- Lao
- OP
- 612 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 612
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salutare si La multi ani tuturor!
Am 2 nelamuriri cu privire la electromotorul si alternatorul de Vectra C Z19DTH. Poate reuseste cineva sa-mi elucideze nelamuririle cu privire la urmatoarele:
1. Exista posibilitatea montarii unui electromotor destinat motorului Z19DTH cu cutie manuala, pe o masina cu cutie automata? Intreb pentru ca au coduri diferite, 55352882 pt manuala si 55353857 pt automata. Stau si ma intreb cam ce ar putea sa fie diferit.
2. Pot monta un alternator de 140 de amperi in locul celui original, de 120 de amperi? Daca da, exista vreo modificare de facut? Intreb pentru ca din cate stiu, cel de 140 mai are un cablu in plus. Al meu arata asa:
Multumesc anticipat.
Am 2 nelamuriri cu privire la electromotorul si alternatorul de Vectra C Z19DTH. Poate reuseste cineva sa-mi elucideze nelamuririle cu privire la urmatoarele:
1. Exista posibilitatea montarii unui electromotor destinat motorului Z19DTH cu cutie manuala, pe o masina cu cutie automata? Intreb pentru ca au coduri diferite, 55352882 pt manuala si 55353857 pt automata. Stau si ma intreb cam ce ar putea sa fie diferit.
2. Pot monta un alternator de 140 de amperi in locul celui original, de 120 de amperi? Daca da, exista vreo modificare de facut? Intreb pentru ca din cate stiu, cel de 140 mai are un cablu in plus. Al meu arata asa:
Multumesc anticipat.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Lao
- OP
- 612 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 612
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
As fi vrut sa montez un alternator de 140A in locul celui de 120A. Electromotorul a fost verificat si nu are nimic. Credeam ca are vreun scurt, ca "dã la masã", dar nu are nimic.
Acum, nelamurire: cum aș putea rezolva montarea unui alternator de 140, știind cã ãsta are un fir in plus fațã de cel de 120?
Acum, nelamurire: cum aș putea rezolva montarea unui alternator de 140, știind cã ãsta are un fir in plus fațã de cel de 120?
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Lao
- OP
- 612 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 612
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Eu sunt plecat din tara, s-a ocupat altcineva de reparatie si acum s-a ivit o alta nelamurire: alternatorul de pe mașinã avea 120A și 2 borne. Cel montat acum, cicã ar fi tot de 120, dar are 3 borne. Mi-e teamã sã nu fie de 105A, așa cã întrebarea mea este: existã de 105 cu 3 borne? Sã stau și eu liniștit pânã mã întorc în țarã.
Atasez si cateva poze cu alternatorul nou montat, poate-si da cineva seama de câți amperi este:
Atasez si cateva poze cu alternatorul nou montat, poate-si da cineva seama de câți amperi este: