elvectra
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2010
- Mesaj Privat
salut am cautat dar nu am gasit problema asta
Am astra g , '99 , 2.0dti motor si la 2 bujii incandescente nu vine curent, am luat un fir de cupru si am bagat in capul fiselor una cate una si atingeam pe plusu de la baterie si parca ar fi intrerupte ,nu da scanteie cand ating borna, am incercat si cu contactul pus, acelasi lucru , 2merg , dau scanteie si in capul bujiei daca o ating si la fise iar 2 nu, masina porneste bine si acum pe vreme rece dar face urat motoru pana se incalzeste.
va rog sfaturi ceva, sa schimb fisele , sau bobina nu mai da la toate 4.....
multumesc anticipat!
Am astra g , '99 , 2.0dti motor si la 2 bujii incandescente nu vine curent, am luat un fir de cupru si am bagat in capul fiselor una cate una si atingeam pe plusu de la baterie si parca ar fi intrerupte ,nu da scanteie cand ating borna, am incercat si cu contactul pus, acelasi lucru , 2merg , dau scanteie si in capul bujiei daca o ating si la fise iar 2 nu, masina porneste bine si acum pe vreme rece dar face urat motoru pana se incalzeste.
va rog sfaturi ceva, sa schimb fisele , sau bobina nu mai da la toate 4.....
multumesc anticipat!
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
pe plusul de la baterie? pai acolo ai tot plus...
ce mod de verificare e asta?
acolo se pune un bec. Un fir de la bec pe fisa si un fir la masa. Cand pui contactul cu motorul rece, becul trebuie sa se aprinda.
inca ceva: motorul tau nu are bobina, are releu de alimentare si temporizare.
daca nu stii ce faci acolo, inveti aici dar nu mai pune fire de colo pana dincolo la masina ca ii dai foc.
ce mod de verificare e asta?
acolo se pune un bec. Un fir de la bec pe fisa si un fir la masa. Cand pui contactul cu motorul rece, becul trebuie sa se aprinda.
inca ceva: motorul tau nu are bobina, are releu de alimentare si temporizare.
daca nu stii ce faci acolo, inveti aici dar nu mai pune fire de colo pana dincolo la masina ca ii dai foc.
elvectra
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2010
- Mesaj Privat
invest20042001 a scris:pe plusul de la baterie? pai acolo ai tot plus...
ce mod de verificare e asta?
acolo se pune un bec. Un fir de la bec pe fisa si un fir la masa. Cand pui contactul cu motorul rece, becul trebuie sa se aprinda.
inca ceva: motorul tau nu are bobina, are releu de alimentare si temporizare.
daca nu stii ce faci acolo, inveti aici dar nu mai pune fire de colo pana dincolo la masina ca ii dai foc.
ce mod de verificare e asta?
acolo se pune un bec. Un fir de la bec pe fisa si un fir la masa. Cand pui contactul cu motorul rece, becul trebuie sa se aprinda.
inca ceva: motorul tau nu are bobina, are releu de alimentare si temporizare.
daca nu stii ce faci acolo, inveti aici dar nu mai pune fire de colo pana dincolo la masina ca ii dai foc.
) nu ii dau foc, eu nu incercam cu bec ci cu un singur fir, oricum, incerc cu becul azi, si revin cu problema .
ms pt raspuns .
elvectra
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2010
- Mesaj Privat
elvectra
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Dupa discutia de la telefon, ce rezultat ai? Ai facut testul asa cum ti-am zis?
- Cat despre lumina fluctuanta, aia ma face sa cred ca nu ai probleme la releul de bujii, poate cel mult la fise. Lumina fluctueaza pentru ca in acel moment releul de bujii le alimenteaza in perioada de "postincalzire", adica trimite in ele un curent pulsatoriu ca sa le tina la o anumita temperatura constanta. Aia nu dureaza doar 1 minut , apare si in mers cand e motorul foarte rece si ridici piciorul de pe acceleratie. Promit eu!
- Cat despre lumina fluctuanta, aia ma face sa cred ca nu ai probleme la releul de bujii, poate cel mult la fise. Lumina fluctueaza pentru ca in acel moment releul de bujii le alimenteaza in perioada de "postincalzire", adica trimite in ele un curent pulsatoriu ca sa le tina la o anumita temperatura constanta. Aia nu dureaza doar 1 minut , apare si in mers cand e motorul foarte rece si ridici piciorul de pe acceleratie. Promit eu!
elvectra
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
ok. Grija mare cum schimbi bujia. Au obiceiul sa se cam rupa.
Inainte de a pune cheia pe motor, citeste asta.Te poate scuti de multe dureri de cap, crede-ma!
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11805
Te asteptam cu vesti.
Inainte de a pune cheia pe motor, citeste asta.Te poate scuti de multe dureri de cap, crede-ma!
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11805
Te asteptam cu vesti.
- florin_inu
- *
- 31 mesaje
- din 16 Jan 2011
- Astra 2014 z16dtl
- Dambovita
florin_inu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2014 z16dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2011
- Mesaj Privat
invest20042001 a scris:Dupa discutia de la telefon, ce rezultat ai? Ai facut testul asa cum ti-am zis?
- Cat despre lumina fluctuanta, aia ma face sa cred ca nu ai probleme la releul de bujii, poate cel mult la fise. Lumina fluctueaza pentru ca in acel moment releul de bujii le alimenteaza in perioada de "postincalzire", adica trimite in ele un curent pulsatoriu ca sa le tina la o anumita temperatura constanta. Aia nu dureaza doar 1 minut , apare si in mers cand e motorul foarte rece si ridici piciorul de pe acceleratie. Promit eu!
- Cat despre lumina fluctuanta, aia ma face sa cred ca nu ai probleme la releul de bujii, poate cel mult la fise. Lumina fluctueaza pentru ca in acel moment releul de bujii le alimenteaza in perioada de "postincalzire", adica trimite in ele un curent pulsatoriu ca sa le tina la o anumita temperatura constanta. Aia nu dureaza doar 1 minut , apare si in mers cand e motorul foarte rece si ridici piciorul de pe acceleratie. Promit eu!
salut am si eu aceiasi problema cu fluctuatia luminilor la relanti si in mers si cu o bujie incandescenta pe care nu am putut sa o scot rupanduse acolo am incercat sa va contactez in privat domule invest20042001 dar nu am putut ( pt ca am mai putin de 10 postari acest mesaj la-m primit cand am dat sa va trimit un mesaj privat ) as dori daca se poate sa ma contactati sa imi lasati un mesaj privat cum pot sa iau legatura cu dumneavoasta
va multumesc
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat