Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • andrisan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am 2 opel vectra-uri unul cu motor de 1.8 16v (are motorul dus) si unul de 1.6 75hp care e bun. Mi-au scbimbat in fine motorul de 1.8 16v cu cel de 1.6 dar, numai vrea sa porneasca. Inainte pe cealalta masina imi mergea brici motorul de 1.6 pornea la prima cheie. Pompa de benzina este buna, eu nu prea ma pricep dar mecanicii care l-au schimbat l-au testa fata de mine, si am vazut si eu jetul de benzina cum vine la apasarea accelaratiei. Si computerul motorului este schimbat. Bateria este buna. Cand dai cheie se aude cum incearca apoi dupa ce se face eplozie se ineaca.
Trebuie schimbata oare si chipul din cheie? Sau o fii un releu de vina? Va rog sa ma ajutati.
Skip ads

  • andrisan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2010

  • Mesaj Privat
nimeni nici un sfat?
  • andrisan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2010

  • Mesaj Privat
mentionez ca imi palpaie beculetul check engine cand bag cheie in contact.
  • ovidiu86_h

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
salut daca ai schimbat calculatorul masini trebuie schimbat si cantacul si acel cip care este prins pe contact altfel nu iti va porni ,deci iti trebuie calculator,contact cu chei si cip.numai bine!
  • vali B 44 PIV

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
trebuie sa schimbi decat cipu si cititoru, contactu il folosesti pe al tau
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 459
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Calculatorul pt motor (ECU ) este imperecheat cu imobilizatorul ( inelul ala negru care este montat fix in jurul butucului de la contact ) si cu cipul din cheie . Daca schimbi ecu trebuie sa schimbi si imobilizatorul si cipul . Daca palpaie check engine-ul cand pui contact inseamna ca ecu nu recunoaste cipul din cheie , vezi pe care nu le-ai inlocuit si punele asa cum au fost ele pereche . Pt scimbarea cititorului de cip ( imobilizatorul ) nu trebuie sa schimbi tot contactul , scoti mufa din imo si il tragi afara de pe butuc , pt. cip-ul din cheie desfaci carcasa de plastic a cheii si o sa gasesti o piesa mica neagra postata in coltul carcasei . Cu respect !
  • andrisan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Va multumesc, ati avut dreptate, numai cu imob. vechi porneste motorul, l-am schimbat, am schimbat si cipul din cheie si acuma merge totul bine.
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
felicitari pentru transplant Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR