gennaro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Pentru inceput vreau sa va salut,sunt nou pe acest forum.De o luna i-am cumparat sotiei un corsa c 1,3 cdti,3 usi,2006.Problemele au inceput de vreo 2 saptamani si anume:
1.Am vazut sub motorul masinii picaturi de ulei(cam o picatura pe noapte),e de la turbo,sau de la acel furtun mai gros.Masina se comporta normal nu scoate fum si pe joja nu e nivelul scazut,totusi am fost la un mecanic si mi-a zis ca e normal,ca nu e nimic grav si ca ar trebui doar o curatare sau aspirare,ceva de genul asta,eu nu prea cred ca e normal.
2.De asemenea am vazut umed unul din cele doua furtune care intra in filtrul de motorina,deci pierd si motorina.Am inteles ca au un inel de cauciuc si la mine s-a dus acel inel si ca ar trebui schimbat intreg furtunul cu acele garnituri,dar si carcasa aceea care imbraca filtrul de motorina.Initial am crezut ca jos,pe asfalt,erau picaturi de motorina,dar uitandu-ma mai bine am vazut clar ca erau pete negre de ulei.
3.Ca si cum nu era de ajuns,aseara a inceput sa se aprinda din cand in cand martorul rosu de la baterie.Azi se aprindea din ce in ce mai des si cand am incercat sa o pornesc dupa o mica stationare,a pornit greu.V-as ruga daca ma puteti ajuta cu ceva raspunsuri si sfaturi.
1.E normal sa picure ulei pe la acel furtun de turbo,sau pe la turbo cu nu vad exact,si ce ar trebui sa fac,sa o las asa?
2.Chiar trebuie sa schimb si furtunul si carcasa de la filtrul de motorina?Nu se poate repara in vreun fel?A mai avut cineva problema asta?
3.Sa fie alternatorul?Daca da,se poate repara si schimba ce e stricat in el sau trebuie schimbat cu totul?Cam cat costa unul?Se merita unul de la SH?
Cam astea sunt problemele la masina neveste-mii dupa care am concluzionat ca ori sunt masini slabe ori am avut noi ghinion,pentru ca,apropo,la 3 zile dupa ce am luat-o i-am schimbat volanta si kitul de ambreaj si nu sunt deloc ieftine.
Sper ca m-am facut inteles si astept parerile voastre.Va multumesc.
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
1.Am vazut sub motorul masinii picaturi de ulei(cam o picatura pe noapte),e de la turbo,sau de la acel furtun mai gros.Masina se comporta normal nu scoate fum si pe joja nu e nivelul scazut,totusi am fost la un mecanic si mi-a zis ca e normal,ca nu e nimic grav si ca ar trebui doar o curatare sau aspirare,ceva de genul asta,eu nu prea cred ca e normal.
2.De asemenea am vazut umed unul din cele doua furtune care intra in filtrul de motorina,deci pierd si motorina.Am inteles ca au un inel de cauciuc si la mine s-a dus acel inel si ca ar trebui schimbat intreg furtunul cu acele garnituri,dar si carcasa aceea care imbraca filtrul de motorina.Initial am crezut ca jos,pe asfalt,erau picaturi de motorina,dar uitandu-ma mai bine am vazut clar ca erau pete negre de ulei.
3.Ca si cum nu era de ajuns,aseara a inceput sa se aprinda din cand in cand martorul rosu de la baterie.Azi se aprindea din ce in ce mai des si cand am incercat sa o pornesc dupa o mica stationare,a pornit greu.V-as ruga daca ma puteti ajuta cu ceva raspunsuri si sfaturi.
1.E normal sa picure ulei pe la acel furtun de turbo,sau pe la turbo cu nu vad exact,si ce ar trebui sa fac,sa o las asa?
2.Chiar trebuie sa schimb si furtunul si carcasa de la filtrul de motorina?Nu se poate repara in vreun fel?A mai avut cineva problema asta?
3.Sa fie alternatorul?Daca da,se poate repara si schimba ce e stricat in el sau trebuie schimbat cu totul?Cam cat costa unul?Se merita unul de la SH?
Cam astea sunt problemele la masina neveste-mii dupa care am concluzionat ca ori sunt masini slabe ori am avut noi ghinion,pentru ca,apropo,la 3 zile dupa ce am luat-o i-am schimbat volanta si kitul de ambreaj si nu sunt deloc ieftine.
Sper ca m-am facut inteles si astept parerile voastre.Va multumesc.
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
La alternator schimbi doar puntea+releul ~200 de lei, nu merita SH.
Cat despre ulei pe furtunele de la turbo e normal intr-o mica masura, daca borseste bine cu ulei peste tot e naspa. De curiozitate: cati km are masinuta?
E greseala mea de taste,mersi,chiar crezi ca se posteaza cu asa titluri aranjate,procentajul este foarte mic.
edit by StefanTolos
Cat despre ulei pe furtunele de la turbo e normal intr-o mica masura, daca borseste bine cu ulei peste tot e naspa. De curiozitate: cati km are masinuta?
E greseala mea de taste,mersi,chiar crezi ca se posteaza cu asa titluri aranjate,procentajul este foarte mic.
edit by StefanTolos
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
E normal ca turbo sa scape putin ulei in admisie, dar nu sa curgã sub masina... Parerea mea. Iar la alternator vezi ca prima data pica fulia, daca vrei te trimit la cineva pt alternator, tipu e foarte bun si ieftin,are si piese dar si repara. eu am luat alternator cu 2 mil si al meu la schimb, si crede.ma ca al meu era terminat datorita unui experiment nereuºit. Si da nu ai avut noroc, masinile sunt bune in general. Aaa... era sa uit, la filtrul de motorina vezi sa fie totul strâns pe acolo, si daca tot pica, desfã si vezi ce e defect. Nu te apuca sa schimbi toate alea pe acolo, poate improvizezi ceva... Succes!
gennaro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri.Acum am lasat-o la un mecanic(abia am ajuns,nu mai aveam nici servo,se aprinsese esp si abs si acolo am constatat ca alternatorul scoate si un sunet ciudat,rulmentul cred,a masurat cu aparatul de masura si intradevar nu incarca)a ramas sa ma sune si sa-mi spuna ce trebuie facut si cam cat costa,i-am zis sa se uite si la acele pierderi de ulei,care sunt destul de vizibile,m-am uitat pe sub ea si e destul de murdara de ulei.Sa necesite turbina schimbata?Sper sa fie ok.Bluecorsa-PDG,multumesc,dar eu nu sunt in Romania.Masina are pe bord 70mii km,dar la problemele ce le-am avut pana acum cred ca are 170mii.Inca odata multumesc si mai astept parerile voastre.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
in cazul alternatorului 90 % este fulia , te sfatuesc sa cumperi NUMAI fulie originala , prima oara cand mi s-a stricat fulia am cumparat una pe producator si m-a tinut 1 an (fulia originala costa undeva la 400 ron ) ,
la turbo s-ar putea sa nu fie stranse bine colierele si din cauza asta sa murdar in zona dar in nici un caz nu sa pice ulei ,
pentru filtru verifica mai exact pe unde scapa motorina , te sfatuesc sa mergi in dezmembrari si sa cumperi furtunele si daca este cazul si carcasa de la filtru de motorina ,
curata admisia si egr ca sa stai linistit .
mai sunt multe de spus insa daca urmaresti discutiile despre corsa 1.3 si in general despre corsa ai sa iti dai seama la ce trebuie sa te astepti si binenteles ce trebuie sa faci ca sa preintampini problemele.
la turbo s-ar putea sa nu fie stranse bine colierele si din cauza asta sa murdar in zona dar in nici un caz nu sa pice ulei ,
pentru filtru verifica mai exact pe unde scapa motorina , te sfatuesc sa mergi in dezmembrari si sa cumperi furtunele si daca este cazul si carcasa de la filtru de motorina ,
curata admisia si egr ca sa stai linistit .
mai sunt multe de spus insa daca urmaresti discutiile despre corsa 1.3 si in general despre corsa ai sa iti dai seama la ce trebuie sa te astepti si binenteles ce trebuie sa faci ca sa preintampini problemele.
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
gennaro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Am rezolvat cu alternatorul,era fulia,m-a costat toata treaba 100 euro.Cat despre pierderea de ulei mi-a spus mecanicul ca motorina care picura de la furtunul ce intra in filtrul de motorina,se prelinge in jos pe motor si alte componente,si ajunge murdara si pare ulei,dar eu vad ca seamana prea bine cu ulei si parerea mea e ca e ulei.Am convenit cu mecanicul sa rezolvam pierderea de motorina si sa vedem apoi,dar pana atunci macar se poate duce nevasta-mea la lucru cu ea.Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
@gennaro in filtrul de carcasa filtrului intra trei conducte , daca stau bine si ma gandesc , eu am desfacut conductele alea cred ca de vreo 30 ori pana acum si uneori am tras serios de ele , nu s-a intamplat sa apara vreo scurgere , inca ceva , carcasa filtrului este deasupra timoneriei si un pic peste cutiade viteze si nu cred ca ar fi ulei .
@Bluecorsa-PDG ma bucur ca suntem pe aceiasi unda .
@Bluecorsa-PDG ma bucur ca suntem pe aceiasi unda .
gennaro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Acum am luat-o de la mecanic.Pierde motorina pentru ca s-a rupat acea carcasa ce imbraca filtrul de motorina,coasta 130 euro noua,asa ca am sa o caut la dezmembrari.Cat despre pierderea de ulei,mecanicul a zis ca dupa ce a spalat-o a facut cam 30km cu ea si nu se vede nimic.Probabil dupa o distanta mai mare incepe sa piarda,nu stiu...A ramas ca atunci cand vad eu vreo pata de ulei sa ma duc la el sa vada pe unde pierde si ce e de facut.Sper sa nu fie nimic grav.
- bavarezu
- ***
- 524 mesaje
- din 22 Dec 2007
- Bucuresti
bavarezu
- Mesaje scrise: 524
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2007
- Mesaj Privat
- kalu
- **
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
bavarezu a scris:foarte suspect , cum sa se rupa carcasa , trebuie fi fost o interventie brutala ca sa rupi carcasa sau un mester care nu a avut scule si nu a putut desface piulita de la carcasa filtrului .
are dreptate colegul bavarezu carcasa se fisureaza sau sparge doar daca are loc o interventie inadecvata a unui "mioritic"....mare atentie data viitoare
gennaro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
gennaro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Dupa un drum de 50-60 km,m-am uitat sub masina si am vazut iar putin ulei scurs.Am dat fuga la mecanic,s-a uitat,si a zis ca se vede ca uleiul vine dupa conducta(furtunul) de la turbo.Dupa parerea lui pot fi mai multe cauze:e furtunul crapat sau rupt,pierde pe la coliere sau,varianta cea mai costisitoare,turbo nu mai e capabil sa aspire uleiul si se pierde din turbo(din ce am inteles eu).Acum poate stiti voi ce poate fi si cam ce pret ar avea acel furtun,sau daca pierde turbo,ar trebui schimbat?Multumesc.
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic nu e normal ca pe furtunul de la turbo sa fie asa mult ulei incat la o neetanseizare sa curga sub masina ar fi normal sa se vada o pata de ulei acolo dar nu sa curga. Nivelul de ulei din baie scade mult? Cu alte cuvinte papa ulei? Care furtun e murdar? Cel in forma de u rasturnat si gros situat intre motor si radiator(ca si asezare)? Incearca sa-l demontezi si sa vezi care e situatia acolo... apoi sa-l strangi bine si eventual sa schimbi colierele. E o pozitie cam incomoda dar se poate desface! Succes!
gennaro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Uleiul nu se vede scazut pe joja,deci nu papa ulei si am facut deja 8mii km de cand am schimbat uleiul.Nu stiu exact pe care furtun se vede ulei,si nu ma bag sa-l desfac eu pentru ca nu ma pricep deloc,am programare la mecanic pentru luni sa desfaca si sa vada exact.Eu vroiam sa stiu doar daca e posibil sa trebuiasca sa schimb turbo,eu n-as crede pentru ca nu scoate fum si masina trage destul de bine.O sa vad luni ce va fi dar vroiam si cateva pareri,sa stiu la ce sa ma astept.Multumesc.
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
gennaro
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Si eu sper sa nu fie nimic grav.M-am uitat mai atent si am vazut ce furtun e murdar de ulei,e primul furtun care pleaca din turbo(cred),e dintr-un plastic mai tare(vreau sa spun ca nu e din cauciu),e cam in spatele motorului cum te uiti din fata masinii si vad ca e o pozitie cam dificila sa-l desfac eu,asa ca ar fi mai bine sa las tot un mecanic.Am bagat mana pe sub el si am vazut ca e murdar inspre partea de prindere cu piesa metalica(turbina cred ca e).
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat