Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • bau33

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Stiti cumva care-i diferenta intre y20dth si y22dtr (in afara de cilindree?)
Skip ads

  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Y22DTR are turbo cu geometrie variabila si o gestiune electronica diferita. Wink
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ce inseamna turbo cu geometrie variabila ?
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
unghiul palelor variaza
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
adica este controlat de ecu nu ?
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
este comandat electropneumatic. Wink
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
reduce turbo lag-ul si plaja mai mare de cuplu maxim
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
are cineva motorul acesta pe vectra B? doresc detalii generale, cum se comporta, consum, etc.

la ce tre sa fiu atent cand merg sa testez masina ?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
e bazat pe Y20DTH, si sunt 2 variante Y22DTR si Y22DTH (doar Omega B).
au turbine cu geometrie variabila.

sa nu fie vanele blocate de depuneri ii dai talpa pe autostrada si o tii turata.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
bun bun...si cum imi dau seama ca e bine sau nu?...o turez si ce fac?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
asta se intampla la VW la VNT-uri (turbine cu geometrie variabila), deoarece nu se culiseaza vanele la maxim se aprinde check-engine, trebuie sa fie talpa, full-load, turbina sa fie incarcata la maxim si trebuie tinuta o perioada mai lunga >2 min. (italian tuning).

Poti sa asculti turbina (si nu numai) cu surubelnita (pt zgomote suspecte).

In rest - pornirea la rece si cald a motorului. Daca ai Autodata ai o serie de masuratori cu voltmetrul a diferitelor comp el (cel mai bine o diag cu Tech2, si un mecanic/electrician care stie carte).

consumul: urban 9.0l / intercity 5.0 / mixt 6.5
date tehnice: 92Kw la 4000rpm, 270Nm la 1500-2750rpm
management: EDC 15M
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
am inceput sa ma uit dupa un exemplar din 2001/2002, cat mai nou adica. important este motorul si culoarea, gri (moonlight grey). daca apare una, nu mai stau sa ma gandesc si fac un schimb.


nu o sa pot merge cu mecanicu\', dar o sa am interfata elm si softurile aferente pregatite.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
ce inseamna turbina cu geometrie variabila!?
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
unghiul palelor variaza, electropneumatic
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
in TIS e poza in care arata ca variaza palele turbinei.
in pozele pe vw forum, puse de cei care au desfacut turbine, palele turbinei sunt normale (fixe), dar sunt alte pale care se apropie de palele turbinei conducand aerul catre ele (palele turbinei).
  • gonzo

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Thanatos a scris:are cineva motorul acesta pe vectra B? doresc detalii generale, cum se comporta, consum, etc.

la ce tre sa fiu atent cand merg sa testez masina ?

am eu si din pacate am numa probleme cu el.scoate un fum alb la pornire in rest totul este ok.
am vazut modelul asta la 750000 km la bord si ia schimbat doar o data pompa de injectie si inca merge perfect.
cam toata lumea zice ca sunt motoare foarte bune dar au problema cu pompa de injectie.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
ai cumva si computer de bord? oricum spune'mi si mie ce consum ai in afara orasului.

mai ai alte probleme, sau doar fumul alb?
  • gonzo

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2005

  • Mesaj Privat
alte probleme nu mai am,de parca nu-i destula asta.
da am calc si afara arata 5 si ceva fara clima si 6 si ceva cu tot cu clima.
da ca ai un pic rabdare deseara cind vin de la lucru ii fac un test mai la fix si iti spun,pe mine nu ma interesat cit consuma pentru ca am vrut putere mare.oricum in oras am observat odata la plecarea de pe loc de la semafor cu pedala la podea 47 la suta arata calcu.
mecanicu de la opel zice sa nu o vind ca asa ceva nu mai gasesc in graba si ca multe masini cu pretentii mai mari ca opelu ar vrea sa mearga ca asta.
acum este la opel service si sper sa-i gaseasca hiba.
va mai tin la curent.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
In afara de putere, mai sunt si alte motive pentru care te-ai orientat catre motorul de 2.2?
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Laughing da, momentul de 380 Nm. in plus sunt mai rare si destul de scumpe si isi pastreaza mai bine valoarea comerciala in timp ( cel putin aici asa e)

studiez si eu piata putin. oricum nu ma grabesc deloc si de aia pot sa am pretentii.


@gonzo- multam de ajutor, mare treaba ca te'am gasit pe tine, si asa de repede. pe mine ma intereseaza si aspectul consumului, pt asta e motivul pt care fac compromisul si trec de la benzina la diesel. la km care ii fac, eu mai platesc o masina cu pretul asta la benzina.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR