Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • alex_bb

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra c16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am si eu o problema , am un vectra A 1.6 ( c16sz) si nu stiu exact eplicatia , masina stand pe loc in 2 min imi ajunge apa la nivel(90-94 *C) iar in decurs de 10 minute stand pe loc imi porneste termocupla de 2-3 ori ! problema e ca in mers imi sta perfect la 90 grade ...e normal sau e termocupla/termostat defecte ? astept rapsuns ! ms anticipat
Skip ads

  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Garnitura de chiulasa ar putea fi ciupita, numai ca in cazul asta si in mers ar trebui sa fiarba apa...nu cred ca e din termostat, el doar deschide/inchide circuitul lichidului de racire la o anumita temperatura, problema aceasta am intalnit-o la masina de serviciu asta primavara. La tine e oproblema destul de grava,mul mai grava decat termostatul sau termocupla.
  • alex_bb

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra c16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
masina e din 95' ... multi au zis ca e normal... dar ... pe tester nu da nimic .. iar o chestie e ca mia facut praf si garnitura de sus de la capac la tacheti si imi da putin ulei si acolo cand se incinge (mai mult de asta imi fac griji ) ms oricum
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
la masinile vechi care n-au fost intretinute cum trebuie ..(completat cu apa nu cu antigel).. se mai fac depuneri si scade eficienta racirii... Acuma cu frigul nu este bai dar la primavara ar trebui curatata instalatie cu apa sub presiune..
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sa verifici sa nu fie termostatul blocat pe inchis...
cand ai schimbat ultima oara antigelul?
  • alex_bb

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra c16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
asta vara am curatat instalatia de racire complet .... si atunci am schimbat si antigelul ca .... de dinaintea mea mergea pe racire cu apa nu a pupat antigel masina pana la mine ! si referitor la termostat ...daca era sa fie pe inchis ... nu mai dadea caldura ( nu ?) ori la mine baga masina caldura de rupe .. ms oricum
  • Zaheyu

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Rm Valcea
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Caloriferul din interior e pe acelasi circuit cu motorul, adica primeste caldura si pana deschide termostatul. Verifica daca radiatorul din fata e cald cand motorul e la 90 de grade.
  • alex_bb

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra c16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Care radiator ? cel de racire ? dak ala da e la fel de fiert ca motorul
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Nu are cum sa fie din termostat la ce spui tu, termostatul il poti verifica simplu. Cand ajunge apa la cca 80 grade(aproape de fierbere) ridici capota si pui mana pe radiator, radiatorul trebuie sa fie rece. Poti sa lasi masina pornita, pana ajunge apa la 92-95 grade (uneori) si atunci radiatorul trebuie sa fie cald, asta inseamna k merge. In cazul tau, zici k e la fel de fiert ca motorul, si daca ar fi blocat pe deschis nu ar fierbe apa asa repede... Au fost cazuri cand de vina a fost radiatorul pt ca avea depuneri de calcar si lichidul de racire isi facea circuitul foarte greu.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
de ce nu cititi cu atentie ce se posteaza? eu am scris INCHIS nu deschis presupunand ca de aceea ii creste asa de repede temperatura si pornesc ventilatoarele pentru ca daca apa nu trece si prin radiator atunci face doar circuit in motor si nu e suficient ca sa fie racit lichidul...
e posibil sa fie si radator blocat cu depuneri (fie cel mare de la motor fie cel mic din habitaclu fie in termoflot sau alte zone unde depunerile pot micsora debitul apei) sau pompa de apa nu isi face datoria suficient...
  • mocca

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
NU are cum sa fie termostatul pe INCHIS si sa porneasca ventilatorul..Termocupla e pe radiatorul din fata si daca ar fi blocat pe inchis termostatul, nu ar mai ajunge apa in radiator si nu ar avea cum sa declanseze termocupla

verifica returul la radiator daca e la fel de cald

Cel mai probabil trebuie schimbata garnitura de chiulasa
  • alex_bb

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra c16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am inteles ... o sa o duc la un garaj .. pana la urma .... ii fac o verificare completa .... dar garnitura de chiuloasa ce legatura are cu racirea ? in fine masina merge asa de acum 1 an ..doar ca mi-a aparut o arsura pe capota asta vara deci ma gandesc ca daca era ceva grav pana acum afecta ...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR