Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • comy_m

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor si un an nou cat mai prosper!

Am o mica problema cu Opel-ul meu, un Astra 1.7 cdti din 2005, cod Z17DTL, in sensul ca la pornire, cel mai frecvent dimineata se aude un scartait, fluierat, care creste in intensitate cand apas pedala de acceleratie si dispare cand atinge aproximativ 1600 turatii (cand urca in turatie).
Dupa ce se incalzeste putin motorul nu mai face, deci tind sa cred ca e de la umezeala de peste noapte
Pe de alta parte, in mers, la schimbarea vitezelor, in momentul cand eliberez ambreiajul si accelerez se aude din nou acest scartait, pentru cateva secunde apoi dispare.
Ce credeti ca ar putea fi se ce as putea schimba ca sa dispara.
Masina are 32000 km, nu a fost schimbata distributia deloc pana acum
Daca mai sunt necesare alte detalii va rog sa imi spuneti.

Multumesc
Skip ads

  • e_alin

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
cureaua de la accesorii iti patineaza! cam dubioasa treaba cu km cam putini la anul masini. o ai de noua?
  • comy_m

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns!
Masina nu o am eu de noua, o am de la unchiul meu, deci sursa este de incredere. Km sunt reali. Masina a stat aproximativ 2 ani in garaj nefolosita, date fiind problemele de sanatate ale proprietarului ei. Apoi am luat-o eu si am sesizat asta.
E oare scump de schimbat?
Multumesc.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pentru inceput inainte de a da banii pe curea sau role mergi si cumpara un spray pentru curele ..vreo 20 de lei cred ca te costa si cu motorul pornit dai cu spray pe curea. Vezi daca mai face. Metoda romaneasca e cu pudra de talc (la fel procedeul). Sau mergi la un service ca sigur au un asemenea spray si cu mai putini bani te convingi.
  • comy_m

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspunsuri. Incerc azi sa vedem
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 827
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Si la mine cam aceeasi problema, dar :
- cureaua e noua, schimbata anul trecut, cand a picat cea veche
- scartaitul a existat la inceput, am luat un spray si destul de des ii dau, dar, mai ales de cand a venit frigul, scartaie cam tot timpul
Ma streseaza de nu va dati seama, mai ales ca merge atat de frumos fara scartaitul ala ... o sa incerc sa iau si o alta curea, acum am un OptiBelt (ceva de genul asta) si vreau sa ii iau un Contitech, vedem ...
  • comy_m

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
eu azi am dus-o in service si la mine nu cureaua a fost de vina neaparat cat bratul acela intinzator care a ramas blocat si cureaua patina. Concluzia este ca trebuie schimbat atat bratul cat si cureaua si costa foarte mult. Pe mine ma ajunge 850 lei cu piese originale GM si garantie 2 ani de zile la service autorizat.
In contrapartida la un service ar costa 500-550 lei depinde de service si dau garantie doar pt montaj, piesa avand garantie de la furnizor.
Toate cele bune!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR