adrian.gr
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2000 1,7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
Salut
Am un opel astra 1,7 cu motor isuzu care la inceput a dat cu antigel pe la oringurile de la caloriferul de caldura, dupa ce sau inlocuit oringurile si sa rezolvat problema antigelului a bagat antigel in baie.
In vara cand ma intorceam de la mare si ma aflam pe centura bucurestiului a dat afara un furtun de la radiator si am pierdut tot antigelul. Eu am pus vina pe un colier si l-am schimbat, dupa care am observat ca se formeaza presiune pe instalatia de racire,chestie care ma face sa cred ca se afla la baza tuturor neplacerilor create!
Ce ceredeti e normal sa se formeze presiune pe instalatia de racire? daca nu care credeti ca este cauza?
Va multumesc anticipat!
Am un opel astra 1,7 cu motor isuzu care la inceput a dat cu antigel pe la oringurile de la caloriferul de caldura, dupa ce sau inlocuit oringurile si sa rezolvat problema antigelului a bagat antigel in baie.
In vara cand ma intorceam de la mare si ma aflam pe centura bucurestiului a dat afara un furtun de la radiator si am pierdut tot antigelul. Eu am pus vina pe un colier si l-am schimbat, dupa care am observat ca se formeaza presiune pe instalatia de racire,chestie care ma face sa cred ca se afla la baza tuturor neplacerilor create!
Ce ceredeti e normal sa se formeze presiune pe instalatia de racire? daca nu care credeti ca este cauza?
Va multumesc anticipat!
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Din moment ce colegul a spus ca a "scapat-o" fara apa iar dupa a inceput sa faca presiune pe instalatie nu are cum sa fie de la tecile injectoarelor Cand tecile sunt fisurate iti intra apa in ulei dar nu face presiune pe instalatie..
Ca si cauze pentru ulei in apa + presiune pe instalatie ar fi garnitura de chiulasa ciupita in principal, dar depinde... Pot fi 2 defecte independente.
Adica:
1. Teci injectoare + termoflot pentru apa in ulei.
2. Garnitura de chiulasa , termostat blocat, pompa apa cu paleti rupti pentru presiune pe instalatie.
Daca s-a mers cu apa de la robinet, pregateste-te pentru o investitie substantiala. Adica teci injectoare, + garnitura chiulasa. + oringuri injectoare+ oringuri teci.Tecile sunt cam 100 RON bucata + oringul 10 RON pe bucata etc etc.garnitura chiulasa.... manopera.
Ca si cauze pentru ulei in apa + presiune pe instalatie ar fi garnitura de chiulasa ciupita in principal, dar depinde... Pot fi 2 defecte independente.
Adica:
1. Teci injectoare + termoflot pentru apa in ulei.
2. Garnitura de chiulasa , termostat blocat, pompa apa cu paleti rupti pentru presiune pe instalatie.
Daca s-a mers cu apa de la robinet, pregateste-te pentru o investitie substantiala. Adica teci injectoare, + garnitura chiulasa. + oringuri injectoare+ oringuri teci.Tecile sunt cam 100 RON bucata + oringul 10 RON pe bucata etc etc.garnitura chiulasa.... manopera.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
adrian.gr
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2000 1,7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
adrian.gr
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2000 1,7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
adrian.gr
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2000 1,7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
- radutzzu18
- **
- 203 mesaje
- din 22 Oct 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
radutzzu18
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2012
- Mesaj Privat
adrian.gr
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2000 1,7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
Salut
Da am schimbat doar oringurile de la tecile de injectoare si sa rezolvat problema momenten.
Tecile nu sunt intro stare excelenta dar ajutate cu un pic de silicon pentru siguranta.
Nu sunt eu un expert in metale dar tecile nu mi sau parut ca ar fi din aluminiu, sau si daca sunt acel aluminiu este tratat cu ceva otl pentru ca sunt destul de grele pentru a fi numai aluminiu si nu sau ovalizat deloc.
Da am schimbat doar oringurile de la tecile de injectoare si sa rezolvat problema momenten.
Tecile nu sunt intro stare excelenta dar ajutate cu un pic de silicon pentru siguranta.
Nu sunt eu un expert in metale dar tecile nu mi sau parut ca ar fi din aluminiu, sau si daca sunt acel aluminiu este tratat cu ceva otl pentru ca sunt destul de grele pentru a fi numai aluminiu si nu sau ovalizat deloc.
- radutzzu18
- **
- 203 mesaje
- din 22 Oct 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
radutzzu18
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2012
- Mesaj Privat
adrian.gr
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2000 1,7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat