adrian30
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua dragi prieteni ai acestui forum!
Am si eu Opel Astra G din 2000,si am depistat o gramada de probleme la el...Nu stiu cu ce sa incep...am fost la un mecanic priceput din botosani,care are leac pentru orice masina,e in top baiatul,il cheama CATALIN,poate il cunoste si altcineva..si am pus masina pe tester....a dat ceva erori,mi-a zis sa ma intorc dupa o zi,sa vedem daca se repeta erorile!Cand m-am intor a2a zi,totul bine si frumos nimic defect...dar mie masina imi trepideaza(zmunceste)in treapta a 2a si bujiile erau afumate.Am scos fisa de la sonda landa si am ciculat cu ea o zi..si bujiile au inceput sa se usuce.Am verificat uleiul..si cand m-am uitat pe joja nici o liniuta! am dat capacul pe chiuloasa de la ulei pe unde se alimnenteaza,si ueiul e sub forma de spuma de culoare crem! ce e de facut?
VA ROG FRUMOS...CINE POATE SA MA AJUTE! credeti-ma am inceput sa disper...ma pregatesc de un nou schimb de ulei,mecanicul mi-a zis k e o reactie intre uleiuri,am folosit castrol magnatec10-40,si acum vreau sa pun mobil 1 si sa schimb si filtrul de ulei si benzina! e posibil sa fie de la segmenti?sau garnitura de chiuloasa?
ASTEPT UN RASPUNS DE LA ORICINE A INTAMPINAT PROBLEMA CU ULEIUL !
MULTUMESC DIN SUFLET!
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
Nu mai folositi scrisul cu litere de tipar pe forum,acest lucru inseamna in limbajul forumului ca tipati la noi.
edit by StefanTolos
Am si eu Opel Astra G din 2000,si am depistat o gramada de probleme la el...Nu stiu cu ce sa incep...am fost la un mecanic priceput din botosani,care are leac pentru orice masina,e in top baiatul,il cheama CATALIN,poate il cunoste si altcineva..si am pus masina pe tester....a dat ceva erori,mi-a zis sa ma intorc dupa o zi,sa vedem daca se repeta erorile!Cand m-am intor a2a zi,totul bine si frumos nimic defect...dar mie masina imi trepideaza(zmunceste)in treapta a 2a si bujiile erau afumate.Am scos fisa de la sonda landa si am ciculat cu ea o zi..si bujiile au inceput sa se usuce.Am verificat uleiul..si cand m-am uitat pe joja nici o liniuta! am dat capacul pe chiuloasa de la ulei pe unde se alimnenteaza,si ueiul e sub forma de spuma de culoare crem! ce e de facut?
VA ROG FRUMOS...CINE POATE SA MA AJUTE! credeti-ma am inceput sa disper...ma pregatesc de un nou schimb de ulei,mecanicul mi-a zis k e o reactie intre uleiuri,am folosit castrol magnatec10-40,si acum vreau sa pun mobil 1 si sa schimb si filtrul de ulei si benzina! e posibil sa fie de la segmenti?sau garnitura de chiuloasa?
ASTEPT UN RASPUNS DE LA ORICINE A INTAMPINAT PROBLEMA CU ULEIUL !
MULTUMESC DIN SUFLET!
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
Nu mai folositi scrisul cu litere de tipar pe forum,acest lucru inseamna in limbajul forumului ca tipati la noi.
edit by StefanTolos
- Sileticu
- **
- 371 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Astra 1996 x17DTL
- Buzau
Sileticu
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 1996 x17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
1.Verifica nivelul de antigel din vas; daca este scazut, inseamna ca ai ciupita garnitura de chiulasa si antigelul se duce in motor, de acolo si spuma aia. In cazul asta ar trebui sa inlocuiesti uleiul cu un altul mai ieftin, circuli 200-300km, dupa care pui ulei bun , inclusiv filtru de ulei.Dupa un parcurs de cateva sute de km verifica daca mai a spumat.
2.Este foarte posibil ca spuma aceea sa apara datorita drumurilor scurte facute cu masina -asta daca circuli prin oras-; datorita diferentelor de temperatura dintre aerul de afara (capota motor neizolata) si vaporii de ulei din carter apare spuma aia.
2.Este foarte posibil ca spuma aceea sa apara datorita drumurilor scurte facute cu masina -asta daca circuli prin oras-; datorita diferentelor de temperatura dintre aerul de afara (capota motor neizolata) si vaporii de ulei din carter apare spuma aia.
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Vinde masina! astra g nu`s masini de tinut.Sa ma fereasca Dumnezeu in viata asta de asa masini1!Am una diesel si daca o dau,fac juramant la biserica ,ca nu mai cumpar masina diesel cat am sa traiesc.Daca incepe opelu sa te frece cu motoru,api leac nu mai are.O sa ajungi la vorba mea. ) is patit..de la primu la ultimu surub.
- Cristy_13
- ***
- 764 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Astra 2002 z16se
- Buzau
Cristy_13
- Mesaje scrise: 764
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
adrian30
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2010
- Mesaj Privat
am complectat uleiul cu unul mai ieftin..si astept sa merg la mecanic...
vreau sa imi schimb sonda lambda...k am un consum destul de mare...dessi nu mi-o da defecta pe tester,am verificat-o vara trecuta....si mi-a zis k functioneaza,dar nu in parametri normali! si ma gandesc sa o schimb cu una noua...problema e ca nu prea stiu ce marca...eu optez pentru o sonda marca pierburg,si sper sa pun capat necazurilor mele...k sa nu mai zic ca atunci cand o turez in 4.500 turatii/min motorul se ineaca si se opreste,nu zic k merg cu turatia asta,dar vreau sa stiu k am masina buna si nu ma lasa intr-o depasire in panta ,sau la un drum lung ...dragii mei prieteni mai dati-mi si voi cateva sfaturi,vara trecuta am schimbat si egr nou tot marca pierburg si merge bn...
astept un rsapuns..sau mai multe de la voi
cu stima adrian
vreau sa imi schimb sonda lambda...k am un consum destul de mare...dessi nu mi-o da defecta pe tester,am verificat-o vara trecuta....si mi-a zis k functioneaza,dar nu in parametri normali! si ma gandesc sa o schimb cu una noua...problema e ca nu prea stiu ce marca...eu optez pentru o sonda marca pierburg,si sper sa pun capat necazurilor mele...k sa nu mai zic ca atunci cand o turez in 4.500 turatii/min motorul se ineaca si se opreste,nu zic k merg cu turatia asta,dar vreau sa stiu k am masina buna si nu ma lasa intr-o depasire in panta ,sau la un drum lung ...dragii mei prieteni mai dati-mi si voi cateva sfaturi,vara trecuta am schimbat si egr nou tot marca pierburg si merge bn...
astept un rsapuns..sau mai multe de la voi
cu stima adrian
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
danielddd a scris:Vinde masina! astra g nu`s masini de tinut.Sa ma fereasca Dumnezeu in viata asta de asa masini1!Am una diesel si daca o dau,fac juramant la biserica ,ca nu mai cumpar masina diesel cat am sa traiesc.Daca incepe opelu sa te frece cu motoru,api leac nu mai are.O sa ajungi la vorba mea. ) is patit..de la primu la ultimu surub.
Cate masini ai avut in viata ta? In afara de dacia dinaintea opelului pe care zici ca il ai acum? Cand ai luat masina asta de ce ai luat-o? Sunt sigur ca era mai bine daca taceai si nu generalizai in felul asta. Te asigur ca exista o marca mult mai dificila decat opel. De fapt, toate marcile auto sunt dificile/nefiabile, daca pica pe mana cui nu trebuie.(multumim de asemenea ca ne-ai zis din timp ca masina ta e varza. Stim acum sa ne ferim daca apare pe aici. Oarecum esti baiat de treaba)
Si acum sa fim si on topic. Adrian, dupa ce pui uleiul nou, vezi daca scade dupa un drum mai lung. Minim 100km. Nu pune peste maxim ulei! De asemenea sa pui masina pe un loc drept, si sa marchezi cu markerul pe vas nivelul antigelului. Daca observi modificari, o sa iti dai seama repede de ce trebuie facut.