Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • djsharky

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut tuturor si in primul rand la multi ani!
problema mea este ca de ceva timp masina z16se a inceput sa nu se mai comporte normal, consuma foarte mult ( 13-14 %) si nu mai are forta pe care o avea. mentionez ca are urmatoarele modificari .
-catalizator eliminat
- egr anulat prin resoftare
- toba finala sport
- filtru aer k&n
-bujii ngk
dar cu toate astea pana acum 2-3 luni a mers ok iar consumul undeva la 10-max 11 in oras.
ma gandesc sa nu fie ceva de la ecu sau sondele lambda(desi cand am scos catalizatorul am fost si la tester iar cei de aclo mi-au zis ca val sunt normale), sau ceva seznori . am facut restu cu pseudo-agrafa dar nimic.
nu este suspect ca nici un bec de pe bord sa nu se aprinda desi egr este anulat?
mai este de mentonat faptul ca senzorul de temperatura a aerului aspirat imi arata 25 de grade cand afara erau 10 poate influenta cu ceva ?

multumesc pt ajutor si inca o data sarbatori fericite.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Daca EGR-ul este anulat prin update de software, e normal sa nu se aprinda niciun bec. Verifica sonda lambda pt inceput. Fiind temperaturi negative in aceasta perioada, ralanti-ul la ce turatie sta?
  • djsharky

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2009

  • Mesaj Privat
relanti-ul sta undeva la 800-900 rpm. care din sonde trebuie verificata si cum?
multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR