Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • corneltm

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Calibra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, sunt relativ nou pe site, si am o mica problema cu un opel omega b an 95 2.0cm3 16v benzina cred ca motorul este x20xev. Cand o pornesc cu mufa conectata pe debitmetru oscileaza relantiul intre 1500 - 500 rpm iar dupa 2-3 min se stabilizeaza pe la 1200rpm asta in cazul in care nu moare sau scade usor spre 800/900rpm si nu merge rotund deloc, ca si cum ar merge in 3 bujii sau as avea o problema la fise( tocmai ce am schimbat si fisele si bujiile). Cand deconectez mufa de la debitmetru este exact acelasi lucru dar isi revine putin mai repede si nu mai da sa moara (adica nu ajung turatiile mai jos de 500rpm) dar merge putin mai rotund. Incercand cu un debitmetru de pe un opel calibra problema este la fel. Ce ma ingrijoreaza pe mine este ca ''acul'' de la temeratura nu se ridica deloc deloc dar totusi am caldura pe o singura treapta cea de ventilatie prin grilele fata din interior. deci nici la picioare si nici pe parbriz. Am fost la 5 mecanici si nimeni nu stie ce are. Am cautat si aici pe forum si am gasit ceva legat de ''senzorul de apa'', va rog sa imi spuneti unde se gaseste aceste si daca se poate curata, sau resurscita cumva.

Va multumesc Cornel

Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ai de facut o diagznoa in care sa vezi parametri si sa ii compari cu cei buni.
pt ceasul de apa de pe bord ai fir separat.cauta-l pe langa bobiba de inductie in zona aia.trebuie sa fie numai 1 singur fir.poate e sarit.
vizual verifica furtunasele mici de vacum sa nu fie crapate si sa traga aer fals.ai putea curata iac si clapeta de acceleratie.egr-ul se blindeaza sau se curata.

problemele au fost discutate pe forum.
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
corneltm , referitor la oscilatiile relantiului trebuie sa faci o diagnoza si vezi ce erori se stabilesc.In legatura cu senzorii de temperatura ,acestia se gasesc in dreptul ''bobinei'',sub EGR.




Scoate priza albastra si ii dai cu W40,deasemeni si acel fir singur si il mai cureti.
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
curata iac-ul si vezi cum se comporta iar cand scoti mufa de la debitmetru normal trebuie sa se opreasca motorul
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR