Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Salutare.
Dupa cum spune si titlul, nu mai porneste masina. Treaba este in felul urmator:
- bag cheia in contact, invart de ea si ...NIMIC; nici un click nici un tzic NIMIC NIMIC. Am verificat sigurante, relee (cate au fost la indemina- puneam 12V pe partea de comanda a lor si masuram daca cupleaza contactele). Am scos si contactul si am pus firele "pe direc" si tot NIMIC.

Mentionez ca am mai avut problema asta (a aparut cam din iarna- coincide cu perioada cand am bagat WD 40 in contact si dupa ceva timp am constatat ca s-a strins o gramada de mizerie in el) dar disparea destul de repede cand faceam 2-3-4 contacte. Astazi am facut o suta de contacte si nimic. Intr-un tirziu, dupa ce am cuplat bateria la loc (o scosesem vreo 15min) si am dat cu o cheie (de 11) in vreo 2 relee din cutia din compartimentul motor, am dat cheie si a luat-o. Mai spre seara cand cobor in parcare si dau cheie iar NIMIC si asa a ramas (orice i-am facut a fost degeaba).

Mentionez ca comp-ul de bord nu imi arata nici o eroare (in afara de 31- aia cu lipsa semnal senzor de rotatie)

Daca stie cineva (e destul de urgent), multumesc anticipat.

L.E. E posibil sa fie electromotorul busit (partea de solenoid)? Stiti unde gasesc releul de cuplare a alectromotorului?
Skip ads

  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Ai curatat cu spray contactul dar trebuia sa ungi cu vaselina.Trage un fir de la elecromotor (de la papucul cel mai de sus)bagi firul in papuc si apoi in electormotor pui contactul si apoi firul tras il pui la +bateriei daca porneste e clar este din contact,cel putin eu as am probat.
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am rezolvat temporar in felul urmator: am pornit pe direct electromotorul dupa care cand am dat contact a pornit. Nu stiu care a fost cauza...o sa mai vad cum evolueaza lucrurile.
  • alecsstan

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2006

  • Mesaj Privat
ai alarma pe ea?
sa nu faca figuri aia
eu asa am patit - si tot iarna prima oara - nu mai pornea deloc - nu debloca si electromotorul. Am scos mufele care intrerupeau electromotorul si le-am conectat inapoi pe direct
m-am exprimat cam aiurea...... dar........ Embarassed
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am alarma pe ea dar nu cred ca e asa desteapta (de fapt sigur nu e Smile) incat sa faca ce spuneai tu cu intreruptul electromotorului. Cred ca a fost problema cu bobina de la electromotor (cred ca a ramas blocat bendixul in vreo pozitie aiurea)
Merci.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
la electromotor exista o bobina (electromagnet)care are rolul de intrerupator.
la actionarea contactului se pune practic 12V pe bobina ELECTROMOTORULUI.
daca nu misca deloc ,ai urmatoarele defeciuni posibile.
1. nu este bun contactul.(Butucul de la volan)
2. defect releul de la alarma (99%din alarme au acest releu undeva sub volan).
3. nu este bun electromagnetul de comnda de pe electromotor.(contacte oxidate )
4. nu ajunge curent la carbunii electromotorului.(carbunii uzati).
dupa cum se observa din descrierea mea TREBUIE sa dai jos electromotorul si sa-i faci o revizie sau sa iei unul la SH, pentru ca te va lasa cind te astepti mai putin.
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am vazut eu un releu in acelasi circuit cu contactul de la butuc dar nu stiam ca e cel de la alarma (chiar sub volan)
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut-o si eu ,rezultatul , carbuni uzati .
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
baga masina in viteza a-V-a si impinge-o 2-3 metrii inainte de a porni...daca porneste repeta operatia de cateva ori...vezi ce efect are si revin-o cu info
toate bune
  • mihai21

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
cum pot sa pun electromotorul pe direct? aceiasi problema o am si eu... in leg cu pornirea ... releul de la alarma l-am verificat nu e, contactul la fel.
  • alecsstan

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2006

  • Mesaj Privat
mare chestie nu e
nu tb sa te sperie expresia "pe direct"
pur si simplu la mine alarma intrerupea electromotorul prin 2 conectori care treceau mai intai prin alarma si apoi la electromotor
simplu - am identificat mufele si le-am conectat intre ele, practic fara sa mai treaca prin cele alea alarmei
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR