- Cassino
- OP
- 129 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
Cassino
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut. Ieri mi-a aparut masinuta si cheita cand am plecat de la semafor, motorul nu se mai tureaza decat pana la 3000 pe liber si pana la 2000 in sarcina (probabil regim de avarie), nu mai are purere si scoate la fum(!), fum de parca a luat foc! Fum alb. M-am speriat si m-am gandit la turbina, la injectoare, la filtru de particule, la EGR etc. Am pus testerul si mi-a gasit P0135 sau P0435, nu mai stiu, "high voltage sensor 1 bank 1 - 4.9". Pornita arata ceva de 194 grade. Aveti idee cam pe unde e acest senzor, daca se curata, sau se repara? Pt ca la magazin e in jur de 1100 ron! Am dat telefon pe la diversi mecanici, cu diverse pareri: probeaza de pe alta masina identica, injectoarele, suna-ma peste 3 zile etc. Pana sa pun testerul am incercat sa intreb daca a mai patit cineva asa ceva, vorbesc de manifestari si unul dintre moderatori m-a urecheat spunindu-mi ca nu stiu sa caut. Dar n-am gasit mare lucru. Astept. Masina din semnatura 2005.
- CapellaCt
- ****
- 1,592 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,592
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
@Cassino nu te-a urecheat nimeni,sunt doar surprins de cum abordezi problema.Nu se procedeaza asa,nu deschide fiecare un topic pentru fiecare defectiune.Cauti dupa anumite cuvinte cheie(in cazul tau ²fum alb²...²masinuta cu cheita²....²eroare p0135²....²eroarep0435²),citesti discutiile gasite si unde gasesti o problema asemanatoare cu a ta,postezi acolo....in continuare.
- Cassino
- OP
- 129 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
Cassino
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut. Dupa ce am schimbat senzorul (sensor 1 bank 1), cel dinainte de catalizator (900 Ron), am incercat sa o pornesc. A pornit destul de greu si aud un fasait la motor. Fum alb pe evacuare de ziceai ca a luat foc. Desfac busonul de la ulei si mai mai sa mi-l arunce in cap. Presiune. Sun in dreapta, sun in stinga, ba injectoarele, ba piston crapat, am imbulinat-o! Mecanicul la care ma duc era plecat din tara, asa ca am gasit altul. Cum a vazut masina, a scos busonul de la ulei si a pornit-o. Verdictul: axul la turbina rupt. N-aveam ce face cu cateva sute bune de euro in buzunar! 500 euro reparatul turbinei, alte filtre, schimb ulei, manopera 500 Ron. Mai trebuia sa schimb si intercoolerul. Bag... ceva in el, nu mai am bani, il spal cu benzina si gata. Astept sa se repare turbina sa vedem daca mai apare ceva. Totusi n-am gasit cauza acestor intamplari.