- GabiB77
- OP
- 2,346 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,346
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
2. Vacumurile astea se pot curata? Daca DA, cum si cu ce?
3. Intreb toate astea pentru ca am o problema cu turbina, de vreo 3 zile nu prea trage cum trebuie, nu o mai simt de la 2000 de ture in sus... si culmea... nu am nici un cod de eroare pe Tech2
4. Daca o fi turbina de vina, pot achizitiona una mai performanta? (intreb pentru ca am in plan un chiptuning si cred ca are si turbina legatura cu cei 125 CP si 280 Nm care vor fi pe masina dupa chiptuning)
Ultima modificare făcută de GabiB77 la Lun 24 Jul, 2006 11:30 pm, modificat de 2 ori în total
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,346 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,346
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Nu e debitmetrul... l-am verificat... e bun... Oricum daca era asta de vina imi da dea eroare pe Tech2 - P0100 sau P0110
Am verificat tot ce inseamna furtune, nu e nici unul fisurat... Daca suflu pe furtunasul dintre vacumul de sub debitmetru si turbina, actioneaza clapeta, deci nu e gripata... chiar nu stiu ce-ar putea sa aibe...
Ma gandesc ca daca era vreun vacum stricat imi dadea eroare pe Tech2, cu de altfel mi-a dat cand am lasat intetionat un furtunas liber...
- denilson2160
- **
- 155 mesaje
- din 07 Jan 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Constanta
denilson2160
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2005
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,346 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,346
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Eu banuiesc ca ar fi ceva de la un vacum dar nu stiu nde as putea sa le verific...
Cat o costa un vacum? Unde le-as putea verifica? Unde as putea verifica turbina (vrea datele cuiva care face treaba buna)? Se poate curata acel vacum?
Am scos furtunul de la vacumul de sub debitmetru, ala care vine in turbina... am suflat si am tras aer din furtun si astfel se actiona o tija la turbina... Tija aia se vede ca actioneaza si in mers? (va intreb pentru ca ulterior am accelerat si tija de la turbina nu s-a miscat deloc - de aici tind sa cred ca e de la vacum)
- denilson2160
- **
- 155 mesaje
- din 07 Jan 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Constanta
denilson2160
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2005
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,346 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,346
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Problema e ca acum vreo saptamana incepusem sa aud un suierat mai proieminent cand trecea peste 2000 de turatii... ala sa fi fost totusi un drum spre cimitir al turbine?
Vad ca nu se baga prea multa lume in seama... cred ca trebuia sa pun totusi discutia la capitolul Probleme tehnica
- emmanuel
- **
- 235 mesaje
- din 10 Feb 2005
- Bucuresti
emmanuel
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2005
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...40&highlight=
- GabiB77
- OP
- 2,346 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,346
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- emmanuel
- **
- 235 mesaje
- din 10 Feb 2005
- Bucuresti
emmanuel
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2005
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,346 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,346
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
idiceanu
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: timisoara cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2005
- Mesaj Privat
eram la reprezentanta si era cineva cu cu 1.7 dth pe astra cu probleme de putere. Reprezentanta a zis ca debitmetru.... lau schimbat de proba si nu de acolo venea...lipsa de putere...ci de la faptul ca "palnia"aia care e pe partea de sus a intercoolerului era sparta . Acuma sa va explic...palnia aia neagra de plastica care e in drepta in fata radiatorului deasupra intercoolerului si din care pleaca tubul spre restul...are un brat , o priza de prindere pe radiator .. de la vibratii de drum de acolo s-a crapat , astfel ca pe plasticul de la corpul ala se vedea ca o muchie...semana ca si cum era o bavura din turnarea plasticului... s-a curat cu lichid de frana si era evident ca pe acolo dadea pe afara ulei si presiune...
- GabiB77
- OP
- 2,346 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,346
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- cipo
- **
- 192 mesaje
- din 04 Nov 2005
- Vectra 2007 Z19DTH
- Bucuresti
cipo
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2005
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,346 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,346
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- ionutz2008
- **
- 209 mesaje
- din 13 Mai 2006
- Vectra OPC 2005 Z28NET
- Bucuresti
ionutz2008
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2006
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,346 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,346
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat