Citez pe domnul Dan -"Este simeringul si codul este 6 38 199.
Ca sa il schimbi trebuie scoasa fulia mare si pe urma aia mica. Aici e indicat sa schimbi surubul 6 14 986 SCREW, TORX, CRANKSHAFT PULLEY cam 2,70 euro, si se tine contra de fulie obligatoriu, stringere la 150Nm + 45grd, neaparat curatat filet si pus pasta blocare. Nu recomand desfiletare sau stringere cu masina in viteza+frina sau alte metode mioritice. "
Nu pare mare filosofie si practica demontarea fuliilor dar la montare rebuie neaparat cheie dinamometrica? si acel +45grd ce inseamna mai exact?pe intelesul micilor mecanici care doresc repararea masinii acasa in garaj din pasiune pentru unii,motive financiare,insuportarea jecmanelilor serviceurilor ,sau neincredere in cazu meu cam toate
![Laughing](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Am impresia ca trebuie si aici suspendat motorul.