crrs
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001 Y2.2DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
salut..daca poate cineva sa dea o parere - am un opel vectra b din a 11.2001 motor de 2200 dti si de vreo 2 sapt cand e motorul cald moare dintr-o data.distributia e pe lant asa ca l-am tractat si in a3-a porneste.o varianta e-aer pe alimentare dar de ce cu motorul cald si la rece nu?pot fi injectoarele.am patit-o de vreo 3 ori pan acum si tractata porneste dar nu cred ca e bine.ce pot face ?se rezolva la tester?dak e din injectoare se pot reconditiona sau trebuie noi? ce e de facut? stiti ceva preturi la injectoare?
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
nu cred ca sunt injectoarele, daca s-ar fi stricat unul tot ar fi mers fara sa se opreasca si nu e nici cdti sa se strice pe perechi.
ai clapeta care inchide aerul pe admisie? vorbesc de cea care este dupa furtunul de la intercooler. M-a mancat si pe mine undeva sa spal motorul cu furtunul si pana nu am scos furtunasul de vacuum din supapa nu a mai pornit, poate iti face si tie figuri electrovalva.
Cred ca mai e un senzor care opreste motorul daca nu are contactul bun dar nu imi vine in minte, iar in rest nu stiu, vezi de aer pe instalatie daca faci rost de furtune transparente.
ai clapeta care inchide aerul pe admisie? vorbesc de cea care este dupa furtunul de la intercooler. M-a mancat si pe mine undeva sa spal motorul cu furtunul si pana nu am scos furtunasul de vacuum din supapa nu a mai pornit, poate iti face si tie figuri electrovalva.
Cred ca mai e un senzor care opreste motorul daca nu are contactul bun dar nu imi vine in minte, iar in rest nu stiu, vezi de aer pe instalatie daca faci rost de furtune transparente.
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Sunt simptomele clasice de pierdere a pesiunii la capul hidraulic al pompei. Incearca dupa ce se mai opreste sa stropesti cu o sticla de apa - un pompier cum ii mai spune - corpul pompei sa o racesti putin si dupa 2-3 minute incearca si vezi ca o sa porneasca.
Stropesti cu grija ca sa nu intre apa la mufele electrice sa pe calculatorul pompei. Oricum aceste componente sunt protejate contra umezelii.
Stropesti cu grija ca sa nu intre apa la mufele electrice sa pe calculatorul pompei. Oricum aceste componente sunt protejate contra umezelii.