corneltm
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Calibra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salutare tuturor, sunt relativ nou pe site, si am o mica problema cu un opel omega b an 95 2.0cm3 16v benzina cred ca motorul este x20xev. Cand o pornesc cu mufa conectata pe debitmetru oscileaza relantiul intre 1500 - 500 rpm iar dupa 2-3 min se stabilizeaza pe la 1200rpm asta in cazul in care nu moare sau scade usor spre 800/900rpm si nu merge rotund deloc, ca si cum ar merge in 3 bujii sau as avea o problema la fise( tocmai ce am schimbat si fisele si bujiile). Cand deconectez mufa de la debitmetru este exact acelasi lucru dar isi revine putin mai repede si nu mai da sa moara (adica nu ajung turatiile mai jos de 500rpm) dar merge putin mai rotund. Incercand cu un debitmetru de pe un opel calibra problema este la fel. Ce ma ingrijoreaza pe mine este ca ''acul'' de la temeratura nu se ridica deloc deloc dar totusi am caldura pe o singura treapta cea de ventilatie prin grilele fata din interior. deci nici la picioare si nici pe parbriz. Am fost la 5 mecanici si nimeni nu stie ce are. Am cautat si aici pe forum si am gasit ceva legat de ''senzorul de apa'', va rog sa imi spuneti unde se gaseste aceste si daca se poate curata, sau resurscita cumva.
Va multumesc Cornel
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
Va multumesc Cornel
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
ai de facut o diagznoa in care sa vezi parametri si sa ii compari cu cei buni.
pt ceasul de apa de pe bord ai fir separat.cauta-l pe langa bobiba de inductie in zona aia.trebuie sa fie numai 1 singur fir.poate e sarit.
vizual verifica furtunasele mici de vacum sa nu fie crapate si sa traga aer fals.ai putea curata iac si clapeta de acceleratie.egr-ul se blindeaza sau se curata.
problemele au fost discutate pe forum.
pt ceasul de apa de pe bord ai fir separat.cauta-l pe langa bobiba de inductie in zona aia.trebuie sa fie numai 1 singur fir.poate e sarit.
vizual verifica furtunasele mici de vacum sa nu fie crapate si sa traga aer fals.ai putea curata iac si clapeta de acceleratie.egr-ul se blindeaza sau se curata.
problemele au fost discutate pe forum.
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
- lucian17crw
- **
- 151 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat