Astazi cand ma deplasam spre casa am observat ca a crescut destul de mult consumul instantaneu(de la 5-6% la 9-10%) si am banuit ca a inceput regenerarea DPF-ului asa ca am inceput sa schimb intre 2.500-3.000 rpm. Am tinut masina constant in treapta a 4-a la 2.800 aproximativ 7-8 minute dupa care am schimbat a 5-a la 2.200 rpm cu care am mers vreo 10 minute. Acul de la motorina era pe rosu de ceva timp si ulterior mi-a aratat ca a intrat pe rezerva ( Nu puteam inchide mesajul din CB cu Fuel Range Low ).Apoi am observat ca in treapta a 2-a incepe sa se inece cand accelerez pana trec de 2.800 rpm dar acceleratia este ca inainte, m-am gandit ca e de la motorina care mai era putina in rezervor 2-3L. Am oprit la primul petrom am bagat de 50lei ( atat mai aveam la mine 😊) ) si tot asa face dar mi se pare ca doar in treapta a 2-a... Maine o sa-i fac plinul sa vad daca face la fel... Voi ce parere aveti?! 🙄
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)