- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut tuturor!
Am si eu o problema de cateva zile cu masina din semnatura
La prima cheie (dimineata), la cateva secunde dupa ce pornesc, se aprinde check-eng. dupa 10 min de mers la relanti se stinge...
Problema este ca masina trage foarte greu...si nu mai are svacul pe care il avea la 1800RPM cand intra turbina.
Pe tester a gasit valva egr, insa toti mi-au zis ca nu este din cauza valvei, ca nu afecteaza mersul motorului...
In plus, pe langa faptul ca trage foarte greu, mi se pare ca imi consuma si mai mult...
Am si eu o problema de cateva zile cu masina din semnatura
La prima cheie (dimineata), la cateva secunde dupa ce pornesc, se aprinde check-eng. dupa 10 min de mers la relanti se stinge...
Problema este ca masina trage foarte greu...si nu mai are svacul pe care il avea la 1800RPM cand intra turbina.
Pe tester a gasit valva egr, insa toti mi-au zis ca nu este din cauza valvei, ca nu afecteaza mersul motorului...
In plus, pe langa faptul ca trage foarte greu, mi se pare ca imi consuma si mai mult...
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
- boby1510
- **
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
Ce eroare a iesit la test? cine a zis ca este egr-ul? am accelasi tip de motor si aproximativ cam aceleasi simptome din ce am vazut ca ai scris,adica la rece trepideaza si scoate fum nu se accelereaza dar dupa cateva minute isi revine (pina se incalzeste) am si consumul cam mare de cand face asa. Prima data eu am crezut ca un injector nu mai face servici dar am fost la test si m-am lamurit (eroare 1220) pompa injectie. Mai bine zis pompa de injectie nu scoate presiunea care trebuie si de aici mersul ciudat la rece. La test trebuia sa-ti spuna codurile de eroare si ce reprezinta ele. Poate fi si altceva eu ti-am spus cum sta treaba la mine nu o lua de buna.
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
@ boby
Nu a iesit nici un cod la test, asta e ciudat:| Nu am nici un martor aprins, nu scoate fum,nimic, doar faptul ca trage greu, iar turbina la 1800RPM cand ar trebuii sa intre, mi se pare ca acum nu mai intra
app eroarea ta este: P1220 Series Throttle Control System Malfunction (am toate codurile de diagnoza pentru vectra, cine are nevoie ma poate contacta)
Nu a iesit nici un cod la test, asta e ciudat:| Nu am nici un martor aprins, nu scoate fum,nimic, doar faptul ca trage greu, iar turbina la 1800RPM cand ar trebuii sa intre, mi se pare ca acum nu mai intra
app eroarea ta este: P1220 Series Throttle Control System Malfunction (am toate codurile de diagnoza pentru vectra, cine are nevoie ma poate contacta)
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
astazi pusei iar tester-ul, si din nou nici un cod de eroare ...
verificai inca o data tot vacum-ul, inclusiv pompa de vacum, toate ok
jur ca ma exaspereaza masina asta...nu am nici un martor aprins, la tester nu sunt erori stocate, insa trage greu...si am scris si mai sus am impresia ca turbina nu intra ....
verificai inca o data tot vacum-ul, inclusiv pompa de vacum, toate ok
jur ca ma exaspereaza masina asta...nu am nici un martor aprins, la tester nu sunt erori stocate, insa trage greu...si am scris si mai sus am impresia ca turbina nu intra ....
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
gabi m
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
La mine a fost senzor MAP:
Daca plecam repede cu ea si nu o lasam subturata, mergea bine, cum scadea turatia, ca de mergeam in oras, se aprindea cek si nu tragea de loc.
La mers pe autostrada nu prindea mai mult de 115km/h. Opream si plecam de pe loc turata normal, nu exagerat, tragea foarte bine.
Poate daca scoti mufa se intampla ceva. Nu stiu cum sa verifici. Cu testere "oarecare" dadea cateva coduri de eroare nu mi le amintesc, cu tech 2, maiandrei, a scris exact ce era.
Daca plecam repede cu ea si nu o lasam subturata, mergea bine, cum scadea turatia, ca de mergeam in oras, se aprindea cek si nu tragea de loc.
La mers pe autostrada nu prindea mai mult de 115km/h. Opream si plecam de pe loc turata normal, nu exagerat, tragea foarte bine.
Poate daca scoti mufa se intampla ceva. Nu stiu cum sa verifici. Cu testere "oarecare" dadea cateva coduri de eroare nu mi le amintesc, cu tech 2, maiandrei, a scris exact ce era.
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
gabi m a scris:La mine a fost senzor MAP:
Daca plecam repede cu ea si nu o lasam subturata, mergea bine, cum scadea turatia, ca de mergeam in oras, se aprindea cek si nu tragea de loc.
La mers pe autostrada nu prindea mai mult de 115km/h. Opream si plecam de pe loc turata normal, nu exagerat, tragea foarte bine.
Poate daca scoti mufa se intampla ceva. Nu stiu cum sa verifici. Cu testere "oarecare" dadea cateva coduri de eroare nu mi le amintesc, cu tech 2, maiandrei, a scris exact ce era.
Daca plecam repede cu ea si nu o lasam subturata, mergea bine, cum scadea turatia, ca de mergeam in oras, se aprindea cek si nu tragea de loc.
La mers pe autostrada nu prindea mai mult de 115km/h. Opream si plecam de pe loc turata normal, nu exagerat, tragea foarte bine.
Poate daca scoti mufa se intampla ceva. Nu stiu cum sa verifici. Cu testere "oarecare" dadea cateva coduri de eroare nu mi le amintesc, cu tech 2, maiandrei, a scris exact ce era.
pot sa plec si imediat dupa ce porneste, pot sa plec si dupa 15 minute de mers la relanti, la fel merge motorul. parca e in limp mode, dar nu am martor aprins:(
acum nu se mai aprinde check-u dimineata, insa daca o las 15, 20 minute la relanti, se aprinde. opresc motoru dupa care pornesc si se stinge. chestia e ca turbina nu lucreaza, nu se simte zvacul la 1800RPM
am fost aseara putin in afara sa trag putin de ea , a ajuns la 170km/h nici foarte greu nici foarte usor, zic eu destul de oke, insa nu are zvac, nu are snaga...
- boby1510
- **
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
boby1510 a scris:incearca si cu alt debitmetru vezi cum se comporta (daca ai sa iei de la cineva de proba) cind pornesti se trage tija de la turbo? incearca sa o ti trasa tu daca nu se misca si pune pe cineva sa accelereze si vezi daca se intareste furtunul care duce la egr(in admisie)
am scos mufa de la debitmetru si am dat 2-3 ture cu ea asa, insa, nici o diferenta.
tija de la turbo sta trasa cand pornesc, iar furtunul este destul de tare (nush cata presiune trebuie sa faca un DTL)
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
salut.hai sa iti povestesc ceva asemanator cu patania ta.timp de o luna chiar doua,pornirea era normala dar putin cam greoaie dar dupa 5-10 minute de mers,la fiecare scadere de acceleratie se aprindea check-ul si si nu mai avea putere deloc.dupa ce trecea-m de 2500 de ture se stingea si totul era normal.totul era normal la motot(EGR,vacum-ul,intercooler-ul,turbina E.T.C).In aceea perioada a venit si timpul si kilometrii cand a trebuit sa schimb ulei-uldar pe landa asta am schimbat si furtunasele de retur de la injectoare.DE atunci nu am mai vazut check-ul aprins si totul a dost normal.nici acum nu imi explic care a fost cauza.
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
motanel_cristi a scris:salut.hai sa iti povestesc ceva asemanator cu patania ta.timp de o luna chiar doua,pornirea era normala dar putin cam greoaie dar dupa 5-10 minute de mers,la fiecare scadere de acceleratie se aprindea check-ul si si nu mai avea putere deloc.dupa ce trecea-m de 2500 de ture se stingea si totul era normal.totul era normal la motot(EGR,vacum-ul,intercooler-ul,turbina E.T.C).In aceea perioada a venit si timpul si kilometrii cand a trebuit sa schimb ulei-uldar pe landa asta am schimbat si furtunasele de retur de la injectoare.DE atunci nu am mai vazut check-ul aprins si totul a dost normal.nici acum nu imi explic care a fost cauza.
check nu se mai aprinde nici la rece nici la cald, furtunase de retur schimbate acum 2 zile, pornire oke chiar si la -16 grade, EGR-ul nu stiu in ce stare este (daca avea vreo problema cred ca iesea la tester - desi nu il exclud), vacum-ul e ok, intercooler nu am, turbina culisa cam greu pargia aceea dar am dat cu putin sprai si s-a rezolvat.
uleiul l-am schimbat si eu ieri;) dar nu cred ca asta ar putea cauza asa.
chestia nasoala este ca nu are zvac in turatii mici, nu se simte la 1800RPM cand intra turbina cum se simtea la inceput.
Acum ma gandesc la urmatoarea chestie, cand am luat masina din germania la fel facea, de fapt era mai puturoasa, insa dupa schimbarea filtrului de motorina si aer s-a remediat. dar ma gandesc ca am doar 5000KM cu filtrele si...totusi...dar imi fac timp azi si trag un ochi la ele
ms mult pt raspuns!
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
marele_pitik a scris:@ boby
Nu a iesit nici un cod la test, asta e ciudat:| Nu am nici un martor aprins, nu scoate fum,nimic, doar faptul ca trage greu, iar turbina la 1800RPM cand ar trebuii sa intre, mi se pare ca acum nu mai intra
app eroarea ta este: P1220 Series Throttle Control System Malfunction (am toate codurile de diagnoza pentru vectra, cine are nevoie ma poate contacta)
Nu a iesit nici un cod la test, asta e ciudat:| Nu am nici un martor aprins, nu scoate fum,nimic, doar faptul ca trage greu, iar turbina la 1800RPM cand ar trebuii sa intre, mi se pare ca acum nu mai intra
app eroarea ta este: P1220 Series Throttle Control System Malfunction (am toate codurile de diagnoza pentru vectra, cine are nevoie ma poate contacta)
FOARTE GRESIT.
P1220 este "Fuel quantity adjustment control mallfunction". Adica eroare de avans pompa. De cele mai multe ori este defect mecanic.
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
fratilor imi facu mosu un cadou extraordinar
nu va asteptati sa mi se fi reparat masina singura...ba din contra, in urma cu 2 ore cand pornii, statui aprox 2 min la relantii dupa care plecai de pe loc. incepu sa mi se auda ceva frecand la motor, oprii, ridicai capota, dar nu imi datui seama de la ce vine, ma urcai mai departe si plecai circa 5 km, dupa care incercai sa turez mai mult in treapta a 2-a. Ajunse pe la 3000RPM si muri motoru (acum chestia nasoala este ca nu aveam destula motorina in rezervor) este posibil sa fi prins un gol de aer si deaia sa moara motoru? de unde acel sunet? ce sa fac?
ps: ieri am schimbat uleiul...( am bagat castrol 5w40) si dupa schimb la aproximativ 4 ore, masina stand in relanti, mi-a aparut pe MID "Oelmangel"
nu va asteptati sa mi se fi reparat masina singura...ba din contra, in urma cu 2 ore cand pornii, statui aprox 2 min la relantii dupa care plecai de pe loc. incepu sa mi se auda ceva frecand la motor, oprii, ridicai capota, dar nu imi datui seama de la ce vine, ma urcai mai departe si plecai circa 5 km, dupa care incercai sa turez mai mult in treapta a 2-a. Ajunse pe la 3000RPM si muri motoru (acum chestia nasoala este ca nu aveam destula motorina in rezervor) este posibil sa fi prins un gol de aer si deaia sa moara motoru? de unde acel sunet? ce sa fac?
ps: ieri am schimbat uleiul...( am bagat castrol 5w40) si dupa schimb la aproximativ 4 ore, masina stand in relanti, mi-a aparut pe MID "Oelmangel"
- boby1510
- **
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
ps: ieri am schimbat uleiul...( am bagat castrol 5w40) si dupa schimb la aproximativ 4 ore, masina stand in relanti, mi-a aparut pe MID "Oelmangel"[/quote] Nu vreau sa te speri dar am incercat sa traduc OELMANGEL din germana in romana cu un dictionar de pe net si OEL nu am gasit (cred ca este ulei) dar MANGEL inseamna lipsa sau neajuns. Dupa ce ai dat drumul la uleiul tau ai pus busonul inapoi la baia de ulei? Filtrul daca lai schimbat ai pus altul in locul lui?Dupa ce sa oprit cand ai incercat sa mai pornesti motorul se mai invartea? Te intreb ca ceva sa intimplat de sa oprit si ti-a aparut OELMANGEL asa ca dacai ai omis ceva e grav. Asta mi-a aduce aminte de o patanie a unui coleg a dat drumul la ulei a pus busonul a schimbat filtrul si dupa cineva la chemat sa se uite la alta masina si cand a venit a pus busonul ala galben si dai o cheie fara sa se uite la bord, cand arunca o privire pe banc vede bidonul de ulei nedesfacut. La el nu sa intimplat nici o problema a oprit si apus ulei si totul in regula dar la tine daca ai si accelerat la 3000 de ture. Verifica nivelul pe joja poate il pierde pe undeva.
- marele_pitik
- OP
- 240 mesaje
- din 06 Sep 2010
- Vectra 1997 X20DTL
- Dolj
marele_pitik
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2010
- Mesaj Privat
boby1510 a scris: Nu vreau sa te speri dar am incercat sa traduc OELMANGEL din germana in romana cu un dictionar de pe net si OEL nu am gasit (cred ca este ulei) dar MANGEL inseamna lipsa sau neajuns. Dupa ce ai dat drumul la uleiul tau ai pus busonul inapoi la baia de ulei? Filtrul daca lai schimbat ai pus altul in locul lui?Dupa ce sa oprit cand ai incercat sa mai pornesti motorul se mai invartea? Te intreb ca ceva sa intimplat de sa oprit si ti-a aparut OELMANGEL asa ca dacai ai omis ceva e grav. Asta mi-a aduce aminte de o patanie a unui coleg a dat drumul la ulei a pus busonul a schimbat filtrul si dupa cineva la chemat sa se uite la alta masina si cand a venit a pus busonul ala galben si dai o cheie fara sa se uite la bord, cand arunca o privire pe banc vede bidonul de ulei nedesfacut. La el nu sa intimplat nici o problema a oprit si apus ulei si totul in regula dar la tine daca ai si accelerat la 3000 de ture. Verifica nivelul pe joja poate il pierde pe undeva.
da, am lasat sa curga tot uleiul dupa care am pus bushonul la loc, am schimbat si filtrul de ulei cu unul nou MAN, am bagat uleiul cel nou, fiind la service am pornito in relantii cca 20 minute si a fost totul inregula.
Dupa ce mi s-a oprit (dupa ce am turat la 3000 RPM) am incercat sa dau la automat, motorul se invarte, insa nu porneste...
nivelul pe joja este absolut normal
p.s: sper totusi sa fie vorba doar de o prindere de aer din cauza nivelului mic de motorina din rezervor. era becu aprins (licarea) era aproape jos.