catalinj
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salutare. Am un opel astra g y17dt si de cand cu frigurile astea -5,-6 grade C, la prima pornire din zi dupa ce a stat o noapte in parcare, motoru merge sacadat, ca si cum ar da rateuri, asta daca vreau sa o turez peste 1500 de ture (la relanti totul e ok). In sarcina trage in suturi dar daca o turez foarte foarte incet trage liniar.
A mai intampinat cineva problema asta?
Dupa ce merg cam 1-2 km (dupa ce se mai dezmorteste cat de cat motorul) fenomenul dispare si motorul merge normal...
Daca la -6 grade face asa....la -20 cum o sa mearga?
A mai intampinat cineva problema asta?
Dupa ce merg cam 1-2 km (dupa ce se mai dezmorteste cat de cat motorul) fenomenul dispare si motorul merge normal...
Daca la -6 grade face asa....la -20 cum o sa mearga?
- bx3m
- ***
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Deutzuq
- **
- 177 mesaje
- din 19 Jul 2009
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
Deutzuq
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2009
- Mesaj Privat
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
catalinj
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2010
- Mesaj Privat
La mine debimetrul e ok, e in valorile norma 28-29 kg/h, ma gandesc sa fie de la motorina pe care o am in rezervor care nu e de iarna, e cea standard. Am sa pun tura viitoare top nordic sau alpin de la omv sa vad daca mai faace. In curant, peste vreo 500 de km trebuie sa-i fac revizia...am sa pun un 5w-40 in loc de 10w pe care-l am acuma in motor si am sa schimb si filtru de motorina. Poate o sa dispara fenomenul.
La mine suturile alea apar la 1850 de ture atunci cand intra turbina, pana acolo totu e bine...ma gandesc sa nu aiba vreo legatura cu turbina.
La mine suturile alea apar la 1850 de ture atunci cand intra turbina, pana acolo totu e bine...ma gandesc sa nu aiba vreo legatura cu turbina.
- bx3m
- ***
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Si eu ma gandesc, ca turbina nu ar fi in parametri ... dar am facut un scan odata si a iesit bine, suprinzator de bine ... o fi si de la ulei, adica oricum la temperaturi scazute e bine sa fie de 5w, o sa incerc si eu sa fac acelasi lucru, vedem ce iese. bafta si ne tinem la curent cu ce-am mai facut
Dan56- Suspendat
- 775 mesaje
- din 12 Feb 2009
- Astra 2008 Z13DTH
- Sibiu
Dan56- Mesaje scrise: 775
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2009
- Mesaj Privat
- bx3m
- ***
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
catalinj
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2010
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- bx3m
- ***
- 827 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 827
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Onorata instanta, cer stergerea marturiei de mai sus, nu stiu de ce ma gandeam la debitmetru. Apropo de curatat EGR, am vazut ca exista un spray pentru asa ceva, cica se da imediat dupa debitmetru si inca intr-un loc pe traseu ... nu mai tin minte exact unde, dar parca era tot de la Wynn`s. Daca stie cineva mai bine, il rugam sa ne dea detalii.
- eusuntdexter1
- *
- 4 mesaje
- din 23 Oct 2007
eusuntdexter1
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2007
- Mesaj Privat
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
@dexter, bujiile nu au nici o legatura cu cele scrise de colegi.
In alta ordine de idei, sambata am facut un drum la tara (TM - Ohaba). Pe la 9 a inceput sa ninga. Am plecat pe la 11 de acasa. Tot drumul (aproximativ 200 Km) l-am parcurs pe zapada, nu am depasit viteza de 70 Km/h. Intre 2000 si 3000 de ture am observat ca motorul trage sacadat, chiar si dupa ce a ajuns la temperatura optima de functionare. Ba mai mult, dupa ce am ajuns la destinatie, am observat ca motorul are tendinta sa se tureze singura la relantiu, intre 800-1000 rpm. Inca nu am aflat de la ce putea sa fie. Mai citesc, mai studiez.
Pana acum nu mi-a facut faza asta, nici la -15 grade.
In alta ordine de idei, sambata am facut un drum la tara (TM - Ohaba). Pe la 9 a inceput sa ninga. Am plecat pe la 11 de acasa. Tot drumul (aproximativ 200 Km) l-am parcurs pe zapada, nu am depasit viteza de 70 Km/h. Intre 2000 si 3000 de ture am observat ca motorul trage sacadat, chiar si dupa ce a ajuns la temperatura optima de functionare. Ba mai mult, dupa ce am ajuns la destinatie, am observat ca motorul are tendinta sa se tureze singura la relantiu, intre 800-1000 rpm. Inca nu am aflat de la ce putea sa fie. Mai citesc, mai studiez.
Pana acum nu mi-a facut faza asta, nici la -15 grade.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
Hm.. Am avut ceva probleme cu masina, daca ai rabdare sa citesti, aici ai mai multe detalii:
Detalii
Pe scurt, furtunele de vacum sunt OK, EGR a fost curatat in vara, ceva suierat am observat, dar foarte subtil, si doar pana se incalzea motorul. Apoi disparea. Acum, chiar daca exista, nu-l mai aud, tin geamurile inchise la temperaturile astea
Detalii
Pe scurt, furtunele de vacum sunt OK, EGR a fost curatat in vara, ceva suierat am observat, dar foarte subtil, si doar pana se incalzea motorul. Apoi disparea. Acum, chiar daca exista, nu-l mai aud, tin geamurile inchise la temperaturile astea
- cirstean_florin_90
- *
- 17 mesaje
- din 24 Mai 2012
- Astra 2002
- Dambovita
cirstean_florin_90
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2012
- Mesaj Privat
Va salut! Revin cu o problema cu care ma confrunt in ultima vreme! Odata cu racirea timpului motorul de pe masina mea, un opel astra g 1.7 dti din 2002 a inceput sa dea rateuri! Dimineata dupa pornire si o mica incalzire a motorului la accelerare baraie de zici ca-i un mic tractoras, in conditiile in care pana nu ajunge la temperatura de lucru nu turez peste 2000 rot/min, si in afara de aceasta dupa ce motorul se incalzeste complet, intre 2500 si 3500 de rot/min motorul da rateuri de 3.4 ori incepand cu treapta a 2-a pana la treapta a 4-a! Uleiul are 8000km, furtunasele de la vaccum sunt verificate in afara de unul singur(cel de sub turbo), iar Egr-ul nu a fost demontat niciodata (acum un an pe tester lucra la 75%)! NU ARE NICI UN FEL DE EROARE LA BORD! Rog pe cei care cunosc si s-au confruntat cu astfel de probleme sa ma ajute cu orice informatie! Va multumesc!
- gabiopel
- *******
- 5,581 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,581
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Va salut.vin cu o problema la masina unui prieten . motorizare 1.7 dt an fabric din 2000.
Problema sa intamplat in felul urmator . Ia picat EDU de la masina . A probat de la cineva un EDU si masina se comporta astfel , mergea 2 minute dupa care se oprea , mai lasa masina 5 minute oprita , pornea si mergea ce mergea apoi iar se oprea. A dat EDU persoanei respective inapoi si binenteles ca ai mergea perfect celuilalt pe masina. Dupa cateva diagnosticari si discutii i sa spus ca problema ar fi de la ECU . Bun , a cumparat ECU cat si EDU le a pus pe masina , a pus softul de pe ECU vechi pe ECU-ul nou , si masina merge dar aici vine problema ca ambele ventilatoare ai stau pornite iar pe diagnoza ai arata ca temperatura si cel de aer sunt la -10 gr., si consuma de rupe avioane_10l motorina in 30-40km. A probat un alt ECU si masina se comporta perfect . I a scos sigurantele de la ventilatoare pt ca acestea mergeau incontinuu , iar turatia pe ceas nu scade sub 1000 ture .Intreb ce ar putea fi defect in ECU , sau daca ar fi ceva defect sau defectul vine de la altceva .
Problema sa intamplat in felul urmator . Ia picat EDU de la masina . A probat de la cineva un EDU si masina se comporta astfel , mergea 2 minute dupa care se oprea , mai lasa masina 5 minute oprita , pornea si mergea ce mergea apoi iar se oprea. A dat EDU persoanei respective inapoi si binenteles ca ai mergea perfect celuilalt pe masina. Dupa cateva diagnosticari si discutii i sa spus ca problema ar fi de la ECU . Bun , a cumparat ECU cat si EDU le a pus pe masina , a pus softul de pe ECU vechi pe ECU-ul nou , si masina merge dar aici vine problema ca ambele ventilatoare ai stau pornite iar pe diagnoza ai arata ca temperatura si cel de aer sunt la -10 gr., si consuma de rupe avioane_10l motorina in 30-40km. A probat un alt ECU si masina se comporta perfect . I a scos sigurantele de la ventilatoare pt ca acestea mergeau incontinuu , iar turatia pe ceas nu scade sub 1000 ture .Intreb ce ar putea fi defect in ECU , sau daca ar fi ceva defect sau defectul vine de la altceva .
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat