andreii
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bacau
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2010
- Mesaj Privat
am un opel tigra,motor 1.4, din 96, problema e ca nu porneste decat cu sprey de pornire,remarcand asta tocmai acum.Inainte de asta am schimbat bujiile,si bobina de inductie,iar pompa de benzina se arse.se ,cu mici modificari din partea"mecanicului",mi.a pus una de bmw,,baga benzina tot ce trebuie doar ca nu porneste fara ajutorul sprey-ului,nici nu stiu dak presiunea pompei de benzina e aceeiasi cu cea de tigra,imi uda bujiile,invarte electromotorul,da scaintei dar nimic din toate astea vad ca nu ma ajuta,nu inteleg de ce imi porneste doar la sprey ,iar dupa ce a pornit nu mai am probleme,nu am pus.o pe tester pana acum...si dak stiti ce termostat se mai potriveste la tigra de la alte opeluri,nu porneste ventilatorul si mia spus ca termostatul a ramas blocat,din cate stiu eu ventilatorul tot ar trebui sa porneasca si fara termostat,nu prea ma pricep si nici nu am mai trecut prin situatia asta, dak ati mai trecut prin asa ceva,va rog ,orice sfat e bine venit. va multumesk.
andreii
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bacau
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2010
- Mesaj Privat
- alinmuresan
- **
- 339 mesaje
- din 24 Nov 2008
- Valcea
alinmuresan
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2008
- Mesaj Privat
dupa ce porneste motorul merge normal? trage cum trebuie? relanti stabil?
daca iti uda bujiile e posibil sa dea prea multa benzina si sa nu porneasca. problemele au inceput imediat dupa ce ai schimbat pompa sau si inainte?
despre ventilator: pot fi mai multe motive pentru care nu merge
- ventilator ars
- releu defect
- termocupla de pe radiator defecta
- termostat blocat inchis, caz in care ti se incinge rau motorul si la drum lung
daca iti uda bujiile e posibil sa dea prea multa benzina si sa nu porneasca. problemele au inceput imediat dupa ce ai schimbat pompa sau si inainte?
despre ventilator: pot fi mai multe motive pentru care nu merge
- ventilator ars
- releu defect
- termocupla de pe radiator defecta
- termostat blocat inchis, caz in care ti se incinge rau motorul si la drum lung
remus1984
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Valcea
- Masina: Tigra 1995 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2010
- Mesaj Privat
- ovidiu86_h
- **
- 162 mesaje
- din 19 Mai 2010
- Vectra 1996 x16xel
- Hunedoara
ovidiu86_h
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
incearca sa pui o pompa de benzina de care trebuie pt tipul tau de motor (verifica filtrul de benzina sa nu fie aproape infundat cauza pt care ti sa ars vechea pompa)o pompa buna tre sa faca o presiune de aprox 3 bari in rampa .termostatul poate fi blocat pe inchis (poti verifica pune mana pe furtunul de antigel care face legatura intre motor si radiator pe la o temperarura de aprox 85-90 grade el tre sa deschida si atunci furtunul se va incalzi pe toata lungimea lui iar apoi si radiatorul;daca nu se incalzeste acel furtun si radiatorul si apa trece de 90 grade e posibil ca termostatul sa fie blocat pe inchis,daca e asa trebuie sa schimbi termostatul cat de repede, altfel iti poate fierbe motorul se arde garnitura de chiuloasa, ventilatorul nu stiu dc porneste dcaca termostatul este blocat pe inchis deoarece ventilatorul este comandat de niste sonde care sunt monatate pe radiator iar acela este tot rece. (mergi la un mecanic)) termostatul mai poate fi blocat si pe deschis caz in care antigelul nu se incalzi mai tare de aprox 50 grade oricat ai lasa masina sa mearga si vei avea un consum mare de carburant .numai bine!
andreii
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bacau
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2010
- Mesaj Privat
tin sa va multumesc pt raspunsuri,problema cu pornitul a aparut dupa ce mi-a schimbat mecanicul pompa de benzina,iar acum am verificat ventilatorul si este bun,am schimbat termocupla de pe radiator si porneste ventilatorul haotic,adica la prima liniuta de pe indicator el porneste,cred ca e pe la 80,ceea ce nu mi sa mai intamplat asa pana acum,porneste repede,iar cand se opreste dupa 5sec iar porneste si tot asa,iar termostatul e scos de tot,
2.ventilatorul de caldura sau treptele de viteza nu merg deloc,cinava mi-a spus ca e blocat ventilatorul,nu stiu cum arata nu lam vazut si nici nu stiu despre ce e vorba sper sa ma lamuriti voi.
3.si cea mai mare problema momentan e ca mi-am pierdut singura cheie ...ajutati-ma cu vrun sfat va rog ,cum sa procedez...
va multumesc.
2.ventilatorul de caldura sau treptele de viteza nu merg deloc,cinava mi-a spus ca e blocat ventilatorul,nu stiu cum arata nu lam vazut si nici nu stiu despre ce e vorba sper sa ma lamuriti voi.
3.si cea mai mare problema momentan e ca mi-am pierdut singura cheie ...ajutati-ma cu vrun sfat va rog ,cum sa procedez...
va multumesc.
andreii
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bacau
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2010
- Mesaj Privat
dupa ce porneste,sta la relanti normal dar am impresia ca nu prea trage asa cum o facea odata,posibil sa fie pompa,astept parerile voastre in legatura cu ventilatorul de la incalzire,de ce porneste ventilatorul de la motor haotic,iar durerea cea mai mare e sa-mi dati un sfat bun in legatura cu cheia de la contact,va multumesc.
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
In legatura cu cheia de contact ... ai Key-Pass-ul masinii? Daca da, cred ca poti face o cheie la un magazin specializat, in bucuresti cerea 180 ron pe o cheie cu cip de tigra. Daca nu ai Key-Pass-ul, il poti comanda la reprezentanta, dar mie in Pitesti mi-au cerut in septembrie 2009 vreo 100 de euro. Este o bucata de hartie unde este trecut un cod. Apoi + pretul cheii. La banii astia cred k poti lua SH tot ce trebuie, era pe un forum toate piesele necesare de la chip imobilizator si alte chestii.
andreii
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bacau
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2010
- Mesaj Privat
Key-pass-ul masinii ? e prima oara cand aud te rog sa fii mai explicit unde il gasesk,nu am cartea tehnica a masinii,dak e pe cartea de indentitate spune-mi,in bucuresti...,eu sunt din bacau,iar dak nu am kez-pass-ul il pot comanda de la orice reprezentanta opel,si pe codul asta ti-a cerut 180ron,sau nu am inteles eu bn,era singura chei si cu ea descuiam tot la ea, SH nu stiu ce imi trebuie..ce trebuie sa desfac,contactul sau ce?nu stiu dak va pricepeti va rog nu ezitati,momentan orice e bn venit..ma multumesk.
andreii
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bacau
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2010
- Mesaj Privat
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
Scuze ca n-am mai raspuns, am fost ocupat, acum am reintrat.
Eu am o hartie mica (ceva gen cum vine pinul de la carduri, dar mai mica), in aia este niste litere, cifre, ce-i acolo ca nu mai stiu.
Pentru hartia asta mi-au cerut cel putin 150 de euro, nu mai retin exact, dar cel putin 150 de euro la reprezentanta Opel in Pitesti. Nu am timp sa-ti fac o poza la ea, poate are cineva. Incerc sa-mi fac timp. Ai reusit sa rezolvi ceva intre timp?
Eu am o hartie mica (ceva gen cum vine pinul de la carduri, dar mai mica), in aia este niste litere, cifre, ce-i acolo ca nu mai stiu.
Pentru hartia asta mi-au cerut cel putin 150 de euro, nu mai retin exact, dar cel putin 150 de euro la reprezentanta Opel in Pitesti. Nu am timp sa-ti fac o poza la ea, poate are cineva. Incerc sa-mi fac timp. Ai reusit sa rezolvi ceva intre timp?