- coapsi_silviu
- OP
- 35 mesaje
- din 04 Feb 2009
- Vectra 1997 X20DTL
- Brasov
coapsi_silviu
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2009
- Mesaj Privat
Desi mi-am luat alta masina ma incapatanez sa o mai tin si pe cea din semnatura,ce sa fac,m-am obisnuit cu ea.Problema e ca acum in preajma sarbatorilor fiind un pic mai avut am hotarat sa o pun la punct drept care am dus-o la mester.De schimbat am avut garnitura de chiulasa deoarece era arsa si aveam presiune in vasul de expansiune,am dus chiulasa la rectificat si au facut si supapele plus schimbat semeringuri supape,am schimbat si garniturile de la admisie +cea de la capac.Uitasem,am avut si o bujie intepenita pe care au scos-o, dupa care, azi, am zis sa ma duc sa o iau,n-am avut noroc,am dat la automat cu robot de pornire,degeaba,am tras-o vreo 1000m dar tot nu a vrut,nu-i vine motorina desi mecanicul a slabit un racord de la un injector si venea.Precizez ca masina am dus-o in stare de functionare desi pornea mai greu si pierdeam lichid de racire dar pornea.
Am renuntat pana dupa Craciun desi mi-ar fi fost de folos masina, asa ca daca poate cineva sa mai dea o parere un sfat din experiente trecute m-as bucura.
CRACIUN FERICIT va doresc!
Am renuntat pana dupa Craciun desi mi-ar fi fost de folos masina, asa ca daca poate cineva sa mai dea o parere un sfat din experiente trecute m-as bucura.
CRACIUN FERICIT va doresc!
noru85
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
salut...acum vreao doua luni am sschimbat filtrele la un astra din 2000 cu motor de 2l. Acuma nu stiu daca ii acelasi caa si pe masinutza ta dar banuiesc ca si al tau are furtune dinalea subtiri pt vacum. La mine sa fisurat unul dintre esle si masina nu mai voia sa porneasca si la fel am verificat daca vine motorina in injector si parca venea...am schimbat furtunul de vacum si a luato la sfert de cheie...poate la tine este alta problema avand in vedere ca ai schimbat cate ceva pe ea...oricum iti doreesc succes
Jr Shop
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
salut, am si eu o problema similara, porneste foarte greu. motor tot de 2l tot din 2000. am fost la diagnoza, nici o problema acolo. dar a zis ca se poate sa fie de la alimentare. nu stiu de la ce sa fie, daca sta toata noaptea, porneste greu, dar daca o pornesc la interval mai scurt porneste repede ceva sfaturi
noru85
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
Jr Shop
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
- vectra_2.0
- **
- 74 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
vectra_2.0
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
Jr Shop a scris:pai o sa verific, de facut nu stiu de cand face asa...adica eu am cumparat masina acum o saptamana, si cand am luato o pornit imediat pe frig, si dupaia a inceput sa faca figuri, o sa verific maine sa vad si bujiile.
"distractie placuta"
eu unu simt ca o iau de tot razna cu masina mea .
Am vectra B2 din 2001 motor Y20DTH si cam aceeasi problema o am, acum 2 saptamani ma urc in masina si dau sa pornesc > tin la automat si nimic dupa care mi a murit bateria, vine un prieten punem cablurile<degeaba> atunci ne gandim sa o tragem , la tras a pornit in 10 metri dupa care mi a mers toata ziua.
A2 a zi la fel , nu a vrut sa porneasca... vine prietenu' ma trage si porneste in maxim 10 metri. Am zis sa sun un mecanic care lucreaza la Opel service si imi zice ca este de la furtunasele de retur si ca vine el sa le schimbe ..eu zic ok HAI ! Vine mecanicu schimb furtunasele si fitru de motorina , nu vrea sa porneasca ai da cu spray de pornire tot degeaba, asa ca pana la urma ma trage (asa a pornit) urmatoarele 4-5 zile nu am avut nici o problema, a pornit chiar si la - 11 grade dupa ce am lasat o vreo 15 ore nepornita.
A 6-a zi destul de cald la ora 12 ( 5-6 grade) dau la cheie > nimic > incerc iar >NIMIC..invartea motoru dar masina nu pornea (acelasi simtom ca inainte )! Vine cineva sa ma traga... a pornit putin mai greu adica dupa ce m a tras cam 1 - 2 km.
Atunci decid sa apelez a un service pentru ca am auzit si citit ca ar fi problema la semeringuri si oringuri.
O duc Miercuri in service nu au avut timp sa se uite la ea dar au zis ca daca sta cu fundul in sus masina adica putin ridicata si porneste atunci este dezamorsare de pompa deci trebuie sa fie semeringuri/oringuri. Joi dimineata imi spun ca a pornit la sfert masina deci trebuiau inlocuite piesele> zic OK hai sa le schimbam ! dar Joi aveau alte programari si vineri / sambata/ duminica NU LUCRAM ! Atunci hai pe Luni
ieri Luni am schimbat semeringuri, oringuri, fitru motorina, o garnitura si furtunasele de retur...am luat masina la ora 18 am mers cu ea pana la benzinarie sa bag in ea niste benzina mai scumpa Alpin DIsel..si la ora 19 am ajuns la servici unde o sa stau pana la 7 dimineata.
Am iesit acum la ora 00: 14 minute sa o pornesc si am tinut cam mult la automat pana a pornit> deci am mari sanse sa nu fie problema aia dar ramane de vazut la ora 7 . IMI CER SCUZE ca v-am pus sa cititi atat de mult dar am vrut sa dau cat mai multe detalii. Daca aveti aceleasi probleme si ati gasit rezolvare VA ROG SA-MI SCRIETI !
- emilperijoc
- ***
- 577 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 577
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
coapsi_silviu a scris:Desi mi-am luat alta masina ma incapatanez sa o mai tin si pe cea din semnatura,ce sa fac,m-am obisnuit cu ea.Problema e ca acum in preajma sarbatorilor fiind un pic mai avut am hotarat sa o pun la punct drept care am dus-o la mester.De schimbat am avut garnitura de chiulasa deoarece era arsa si aveam presiune in vasul de expansiune,am dus chiulasa la rectificat si au facut si supapele plus schimbat semeringuri supape,am schimbat si garniturile de la admisie +cea de la capac.Uitasem,am avut si o bujie intepenita pe care au scos-o, dupa care, azi, am zis sa ma duc sa o iau,n-am avut noroc,am dat la automat cu robot de pornire,degeaba,am tras-o vreo 1000m dar tot nu a vrut,nu-i vine motorina desi mecanicul a slabit un racord de la un injector si venea.Precizez ca masina am dus-o in stare de functionare desi pornea mai greu si pierdeam lichid de racire dar pornea.
Am renuntat pana dupa Craciun desi mi-ar fi fost de folos masina, asa ca daca poate cineva sa mai dea o parere un sfat din experiente trecute m-as bucura.
CRACIUN FERICIT va doresc!
Am renuntat pana dupa Craciun desi mi-ar fi fost de folos masina, asa ca daca poate cineva sa mai dea o parere un sfat din experiente trecute m-as bucura.
CRACIUN FERICIT va doresc!
pai si pana la urma ii vine motorina sau nu? , ceva coduri de eroare?
sunt multe lucruri la care ne putem gandi, plus ca sa umblat si la distributie
Jr Shop a scris:
salut, am si eu o problema similara, porneste foarte greu. motor tot de 2l tot din 2000. am fost la diagnoza, nici o problema acolo. dar a zis ca se poate sa fie de la alimentare. nu stiu de la ce sa fie, daca sta toata noaptea, porneste greu, dar daca o pornesc la interval mai scurt porneste repede ceva sfaturi
salut, am si eu o problema similara, porneste foarte greu. motor tot de 2l tot din 2000. am fost la diagnoza, nici o problema acolo. dar a zis ca se poate sa fie de la alimentare. nu stiu de la ce sa fie, daca sta toata noaptea, porneste greu, dar daca o pornesc la interval mai scurt porneste repede ceva sfaturi
Dupa ce povestesti ar si o problema de dezamorsare, ai putea sa incerci sa inlocuiesti furtunasele de retur. bujiile dau de obicei cod de eroare (cel putin in cazul meu asa a fost) ti s-a aprins check engine?
@vectra_2.0 au mai fost cazul cand se dezamorsa de la paharul filtrului de motorina, altceva nu imi vine in minte la ora asta.
LE: @coapsi_silviu acum am vazut ca esti in brasov, incearca sa iei legatura cu, cristi_bv ca te rezolva
- coapsi_silviu
- OP
- 35 mesaje
- din 04 Feb 2009
- Vectra 1997 X20DTL
- Brasov
coapsi_silviu
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2009
- Mesaj Privat
Astazi m-a sunat mecanicul sa-mi spuna ca inca mai lucreaza la ea,ce-am inteles de la el ar fi ca nu e la semn pompa de injectie cu arborele cotit sau ceva de genul asta,nu ma pricep.Daca are cineva schema cu fazele de distributie sau cum se regleaza si se pune la semn pentru tipul meu de motor va rog sa ma ajutati.
- emilperijoc
- ***
- 577 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 577
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
- vectra_2.0
- **
- 74 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
vectra_2.0
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
vectra_2.0 a scris:
"distractie placuta"
eu unu simt ca o iau de tot razna cu masina mea .
Am vectra B2 din 2001 motor Y20DTH si cam aceeasi problema o am, acum 2 saptamani ma urc in masina si dau sa pornesc > tin la automat si nimic dupa care mi a murit bateria, vine un prieten punem cablurile<degeaba> atunci ne gandim sa o tragem , la tras a pornit in 10 metri dupa care mi a mers toata ziua.
A2 a zi la fel , nu a vrut sa porneasca... vine prietenu' ma trage si porneste in maxim 10 metri. Am zis sa sun un mecanic care lucreaza la Opel service si imi zice ca este de la furtunasele de retur si ca vine el sa le schimbe ..eu zic ok HAI ! Vine mecanicu schimb furtunasele si fitru de motorina , nu vrea sa porneasca ai da cu spray de pornire tot degeaba, asa ca pana la urma ma trage (asa a pornit) urmatoarele 4-5 zile nu am avut nici o problema, a pornit chiar si la - 11 grade dupa ce am lasat o vreo 15 ore nepornita.
A 6-a zi destul de cald la ora 12 ( 5-6 grade) dau la cheie > nimic > incerc iar >NIMIC..invartea motoru dar masina nu pornea (acelasi simtom ca inainte )! Vine cineva sa ma traga... a pornit putin mai greu adica dupa ce m a tras cam 1 - 2 km.
Atunci decid sa apelez a un service pentru ca am auzit si citit ca ar fi problema la semeringuri si oringuri.
O duc Miercuri in service nu au avut timp sa se uite la ea dar au zis ca daca sta cu fundul in sus masina adica putin ridicata si porneste atunci este dezamorsare de pompa deci trebuie sa fie semeringuri/oringuri. Joi dimineata imi spun ca a pornit la sfert masina deci trebuiau inlocuite piesele> zic OK hai sa le schimbam ! dar Joi aveau alte programari si vineri / sambata/ duminica NU LUCRAM ! Atunci hai pe Luni
ieri Luni am schimbat semeringuri, oringuri, fitru motorina, o garnitura si furtunasele de retur...am luat masina la ora 18 am mers cu ea pana la benzinarie sa bag in ea niste benzina mai scumpa Alpin DIsel..si la ora 19 am ajuns la servici unde o sa stau pana la 7 dimineata.
Am iesit acum la ora 00: 14 minute sa o pornesc si am tinut cam mult la automat pana a pornit> deci am mari sanse sa nu fie problema aia dar ramane de vazut la ora 7 . IMI CER SCUZE ca v-am pus sa cititi atat de mult dar am vrut sa dau cat mai multe detalii. Daca aveti aceleasi probleme si ati gasit rezolvare VA ROG SA-MI SCRIETI !
Jr Shop a scris:pai o sa verific, de facut nu stiu de cand face asa...adica eu am cumparat masina acum o saptamana, si cand am luato o pornit imediat pe frig, si dupaia a inceput sa faca figuri, o sa verific maine sa vad si bujiile.
"distractie placuta"
eu unu simt ca o iau de tot razna cu masina mea .
Am vectra B2 din 2001 motor Y20DTH si cam aceeasi problema o am, acum 2 saptamani ma urc in masina si dau sa pornesc > tin la automat si nimic dupa care mi a murit bateria, vine un prieten punem cablurile<degeaba> atunci ne gandim sa o tragem , la tras a pornit in 10 metri dupa care mi a mers toata ziua.
A2 a zi la fel , nu a vrut sa porneasca... vine prietenu' ma trage si porneste in maxim 10 metri. Am zis sa sun un mecanic care lucreaza la Opel service si imi zice ca este de la furtunasele de retur si ca vine el sa le schimbe ..eu zic ok HAI ! Vine mecanicu schimb furtunasele si fitru de motorina , nu vrea sa porneasca ai da cu spray de pornire tot degeaba, asa ca pana la urma ma trage (asa a pornit) urmatoarele 4-5 zile nu am avut nici o problema, a pornit chiar si la - 11 grade dupa ce am lasat o vreo 15 ore nepornita.
A 6-a zi destul de cald la ora 12 ( 5-6 grade) dau la cheie > nimic > incerc iar >NIMIC..invartea motoru dar masina nu pornea (acelasi simtom ca inainte )! Vine cineva sa ma traga... a pornit putin mai greu adica dupa ce m a tras cam 1 - 2 km.
Atunci decid sa apelez a un service pentru ca am auzit si citit ca ar fi problema la semeringuri si oringuri.
O duc Miercuri in service nu au avut timp sa se uite la ea dar au zis ca daca sta cu fundul in sus masina adica putin ridicata si porneste atunci este dezamorsare de pompa deci trebuie sa fie semeringuri/oringuri. Joi dimineata imi spun ca a pornit la sfert masina deci trebuiau inlocuite piesele> zic OK hai sa le schimbam ! dar Joi aveau alte programari si vineri / sambata/ duminica NU LUCRAM ! Atunci hai pe Luni
ieri Luni am schimbat semeringuri, oringuri, fitru motorina, o garnitura si furtunasele de retur...am luat masina la ora 18 am mers cu ea pana la benzinarie sa bag in ea niste benzina mai scumpa Alpin DIsel..si la ora 19 am ajuns la servici unde o sa stau pana la 7 dimineata.
Am iesit acum la ora 00: 14 minute sa o pornesc si am tinut cam mult la automat pana a pornit> deci am mari sanse sa nu fie problema aia dar ramane de vazut la ora 7 . IMI CER SCUZE ca v-am pus sa cititi atat de mult dar am vrut sa dau cat mai multe detalii. Daca aveti aceleasi probleme si ati gasit rezolvare VA ROG SA-MI SCRIETI !
[b] SINCER SPER SA PORNEASCA DUPA CE AM DAT banii de cadourile de craciun pentru masina )
O sa ma duc peste 1 ora sa vad daca face vreo figura
emilperijoc chiar nu am idee ce ar putea fi si cred ca am citit cam tot ce este pe site ul asta legat de problema mea > iar cand vine vorba de mecanici in cine sa mai ai incredere ? nu imi convine nici sa arunc banii la modul " hai ca e asta " " nu era aia, dar asta trebuie sa fie" !
Jr Shop
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2010
- Mesaj Privat
eu nu inteleg o chestie la masina mea. Azi dimineatza am iesit sa plec cu masina, cand am dat la cheie imediat a pornit, si am zis....ia sa o opresc si sa o pornesc iara, surpriza a doua oara.....a invartit ceva ca sa porneasca. Ideea e ca bujiile numai prina daca mi lea pus, adica mia aparut in bord am asteptat pana sa stins si am dat...a luato imediat, dar a 2-a oara nu lea mai pus, stiu ca atunci cand motorul e cald, nu mai apar bujiile, dar in cazul asta...motor era rece...de fiecare data mi se intampla asta. Dimineatza indf daca e frig...masina porneste, dar dupa aceea numai vrea asa usor. Am fost la comp si nu am nici un fel de eroare, am verificat futunele de vaccum. iara nici o problema acolo
- virgil grigoras
- **
- 358 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Astra y20dth
- Galati
virgil grigoras
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Galati
- Masina: Astra y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- coapsi_silviu
- OP
- 35 mesaje
- din 04 Feb 2009
- Vectra 1997 X20DTL
- Brasov
coapsi_silviu
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2009
- Mesaj Privat
- vectra_2.0
- **
- 74 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
vectra_2.0
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
- boby1510
- **
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
- vectra_2.0
- **
- 74 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
vectra_2.0
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
- vectra_2.0
- **
- 74 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
vectra_2.0
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
boby1510 a scris:Este posibil sa piarda presiunea cand sta mai mult timp stranguleaza returul (eu asa fac de o luna) incearca si varianta asta
pierde nu pierde ...incep sa fac si eu ca ala ( nu stiu nu stiu ) ) ca deja numai stiu ce sa i fac si mecanicii zici ca sunt degaba ... tot eu trebuie sa ma gandesc la unele variante ...
adica acum dupa ce mi a verificat si bujiile sa vada daca sunt bune ( sunt bune ) numai mi se aprinde pe bord becul de la bujii si mi a anulat bateria filtrului de motorina adica mi a pus pe direct tur-retur, a zis ca asa numai are ce sa se dezamorseze din filtru si ca ar fi altceva. tare "distractie" pe capul meu ... schimbat semeringuri/oringuri/ furtune retur/filru motorina/baterie...si masina tot nu merge:(
- boby1510
- **
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare,ma chinui de vreo doua zile cu o zafira x20dtl cu pornirea,am pus motorina direct dintr-o sticla sa o alimentez si masina a pornit imediat,a mers cam 2 minute apoi am oprito sa pun un furtun in sticla,conectat la conducta de alimentare si nu a mai vrut neam sa porneasca,am inlocuit si filtru,am pus de ala de vw din metal,cu intrare iesire,nu mai prinde aer,apoi am pus iar sa se alimenteze din sticla si am observat ca nu trage motorina,nu vrea sa se alimenteze,iam dat curent de la alta masina,am invartit mult si bine,am dat si cu spray..nu vrea deloc.Inainte sa faca figura asta masina i s-a oprit proprietarului din mers,la -22 de grade si am zis ca e motorina congelata sau dezamorsata pompa...si am pus sa traga din sticla si a pornit,,,apoi nu a mai vrut si nu vrea si pace.ARE vreo siguranta pompa de injectie pe undeva? m-am uitat la cele din compartimentul motor si sunt bune.Ma gandesc ca poate o electrovalva nu deschide,poate a mai patit cineva sa imi dea un sfat....problema asta ar fi,mai pe scurt: NU TRAGE MOTORINA DIN REZERVOR