- florinberceni
- OP
- 138 mesaje
- din 09 Mai 2008
- Vectra 1997 X18XE
- Bucuresti
florinberceni
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salut am o Vectra B di 1997 motor 1.8 x18xe si de ceva timp am probleme cu relanti-ul . Pana acum o luna se cam oprea din cand in cand dar am schimbat distributia , ulei ,bujii , fise , filtre , am curata si sonda IAC si de atunci la pornire sta bine , dar dupa vreo 50 km prin oras deja am problema in sensul ca nu mai revine la 800 r/m ci sta pe la 1200 ,1300 rot/ min. Am desvacut iar sonda IAC sau regulator aer cum naiba ai spune si am schimbat garnitura dintre sonda si corpul cu clapeta pentru ca cea veche era varza , dar tot nimic. O chestie de spus este ca in momentul cand am curatat acea sonda am observat ca arcul din interior e cam slab , din ce am citit pe forum unii spun ca au mai int6ins acel arc , dar la mine nu merge pentru ca sonda este capsulata . Ce sa fac ca ma dispera cand plec cu ia si vad ca sta turata . S-ar putea sa fie sonda Lamda ? la ultima testare mi sa spus urmatoare , ca incarca 13.2 , senzorul de axa cu came e dus ( l-am schimbat6 ieri ) si termperatura pe admisie este prea mare , cam asta e tot . Ce sa fac ? Pleasee heeelp
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
cand ai unblat la clapeta de acc si la admisie ai pus bine furtunasele de vacum, sau ai verificat sa nu fie cracate/rupte, turatia aia mare la ralantiu poate fi de la aer fals care il trage pe la vreun funrtunas de vacum
sfatul meu este ca intai sa verifici furtunasele de la vacum
becul galben check engine se aprinde?
sfatul meu este ca intai sa verifici furtunasele de la vacum
becul galben check engine se aprinde?
- florinberceni
- OP
- 138 mesaje
- din 09 Mai 2008
- Vectra 1997 X18XE
- Bucuresti
florinberceni
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
Check engine nu se aprinde , dar ieri am facut o incercare . Avand in vedere ca atunci cand ramanea turata daca loveam un pic sonda IAC ,ori isi revenea ori se oprea ,drept urmare am tras concluzia ca asta e buba .Am decapsulat regulatorul de aer (sonda IAC) si acolo am gasit o mare piulita prin care daca o strangi tensionezi mai mult arcul din interior . Eu am desfacuto de tot si am intins un pic arcul apoi am pus piulita inapoi si am strans-o pana la capat . Am dat la cheie OHA nu porneste am mai desfacuto un pic degeaba apoi am mai desfacuto pana a pornit . Acum ce sa zic sta bine pe la 800 Rot/Min dar tot nu imi place ca nu revine mereu cum ar trebui in rotatiii si din cand in cand se duce pe la 900 si oscileaza foarte usor . Am mai vorbit si cu altii si au spus ca trebuie cu foarte multa rabdare sa reglez sonda IAC pana gasesc pozitia ideala sau sa cumpar una deja reglata .
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
mai variatia aia intre 8-900rpm o poate face din alte cauze, deci daca sta ok acum la ralantiu eu zic sa lasi iac-ul in pace, am mai scris niste postururi chiar azi intr-o alta discutie dar cauzele micilor variatii ale ralantiului sunt date de alte probleme ale motorului cum ar fi uzura mare= depunerile de peste tot(evacuare.....)etc
- florinberceni
- OP
- 138 mesaje
- din 09 Mai 2008
- Vectra 1997 X18XE
- Bucuresti
florinberceni
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
victorniculescu- Suspendat
- 339 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Bucuresti
victorniculescu- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
- florinberceni
- OP
- 138 mesaje
- din 09 Mai 2008
- Vectra 1997 X18XE
- Bucuresti
florinberceni
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
- florinberceni
- OP
- 138 mesaje
- din 09 Mai 2008
- Vectra 1997 X18XE
- Bucuresti
florinberceni
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
- florinberceni
- OP
- 138 mesaje
- din 09 Mai 2008
- Vectra 1997 X18XE
- Bucuresti
florinberceni
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
ieri am plecat cu ea sa-mi indrept jentile si am fortato un pic adica schimbat peste 5000 rpm si acum sta bine si cu clima si fara , revine repede in 800 , bine cu acea fluctuatie de 150rpm pana se opreste masina din miscare , ce sa zic acum sta bine . Dar sa stii ca am mai strins un pic de tot arcul de la IAC
- finantzist
- *
- 14 mesaje
- din 27 Jun 2010
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
finantzist
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Rynobyt
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X17DT (TC4EE1)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2009
- Mesaj Privat