dj_ovi
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2009
- Mesaj Privat
...vreo sugestie ? nu mai stiu ce sa fac cand ma gandesc ca va veni vara iara si vor incepe din nou problemele
Uni mi-au zis sa tai mufa de la sonda si sa pun una de cielo ...care ar deschide la 85g ...
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
dj_ovi
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2009
- Mesaj Privat
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
yulyan
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Harghita
- Masina: Vectra 1992 1.8i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
apa e posibil sa creasca :
1)din cauza pompei e apa sa nu bage bine ;
2)un radiator infundat (se rezolva scotand furtunele de la radiatorul de caldura si bagi presiune , la celalalt la fel si in motor la fel);
3) un colier slab;
4)ventillatoru nu porneste(daca la 90-100g nu pornneste ventilatoru schimba bulbu ala cu unu cu 2 pini is mai rezistemte asa am patit si eu cu c18nz , pui ventilatoru pe turtatia nmaxima si nai probleme.
si de disparut apa din urm motive:
1)busonu vas expansiune (nui strans bn sau supapa scapa vapori(vasul trebuiie sa fie plin maxim pana la jumatate daca e mai mult blocheaza supapa si crapa furtun sau radiator)
2) colier slabit
*si cand completezi completeaza cu apa ca in caz de se evapora nu se va evapora antigelu niciodata ci numai apa , din cand in cand verifica concentratia
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
1 - cum se verifica pompa de apa ?
2 - are mai multe radiatoare prin care trece apa ?ca eu stiam ca are doar unul (sa nu crezi ca incerc sa ma dau eu destept si ca incerc sa te corectez ) ( daca ar fi radiatorul infundat nu s-ar cala motorul?si s-ar ridica apa foarte repede? )
3 - verificat!totul e in regula
4 - verificat!totul e in regula
verificat si celalalte variante 1 si 2,totul e in regula
multumim pt raspunsuri inca o data!ce altceva ar mai putea fi de face apa sa dispara?

yulyan
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Harghita
- Masina: Vectra 1992 1.8i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
poi un radiator e ala in fatza si l doilea e sub bord(caldura)
masina are A/C ? ca daca are e radiator de plastis si posibil sa scape apa(o varinta sati ai seama miroase a antigel in masina)
si de curatat vezi ca de la motor pleaca doua furtune sspre interioru masinii pe langa caseta de directie
pompa de apa de verifcat nuj cum se verifica 😢 dar se poate vedea daca curge apa pe langa ea
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
yulyan
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Harghita
- Masina: Vectra 1992 1.8i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
dj_ovi
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2009
- Mesaj Privat
radiatoru de caldura nu cred ca am probleme cu el, atunci cand temperatura apei urca la 70-90 baga caldura dar asta este o problema deoarece nu urca decat in oras si cam greu ... a2a chestie legata de caldura ar mai fi ca aerisirile din mijloc baga foarte mult firg ...
voi incepe iara lucrarile la ea ...in curand ... momentan sunt retinut de alt proiect ...
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
@dj_ovi - si la mine iese fum dar nu stiu de unde,presupun ca tot de la radiator,asta o observ seara cand bag masina in curte ca o bag cu spatele si in lumina farurilor se vede fumul si nu cred ca-i de la evacuare,sau poate o fi doar abur pt ca e umed in atmosfera.am deschis si capota tot asa la cateva minute minute dupa ce am pornit motorul si am vazut o data ca iesea abur de pe galeria de evacuare,dar asta pt ca era inca umeda si nu se incinsese destul de tare incat sa se usuce,sper sa nu fi fost prea detaliat dar am explicat asta cu evacuarea ca sa nu crezi ca ar putea iesi abur de la evacuare pt ca atunci cand bag masina in curte motorul este deja incins si nu mai e nimic umed si nu cred ca e din cauza ca trece fum de la evacuare pe sub masina si iese prin fata pt ca nu dau in spate cu viteza incat sa ajunga fumul tocmai in fata.
legat de aerisirile din mijloc,ele mereu baga rece,asa sta treaba la toate F-urile,baga cald doar daca ii dai pe recirculare sau baga cald,de fapt caldut,doar dupa ce se incalzeste motoru' bine pt ca atunci din cauza motorului se face cald si in compartimentul motorului ( adica sub capota ) iar aerul care intra pe aerisirile din mijloc nu are treaba cu radiatorul de caldura ele baga aer tras de sub capota ( asta mi-am explicat-o eu singur,motivul pt care baga aer rece pe acolo,nu stiu daca mi-am explicat-o bine dar stiu sigur ca la toate F-urile baga aer rece prin aerisirile din mijloc,baga cald doar daca-i dai pe recirculare,iar daca-i dai pe recirculare se aburesc geamurile )
scz daca postul meu e prea mare dar imi place sa fiu detaliat pt ca uneori e nevoie sa fii detaliat daca chiar vrei sa ajuti pe cineva,ma uit prin alte topicuri si vad ca unii iti spun : verifica X Y Z,dar putini iti si explica cum anume sa verifici pe X Y Z.si mai sunt unii care deschid topicuri cu problemele pe care le au,posteaza o gramada de useri incercand sa fie ajutatori,iar dupa ce le da cateva variante de rezolvare,isi rezolva problema dar nu mai intra sa posteze sa ne spuna care-a fost cauza si cum a rezolvat 😊
SCZ INCA O DATA PT LUNGIMEA POSTULUI
dj_ovi
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2009
- Mesaj Privat
ieri am verificat lichidele uleiu si au fost ok si am dat sa spal geamu ...stergatoarele pauza ...am schimbat releu nimic se aude tacandind dar nu se misca stergatoarele pe temporizare si pe treapta I
e putin cam deplasat de la subiect si imi cer scuze dar chiar nu stiu ce sa ii fac
dj_ovi
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2009
- Mesaj Privat
apa e posibil sa creasca :
1)din cauza pompei e apa sa nu bage bine ;
2)un radiator infundat (se rezolva scotand furtunele de la radiatorul de caldura si bagi presiune , la celalalt la fel si in motor la fel);
3) un colier slab;
4)ventillatoru nu porneste(daca la 90-100g nu pornneste ventilatoru schimba bulbu ala cu unu cu 2 pini is mai rezistemte asa am patit si eu cu c18nz , pui ventilatoru pe turtatia nmaxima si nai probleme.
si de disparut apa din urm motive:
1)busonu vas expansiune (nui strans bn sau supapa scapa vapori(vasul trebuiie sa fie plin maxim pana la jumatate daca e mai mult blocheaza supapa si crapa furtun sau radiator)
2) colier slabit
*si cand completezi completeaza cu apa ca in caz de se evapora nu se va evapora antigelu niciodata ci numai apa , din cand in cand verifica concentratia
voi schimba bulbul cu altul, atunci cand am schimbat distrubutia i-am schimbat si garnitura de chiuloasa, am crezut ca e arsa dar nu a fost, o perioada cam 5 zile apa nu a mai urcat peste 90 dar am folosito doar seara cand era mai racoare si nu in oras, voi schimba bulbul si voi schimba si garnitura de chiuloasa deoarece picura printr-e" chiuloase "(nici nu stiu cum sa ma exprim mai exact) ulei , nu e mult dar e suficient sa imi murdareasca motoru... voi demonta si radiatorul sa vad daca se vede vreo fisura sau ceva
multumesc mult pentru sfaturi
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
SCZ DE OFF TOPIC 😃
dj_ovi
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2009
- Mesaj Privat
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
- d_m_petre
- **
- 147 mesaje
- din 10 Oct 2010
- Vectra 1992 c18nz
- Timis
d_m_petre
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
radiatoru de caldura nu cred ca am probleme cu el, atunci cand temperatura apei urca la 70-90 baga caldura dar asta este o problema deoarece nu urca decat in oras si cam greu ... a2a chestie legata de caldura ar mai fi ca aerisirile din mijloc baga foarte mult firg ...
voi incepe iara lucrarile la ea ...in curand ... momentan sunt retinut de alt proiect ...
vezi ca daca radiatorul e fisurat sau spart nu i-ti baga nici caldura pt ca nu face presiune ar fi indicat sa-l schimbi cat mai repede ca sa nu-ti cauzeze si alte neplaceri cum ar fi:
-fierberea motorului
-arderea garniturii de chiuloasa
-stricarea pompei de apa deoarece poate prinde un gol de aer strica presetupa si apoi incepe sa curga
- d_m_petre
- **
- 147 mesaje
- din 10 Oct 2010
- Vectra 1992 c18nz
- Timis
d_m_petre
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
am avut radiatorul de caldura de sub bord infundat si nu imi baga caldura dar cu putin noroc am reusit sa-l desfund,nu prea este indicat sa folosesti metoda pe care am fololsit-o eu pt ca poti sa spargi radiatorul dar eu am luat un furtun legat la reteaua de apa l-am cuplat in locul furtunelor care vin de la motor la radiatorului de caldura cele 2 deasupra casetei de directie si am dat drumul la apa treptat ca sa nu-l sparg pana si-a dat drumul am facut aceasta operatie de mai multe ori am pus si pe tur si pe retur pana am crezut ca e ok si acum am caldura de ma scoate afara din masina
- d_m_petre
- **
- 147 mesaje
- din 10 Oct 2010
- Vectra 1992 c18nz
- Timis
d_m_petre
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
am avut radiatorul de caldura de sub bord infundat si nu imi baga caldura dar cu putin noroc am reusit sa-l desfund,nu prea este indicat sa folosesti metoda pe care am fololsit-o eu pt ca poti sa spargi radiatorul dar eu am luat un furtun legat la reteaua de apa l-am cuplat in locul furtunelor care vin de la motor la radiatorul de caldura cele 2 deasupra casetei de directie si am dat drumul la apa treptat ca sa nu-l sparg pana si-a dat drumul am facut aceasta operatie de mai multe ori am pus si pe tur si pe retur pana am crezut ca e ok si acum am caldura de ma scoate afara din masina
dj_ovi
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2009
- Mesaj Privat
am avut radiatorul de caldura de sub bord infundat si nu imi baga caldura dar cu putin noroc am reusit sa-l desfund,nu prea este indicat sa folosesti metoda pe care am fololsit-o eu pt ca poti sa spargi radiatorul dar eu am luat un furtun legat la reteaua de apa l-am cuplat in locul furtunelor care vin de la motor la radiatorul de caldura cele 2 deasupra casetei de directie si am dat drumul la apa treptat ca sa nu-l sparg pana si-a dat drumul am facut aceasta operatie de mai multe ori am pus si pe tur si pe retur pana am crezut ca e ok si acum am caldura de ma scoate afara din masina
ms pentru sfaturi, voi cedea ce o sa fac pe parcurs, momentan am foarte mult de munca la servici si nu am timp plus ca este foarte frig afara, peste 2 3 sapt o voi desface bucata cu bucata tot sitemul de racire/ incalzire si voi incerca sa rezolv problema pentru ca nu mai suport