m_m
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am un radio Sony care stă alimentat non-stop și uneori uit să-l opresc când este sonorul minim. Într-un weekend mi-a trebuie bateria. Doresc să meargă totuși când las cheia în contact pentru cine rămâne in mașină câteva minute.
Știu că trebuie să inversez niște mufe dar nu știu care.
Va mulțumesc!
MODEL: Corsa 2005
MOTOR: Z12XEP
Am un radio Sony care stă alimentat non-stop și uneori uit să-l opresc când este sonorul minim. Într-un weekend mi-a trebuie bateria. Doresc să meargă totuși când las cheia în contact pentru cine rămâne in mașină câteva minute.
Știu că trebuie să inversez niște mufe dar nu știu care.
Va mulțumesc!
MODEL: Corsa 2005
MOTOR: Z12XEP
danytm
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
rosu la rosu si galben la galben, daca casetofonul isi pierde setarile cand scoti cheia din contact, atunci poti incerca rosu cu galben (primul conector) si galben cu rosu (al doilea conector), dar ar trebui sa merga prima varianta la 95% din masini. Negru ii masa si ii legat bine, iar albastru ii pentru a ridica antena radio, dar nu cred ca ai asa ceva.
m_m
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2017
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Tinand cont de anul de fabricatie (2005) si de faptul ca acelea nu par mufele originale ale masinii (masinile dotate cu mufe ISO, le aveau impreuna, nu separat), as fi tentat sa spun ca la masina in cauza, comanda de ON/OFF venea pe CAN si nu cu +12V de dupa contact.
Doar daca ar fi asa, atunci nu poti face ceea ce doresti, decat cu un +12V tras de prin alte parti. Modificarea (extrem de simpla), ar trebui facuta de cineva care stie ce face ... eu nu dau detalii pentru ca nu vreau sa fiu responsabil pentru eventuale necazuri.
Doar daca ar fi asa, atunci nu poti face ceea ce doresti, decat cu un +12V tras de prin alte parti. Modificarea (extrem de simpla), ar trebui facuta de cineva care stie ce face ... eu nu dau detalii pentru ca nu vreau sa fiu responsabil pentru eventuale necazuri.
danytm
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2016
- Mesaj Privat
m_m a scris:Am incercat roșu la roșu și galben la galben dar nu s-a schimbat nimic. Adică cum am încercuit in atașament. Merge când scot cheia.
A doua variantă este sa inversez culorile? Deci în ambele mufe să intre roșu să iasă galben și viceversa?
A doua variantă este sa inversez culorile? Deci în ambele mufe să intre roșu să iasă galben și viceversa?
Da, poti incerca si a 2 varianta cum ai zis tu mai sus, ambele fire (rosu si galben) au 12V, deci nu ai cum sa strici ceva, dar cel mai bine este sa vezi cu un aparat de masurare tensiune pe care fir si cand ai 12V (cu cheia in contact sau nu).
m_m
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2017
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
m_m
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2017
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
sebage a scris:Tinand cont de anul de fabricatie (2005) si de faptul ca acelea nu par mufele originale ale masinii (masinile dotate cu mufe ISO, le aveau impreuna, nu separat), as fi tentat sa spun ca la masina in cauza, comanda de ON/OFF venea pe CAN si nu cu +12V de dupa contact.
Doar daca ar fi asa, atunci nu poti face ceea ce doresti, decat cu un +12V tras de prin alte parti. Modificarea (extrem de simpla), ar trebui facuta de cineva care stie ce face ... eu nu dau detalii pentru ca nu vreau sa fiu responsabil pentru eventuale necazuri.
Doar daca ar fi asa, atunci nu poti face ceea ce doresti, decat cu un +12V tras de prin alte parti. Modificarea (extrem de simpla), ar trebui facuta de cineva care stie ce face ... eu nu dau detalii pentru ca nu vreau sa fiu responsabil pentru eventuale necazuri.
Așa cum a punctat și @bibu, mergi la un atelier / electrician auto, asta spune @sebage!
Nu a spus să o lași așa!