andrisan
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2010
- Mesaj Privat
Am 2 opel vectra-uri unul cu motor de 1.8 16v (are motorul dus) si unul de 1.6 75hp care e bun. Mi-au scbimbat in fine motorul de 1.8 16v cu cel de 1.6 dar, numai vrea sa porneasca. Inainte pe cealalta masina imi mergea brici motorul de 1.6 pornea la prima cheie. Pompa de benzina este buna, eu nu prea ma pricep dar mecanicii care l-au schimbat l-au testa fata de mine, si am vazut si eu jetul de benzina cum vine la apasarea accelaratiei. Si computerul motorului este schimbat. Bateria este buna. Cand dai cheie se aude cum incearca apoi dupa ce se face eplozie se ineaca.
Trebuie schimbata oare si chipul din cheie? Sau o fii un releu de vina? Va rog sa ma ajutati.
Trebuie schimbata oare si chipul din cheie? Sau o fii un releu de vina? Va rog sa ma ajutati.
andrisan
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2010
- Mesaj Privat
andrisan
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2010
- Mesaj Privat
- ovidiu86_h
- **
- 162 mesaje
- din 19 Mai 2010
- Vectra 1996 x16xel
- Hunedoara
ovidiu86_h
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- vali B 44 PIV
- **
- 247 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Vectra 2000 x25xe
- Bucuresti
vali B 44 PIV
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
- sandu_race
- **
- 459 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
Calculatorul pt motor (ECU ) este imperecheat cu imobilizatorul ( inelul ala negru care este montat fix in jurul butucului de la contact ) si cu cipul din cheie . Daca schimbi ecu trebuie sa schimbi si imobilizatorul si cipul . Daca palpaie check engine-ul cand pui contact inseamna ca ecu nu recunoaste cipul din cheie , vezi pe care nu le-ai inlocuit si punele asa cum au fost ele pereche . Pt scimbarea cititorului de cip ( imobilizatorul ) nu trebuie sa schimbi tot contactul , scoti mufa din imo si il tragi afara de pe butuc , pt. cip-ul din cheie desfaci carcasa de plastic a cheii si o sa gasesti o piesa mica neagra postata in coltul carcasei . Cu respect !
andrisan
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2010
- Mesaj Privat
- inspectoratul
- ***
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat