luca1800
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
luca1800
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2009
- Mesaj Privat
- claudiu__
- **
- 472 mesaje
- din 27 Apr 2008
- Alta tara
claudiu__
- Mesaje scrise: 472
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat
Poti sa il dai singur, dar o sa te chinui putin:
1.Deschizi capota, si o sa vezi 4 cleme de plastic care tin grila in partea superioara. Le scoti pe alea, dar nu te apuci sa tragi de grila.
2.Cu o surubelnita dreapta desfaci clemele care fixeaza grila in bara(sunt vreo 6-7). Bagi surubelnita dinspre exterior, chiar la imbinarea intre grila si bara(daca arunci un ochi p-acolo te prinzi)
3.Dupa ce ai scos grila, pe locul unde era grila vezi 2 suruburi sau 2 cleme de plastic(nu stiu care e criteriul pe care le monteaza metalice sau de plastic). Cele 2 suruburi sau cleme fixeaza bara in buza armaturii. Le scoti si pe astea.
4.Te bagi sub masina. O sa observi ca pe partea din mijloc bara se prelungeste pe o latime de 40-50 cm pana sub motor. Chiar in capat sunt 3 suruburi. Le scoti si pe alea. Acum bara mai e prinsa doar in laterale.
5. Bara e prinsa pe fiecare laterala in cate doua suruburi torx. Cand desfaci in stanga, vireaza maxim dreapta sa nu te incurce roata. Invers pentru partea dreapta. O sa observi suruburile dupa ce virezi. Le desfaci de pe ambele parti.
6. Acu e partea unde gresesc multi. Trebuie scoasa bara din niste prinderi de plastic, la imbinarea cu aripile. Ca idee, trebuie sa ridici de bara in sus si sa tragi spre exterior. Cu grija ca nu vrem sa rupem nimic p-acolo. Daca totusi reusesti sa rupi una din cele 2 prinderi(sunt cate 2 pe fiecare parte, si in general doar una se rupe) nu te panica. Bara sta foarte bine si fara s-o prinzi in clemele alea, cu conditia sa pui toate suruburile la locul lor.
7. Dupa ce scoti bara din laterale, cauta pe cineva sa te ajute, si trageti-o in fata. O sa iasa usor, dar atentie la firul senzorului de temperatura. Senzorul(si mufa aferenta in care intra firul) sunt in grila de sub numar.
8. Dupa ce dai bara jos, desfaci cele 3 suruburi care tin farul(2 sunt sus si unul sub far) si scoti farul. Cu grija ca firul nu e lung. Il scoti din mufe si pleci cu el la plimbare.
La montat e simplu, repeti in ordine inversa operatiunile de la demontat, cu grija sa nu uiti ceva.
L.E.: Am adaugat cateva imagini, ti-am lasat mesaj privat cu un numar unde sa suni sa vb despre far
Ultima modificare făcută de claudiu__ la Mie 25 Nov, 2009 4:06 pm
1.Deschizi capota, si o sa vezi 4 cleme de plastic care tin grila in partea superioara. Le scoti pe alea, dar nu te apuci sa tragi de grila.
2.Cu o surubelnita dreapta desfaci clemele care fixeaza grila in bara(sunt vreo 6-7). Bagi surubelnita dinspre exterior, chiar la imbinarea intre grila si bara(daca arunci un ochi p-acolo te prinzi)
3.Dupa ce ai scos grila, pe locul unde era grila vezi 2 suruburi sau 2 cleme de plastic(nu stiu care e criteriul pe care le monteaza metalice sau de plastic). Cele 2 suruburi sau cleme fixeaza bara in buza armaturii. Le scoti si pe astea.
4.Te bagi sub masina. O sa observi ca pe partea din mijloc bara se prelungeste pe o latime de 40-50 cm pana sub motor. Chiar in capat sunt 3 suruburi. Le scoti si pe alea. Acum bara mai e prinsa doar in laterale.
5. Bara e prinsa pe fiecare laterala in cate doua suruburi torx. Cand desfaci in stanga, vireaza maxim dreapta sa nu te incurce roata. Invers pentru partea dreapta. O sa observi suruburile dupa ce virezi. Le desfaci de pe ambele parti.
6. Acu e partea unde gresesc multi. Trebuie scoasa bara din niste prinderi de plastic, la imbinarea cu aripile. Ca idee, trebuie sa ridici de bara in sus si sa tragi spre exterior. Cu grija ca nu vrem sa rupem nimic p-acolo. Daca totusi reusesti sa rupi una din cele 2 prinderi(sunt cate 2 pe fiecare parte, si in general doar una se rupe) nu te panica. Bara sta foarte bine si fara s-o prinzi in clemele alea, cu conditia sa pui toate suruburile la locul lor.
7. Dupa ce scoti bara din laterale, cauta pe cineva sa te ajute, si trageti-o in fata. O sa iasa usor, dar atentie la firul senzorului de temperatura. Senzorul(si mufa aferenta in care intra firul) sunt in grila de sub numar.
8. Dupa ce dai bara jos, desfaci cele 3 suruburi care tin farul(2 sunt sus si unul sub far) si scoti farul. Cu grija ca firul nu e lung. Il scoti din mufe si pleci cu el la plimbare.
La montat e simplu, repeti in ordine inversa operatiunile de la demontat, cu grija sa nu uiti ceva.
L.E.: Am adaugat cateva imagini, ti-am lasat mesaj privat cu un numar unde sa suni sa vb despre far
Ultima modificare făcută de claudiu__ la Mie 25 Nov, 2009 4:06 pm
luca1800
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2009
- Mesaj Privat
- georgeleus
- ***
- 872 mesaje
- din 17 Oct 2008
- Astra 2005 Z17DTL
- Prahova
georgeleus
- Mesaje scrise: 872
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2008
- Mesaj Privat
Am uitat sa postez cand am rezolvat problema... better late than never.
Am tras desenele la imprimanta, am coborat la masina cu un prieten si-o trusa de scule si-n 30 minute am terminat de inlocuit farul.
Important e ca totul a intrat la loc la fel cum a iesit, n-au ramas urme vizibile de interventie si-am scutit niste bani care-i dadeam degeaba la service.
Merci Dane !
Am tras desenele la imprimanta, am coborat la masina cu un prieten si-o trusa de scule si-n 30 minute am terminat de inlocuit farul.
Important e ca totul a intrat la loc la fel cum a iesit, n-au ramas urme vizibile de interventie si-am scutit niste bani care-i dadeam degeaba la service.
Merci Dane !
- lcf_156
- **
- 173 mesaje
- din 10 Jan 2011
- Astra 2007 z19dt
- Bucuresti
lcf_156
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
Sal. Este o informatie chiar foarte utila si pe aceasta cale i-ti multimesc. Cea ce as fi vrut sa stiu este ca daca se rupe cumva vreuna din cele doua cleme din lateralul barii(acele cleme unde se imbina bara cu aripa), crezi ca se pot inlocui cu altele sau nu mai e nimik de facut? Se gasesc cumva pe la magazine de piese-dealer? Merci mult de info.
valydraku
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2011
- Mesaj Privat
Silviu.W
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat