mironbad
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
Salutare fratilor!
Va deranjez si eu cu o problema la care sper sa gasesc rezolvare prin intermediul vostru. Am probleme cu pornirea motorului in urmatoarele conditii: 1 dupa ce ploua si se racoreste putin afara (21 de grade celsius) ; si 2 dupa o perioada mai indelungata de nefolosire a masinii 2-3 zile. Masina porneste dar dupa ce dau 4-5 secunde la automat adica porneste greu. Mentionez ca am o bujie incandescenta arsa si martorul "masina cu cheitza" imi sta aprins 5-10 minute pana se incalzeste putin motorul. Oare aceasta bujie sa influenteze atat de mult pornirea masinii chiar si vara?
Va multumesc , astept ajutorul vostru.
Va deranjez si eu cu o problema la care sper sa gasesc rezolvare prin intermediul vostru. Am probleme cu pornirea motorului in urmatoarele conditii: 1 dupa ce ploua si se racoreste putin afara (21 de grade celsius) ; si 2 dupa o perioada mai indelungata de nefolosire a masinii 2-3 zile. Masina porneste dar dupa ce dau 4-5 secunde la automat adica porneste greu. Mentionez ca am o bujie incandescenta arsa si martorul "masina cu cheitza" imi sta aprins 5-10 minute pana se incalzeste putin motorul. Oare aceasta bujie sa influenteze atat de mult pornirea masinii chiar si vara?
Va multumesc , astept ajutorul vostru.
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
mironbad
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
- turbojack
- **
- 124 mesaje
- din 15 Jul 2006
- Cluj
turbojack
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2006
- Mesaj Privat
dgxshpe a scris:Da Bujia este....
Oricum se poate sa fie si de la admisie(pompa de benzina).
Oricum se poate sa fie si de la admisie(pompa de benzina).
Avind bujie incandescenta combustibilul este motorina nu benzina.
@mironbad,ajunge daca schimbi de proba doar bujia defecta si vezi cum se comporta dupa aceea la pornire.
Chiar daca este cald afara si motorul este rece ,este nevoie totusi de bujie pe fiecare cilindru.
Daca pornirea este optimizata ,cind ai timp ( adica $$$ ) schimba si celelalte bujii,deoarece bujia noua are o alta temperatura de incalzire decit ce,lelate vechi,fapt ce-l vei resimti dupa racirea timpului.
Daca nu se amelioreaza pornirea dupa schimbarea bujiei (ceea ce nu cred ),trebuie verificata tubulatura de alimentare cu motorina deoarece e posibil sa intre aer pe instalatie .
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
mironbad
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
berei
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2013
- Mesaj Privat
salutare. am o prolema si eu . azi dimineata ma duc la cumparaturi cand ies dupa 20 min surpriza bag cheia si nimic ca si cand era gata electromotorul tic-tac si palpaia si masinuta cu cheie. Plec nervos pe jos acasa ma duc la un vecin sa vina sa ma traga pana acasa. Surpriza cand ajungem la masina bag cheia in contact pleca la sfert de cheie si nu mai palpaia masinuta cu cheie . ma uit sa vad ce coduri de eroare am . pe langa codurile care le stiam adica ecn050074 si ecn 038008 au mai aparut si ecn 112501 ecn 161600 ecn161450.ce ar putea fi? pana acuma am mai avut probleme si cu pornirea dimineata can ii frig. pornea si dupa 3-4 sec murea motorul si nu mai pornea decat la 4-5 chei dar greu.Am inteles ca se dezamorseaza.Am schimbat filtru de motorina si am pus si supapa de sens si tot asa face. daca o las cu botul in jos porneste ok. Acuma nu stiu daca toate aceste probleme au legatura cu ce am patit aziasina ii opel astra h 2005 z17dth 101 cp. multumesc
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
161000 si 161450 sunt codurile din cazua carora clipeste masinuta cu cheia si nu o poti porni. Practic CIM-ul nu recunoaste cheia. Se rezolva printr-o resoftare a CIM-ului. 038808 o bujie incandescenta sau mai multe arse si 112501clapeta de acceleratie(demonteaza modulul de sigurante de langa baterie UEC si da cu spray de contacte mufele ce intra in el. Cel cu 050074 este o problema fara de sfarsit pentru aceasta motorizare. Nu cred ca este cineva pe forum care sa-i fi dat de cap.
berei
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2013
- Mesaj Privat