Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • mariano

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am cautat si in afara forumului - dar si aici - nu am gasit raspuns- poate stie cineva in ideea ca s-a lovit de aceasta problema.
Pe laterala pompei de motorina la Vectra B - Y 20 DTH exista un capac prins in 2 surubele. Am inteles ca in spatele acestui capac exista cateva oringuri care ar trebui schimbate.
Stiu ca Iulian1971 - a apelat la cineva sa ii schimbe aceste garnituri - si dupa ceva chin pentru ca locul este destul de ingust si iti trebuie cheie cu cot ca sa poti actiona in voie.
Am marcat pe poza cu 2 sageti rosii cele doua surubele care tin capacul.
Concluzie! stie cineva daca exista garnituri - gen O-ring in locul indicat de mine?
Exista vreun pericol daca ma apuc sa dechid acel capac? Are vreun arc inauntru - sau ceva gen tija cu o membrana?
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Shocked Ma ia cu fiori cand vad imaginea asta Laughing

NU m-as atinge de ea nici mort, chiar nu merita chinul de a face asta in parcare fara scule si fara experienta necesara, plus ca nu cred ca ar fi asa de scumpa manopera la un service specializat.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,216
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am gasit ceva,este pompa cu 2 mufe dar partea mecanica cred ca este aceeasi sau foarte similara
si scrie in spaniola cred


cica de acolo s-ar regla avansul injectie,de sub acel capac,asa banuiesc nu este ceva sigur
  • mariano

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:Shocked Ma ia cu fiori cand vad imaginea asta Laughing

NU m-as atinge de ea nici mort, chiar nu merita chinul de a face asta in parcare fara scule si fara experienta necesara, plus ca nu cred ca ar fi asa de scumpa manopera la un service specializat.


Manopera la un service specializat - sau civilizat - "care sa stie cu ce se mananca pompele astea" - costa in jur de 600lei - demontat - pus pe bancul de centricubaj - verificat sa vada daca lucreaza in parametrii si remontat pe masina.
Oricum din mai multe surse in momentul in care ai niscaiva probleme si ti se da pompa jos de pe masina ca sa ti-o verifice - in cazul ca nu schimbi nimic de pe ea sau nu descopera problema - daca nu sunt specialisti - aleluia nu mai ii dai de cap - daca inainte o mai porneai cat de cat - dupa aceasta demontare - montare - problemele se agraveaza.

Problema este ca sunt putine service-uri care sa poate face treaba asta profesonist.
Din pacate - pretul este complet descurajant
600 lei verificare pompa
2100 lei inlocuire diuze injectoare - cu simeringurile, oringurile si saibele de rigoare
2700 lei inlocuire pompa cu pompa la schimb ( dai pompa ta - primesti pompa reconditionata cu garantie 1 an)
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@mariano- daca vrei sa stai linistit ca duci masina la niste profesionisti mergi direct la Rune, 600 de ron nu mi se pare mult, pentru ca e de munca.

Eu am platit 4000 de ron si pompa mea la schimb, ... DA nu stiu unde mi-a fost capul.

Si origurile alea de la injectoare au costa 130 de lei toate 4.Aici nu cred ca trebuiesc inlocuite si altele(simeringuri) si nu cred ca din schimbatul de duze se rezolva problema.
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
@Drogas in banii dati a intrat si manopera de demontare/montare?
Ai idee pompa asta reconditionata, are calc pompei nou sau luat de la cele vechi , pentru ca daca este de pe cele vechi nu cred ca facem mare treaba, din cate am studiat, probleme la calc apar si datorita ciclurilor de incalzire racire pe care le sufera in exploatare.
Intreb pentru ca sunt ceva banuti de dat, si macar si fie o treaba buna.
Mersi frumos.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
4000 de ron +pompa mea la schimb =alta pompa reconditionata de Rune ; la care se adauga manopera servce'ului l unde s-a montat/demontat, nu era de pompe de injectie s-au ocupat doar de manopera. Apropo daca iti vine sa crezi un pusti de 23 de ani Wink a lucrat la masina sa demonteze/ monteze pompa +inlocuit o patina de la distributie+oringuri injectoare+admisie .

Am vazut pompa mea veche in cutie + noua pompa pe masina si erau complete amandoua.

Oricum pentru garantie pompa montata are vopsea pe toate suruburile -asa a venit de la RUNE deci are alt calculator pe ea.
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ce sa zic mi se pare destul de scump 900E pentru o pompa reconditionata, e de inteles ca bancul de la bosch nu a venit ieftin dar totusi o mie de E.
Am sa vad cand imi fac timp sa trec pe la ei sa ii intreb in ce consta reconditionarea.
mersi frumos de info
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR