Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • pytt
  • OP
  • 8 mesaje
  • din 15 Aug 2009
  • Astra 2006 Z1.3DTH
  • Giurgiu
  • pytt

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2006 Z1.3DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Cateodata porneste bine dar de multe ori nu. Daca nu porneste nici la a doua incercare pe urma porneste in doua pistoane si la mai multe incercari reusesc, problema apare de la +7_10 grade in jos.
La cald porneste bine dar galopeaza relantiul, oscileaza cu aproximativ 200 rotatii. Daca o turez undeva la 2500-3000 rotatii pe urma merge bine. O singura data a pornit bine dar nu se tura, erau -16 grade.
S-a aprins o data si martorul Check dar s-a stins dupa 5km, coduri eroare 1614 si 0400.
Bujiile le-am verificat sunt bune. Am pus un bec pe ele si sta aprins si dupa pornire intre 0,30-2 minute.
Va multumesc !
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Verifica injectoarele,poate este unul defect.Am patit si eu,am avut doua defecte!
  • victorstepan

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2011

  • Mesaj Privat
pytt a scris:Cateodata porneste bine dar de multe ori nu. Daca nu porneste nici la a doua incercare pe urma porneste in doua pistoane si la mai multe incercari reusesc, problema apare de la +7_10 grade in jos.
La cald porneste bine dar galopeaza relantiul, oscileaza cu aproximativ 200 rotatii. Daca o turez undeva la 2500-3000 rotatii pe urma merge bine. O singura data a pornit bine dar nu se tura, erau -16 grade.
S-a aprins o data si martorul Check dar s-a stins dupa 5km, coduri eroare 1614 si 0400.
Bujiile le-am verificat sunt bune. Am pus un bec pe ele si sta aprins si dupa pornire intre 0,30-2 minute.
Va multumesc !
Cam asa am patit si eu.Imi pornea f. greu la temp. scazute.Dupa 3,4,..etc incercari pornea parca in 3 pistoane, dar greu.La temp. de+7-10 grade imi pornea din prima(nu chiar la sfert de cheie).A m facut teste si mi-a dat rezultate tot aiurea de care chiar m-am speriat la inceput:ba distributia numai era la punct,ba CIM-ul ar fi defect.Avand un prieten mecanic particular f.bun si care isi da interesul in ce face am luat masina la puricat.De la pompa din rezervor pana la injectoare(inclusiv senzori, rampa de alimentare,verificat debitul de motorina).Si pana la urma a fost de vina bateria.Acum porneste f bine cu una noua.
  • victorstepan

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2011

  • Mesaj Privat
pytt a scris:Cateodata porneste bine dar de multe ori nu. Daca nu porneste nici la a doua incercare pe urma porneste in doua pistoane si la mai multe incercari reusesc, problema apare de la +7_10 grade in jos.
La cald porneste bine dar galopeaza relantiul, oscileaza cu aproximativ 200 rotatii. Daca o turez undeva la 2500-3000 rotatii pe urma merge bine. O singura data a pornit bine dar nu se tura, erau -16 grade.
S-a aprins o data si martorul Check dar s-a stins dupa 5km, coduri eroare 1614 si 0400.
Bujiile le-am verificat sunt bune. Am pus un bec pe ele si sta aprins si dupa pornire intre 0,30-2 minute.
Va multumesc !
E bine sa cureti si EGR-ul pt. ca sigur e plin de depunere.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@pytt,ce ai mai facut cu pornirea,ai descoperit problema?
  • pytt
  • OP
  • 8 mesaje
  • din 15 Aug 2009
  • Astra 2006 Z1.3DTH
  • Giurgiu
  • pytt

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2006 Z1.3DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nu tot asa este.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ai cod de eroare de EGR si de transponder cheie. Nu-ti recunoaste cheia si poate de aia nu o ia din prima. Incearca cu cheia de rezerva.

Ai putea curata si EGR-ul.
  • deleted-55350

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2010

  • Mesaj Privat
pytt a scris:Cateodata porneste bine dar de multe ori nu. Daca nu porneste nici la a doua incercare pe urma porneste in doua pistoane si la mai multe incercari reusesc, problema apare de la +7_10 grade in jos.
La cald porneste bine dar galopeaza relantiul, oscileaza cu aproximativ 200 rotatii. Daca o turez undeva la 2500-3000 rotatii pe urma merge bine. O singura data a pornit bine dar nu se tura, erau -16 grade.
S-a aprins o data si martorul Check dar s-a stins dupa 5km, coduri eroare 1614 si 0400.
Bujiile le-am verificat sunt bune. Am pus un bec pe ele si sta aprins si dupa pornire intre 0,30-2 minute.
Va multumesc !

salutare...aceleasi probleme le am si eu cu un astra H Z13DTH din 2006....cand vrea porneste usor alteori din 2-3 incercari...am fost la service si nu am eroare la tester iar mecanicul a spus ca parerea lui e ca trebuie sa schimb volanta...nu stiu cum a ajuns la aceasta concluzie....ideea e ca uneori imi porneste si mie in 2-3 pistoane...opresc si cand dau din nou porneste bine....mentionez faptul ca am curatat EGR si tot degeaba...nu se simte nimic...o sa mai fac investigatii dar sper sa ma puteti ajuta si voi cumva...multumesc
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@movadis11,nu vad ce ar putea impedica pornirea motorului volanta,mai ales daca zici ca porneste si galopeaza.Eu zic sa verifici alimentarea si furtunasele de la vacum,poti sa faci si un test la injectoare,posibil sa ai unul sau chiar doua injectoare defecte!Succes!
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Verifica tipul de electromotor care-l ai pe masina. Daca e de 1.1 kw schimba-l cu unul de 1.8 kw. Vezi ca s-a mai discutat pe forum despre aceasta problema. Cel mai simplu de duci la reprezentanta Opel din orasul tau sii ii pui sa verifice daca exista recall pe electromotor.
  • deleted-55350

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2010

  • Mesaj Privat
multumesc mult de sfaturi...o sa incerc aceste variante...bani de volanta n-am Razz
  • deleted-60758

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
tonytm,esti foarte dibaci Razz
p0400 este generat de blocarea supapei de recirculare,dar p1614 este generat de baterie slaba.

exista un update de program care corecteaza bug-ul de immo in cazul in care masina e corsa c
pornirea greoaie si mersul prost al motorului imediat dupa pornire se datoreaza injectoarelor(injectoarele nu mai dau injectie corecta) ,posibil si uzura avansata la distributie. la astra h dtc p1614 este foarte des intanlit(rezolvarea e update de soft sau inlocuirea CIM,in cazul in care nu permite update). p1614 nu poate fi intermitent!BAFTA!
  • Ire Adrian

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2007

  • Mesaj Privat
probabil e electromotorul care s-a schimbat la masinile din 2005-2006 din vina producatorului care le-a pus de 1,1 kW , cu cel de 1,8 kw porneste la prima cheie !
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
E bine sa vezi si cum au zis altii cu electromotorul si sa te duci pana la reprezentanta sa se uite in baza de date. Aparent cel de 1.1kwW invarte prea greu, exact la limita pornirii si de multe ori nu reuseste sa porneasca motorul. Cel de 1.8kW porneste perfect. Problema e in general doar la astre din 2005-2006, iar in 2010 au fost rechemate toate masinile pentru schimbarea electromotorului da, dar din ce am inteles in alt topic, sa terminat cu chemarea, si de acum il schimbi pe banii tai (parca era vreo 1100lei la reprezentanta).

pytt, eu zic sa arunci si un ochi pe aici e o discutie despre acest motor din forumul corsa. si are multe pagini. Sunt multi care s-au mai plans de asta.
  • Ire Adrian

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Problema e ca multi ,,meseriasi'' de la reprezentantele Opel sunt putin retardati si habar nu au sa puna un diagnostic corect. Eu cand am avut problema asta cu pornirea am fost de vreo 4 ori la reprezentanta , mi-au spus tot felul de povesti , ba ca nu imi merge o bujie , ba ca e infundat filtrul de aer , filtrul de motorina....etc . Evident ,le-am schimbat la ei , am platit piesele , manopera , degeaba , a doua zi masina tot nu pornea . Ca dupa aceea sa descopar eu pe net si din alte surse ca problema era electromotorul ! M-am dus la ei , le-am spus , stiati de problema asta la Astra H 1.3 Cdti ? Raspuns : Da , stiam , au fost schimbate cateva electromotoare ..... Va dati seama , ce sa mai zici , poi bine ca m-ati purtat de atatea ori cu bujiile si filtrele voastre ?!?! Ideea e sa mergi undeva cu masina unde chiar stiu despre ce e vorba si sa le explici cum sta treaba . E f simplu sa afli ce electormotor are masina ta , daca e cel de 1,1 KW sigur ala e problema !
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai de asta am zis la reprezentanta, caci aia ar trebui sa poata verifica si nu ar trebui sa coste nimic.
  • irutu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2010

  • Mesaj Privat
la 0400 am curatat egr,era doar blocat pe deschis, mizerie nu a fost, doar gripata tija,iar la injectoare am pornit motor cu furtune retur in paharute ,care inject da multa motorina fata de restu ,diferenta mare, cam dublu, acel injector e dus , la mine 1 era dus si nu mai pornea la cald , am pus reconditionat in germany ,si i ok am dat 400ron acum 1 an asa ca azi sunt mai ieftine. e recomandat sa cureti si admisia, acolo a fost belea mare, era plina cu calamina uleioasa.dupa acestea merge motoru super,si au disparut eroarile
  • deleted-55350

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Eu am rezolvat problema cu pornirea.... datorita voua am luat un electromotor de 1,8 kw si acum porneste la prima cheie la orice temperatura.Diferenta e mai mult decat evidenta...
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Felicitari,nou sau sh?cat te-a costat?ce scrie pe ce-l schimbat?
  • deleted-55350

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc!SH l-am luat si m-a costat 300 de lei e un VALEO cod 6202105.Cuculica zi-mi te rog daca ai rezolvat cu eroarea 010807 se pare ca imi da si mie batai de cap Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR