terminat.
https://www.clubopel.com/vie...462&start=560
https://www.clubopel.com/vie...462&start=560
bugscata
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Ca sa fi absolut sigur ca e problema cu MAF-ul, pentru Z19DTH trebuie sa ai ~48 kg/h la relanti cu motor cald si EGR inchis. Poti vedea valoarea asta prin testarea EGR. Contactele MAF-ului nu sunt oxidate?
Am cumparat o interfata de diagnoza op-com, acolo aveam pt MAF 2 campuri unul cu valoarea care ar trebui si unul valoarea citita , acestea erau aproximativ identice ( nu mai tin sigur minte dar parca erau in jur de 60 kg/h la relanti cu motorul rece) ; cam care ar fi valoarea normala la relanti?
Am pornit masina si nu se accelera de loc, dupa 40-50 s a inceput sa o ia usor , sunt sigur ca nu s-a incalzit motorul asa repede, credeti ca poate sa fie problema de la baterie? am masurat-o si avea 11,... V Am pus-o la incarcat acum sa vad cum se comporta masina daca are valoare peste 12 V ; Revin